2013-01-02, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therif
Håller på att ladda ner spelet just nu. Har inte direkt planerat att betala, eftersom det finns tillgängligt gratis. Men vad säger ni, hur långt kommer man utan att betala? Kan man till exempel betala en viss summa i framtiden så man får tillgång till vissa funktioner som kräver betalning eller måste man bli prenumenant och betala 120kr i månaden? Finns det fler här som inte betalat för spelet?

http://www.swtor.com/free/features, där kan du se vad du har tillgång till som f2p, vissa saker kan du köpa från Cartel Market för att få utökad tillgång till dom fördelar som subscribers har.
Citera
2013-01-03, 00:01
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merlinus
http://www.swtor.com/free/features, där kan du se vad du har tillgång till som f2p, vissa saker kan du köpa från Cartel Market för att få utökad tillgång till dom fördelar som subscribers har.

Känns rent spontant värt att lägga drygt 40 kr på en Preferred Status. Åtminstone om det inte försvinner igen efter en månad. Någon som vet hur det fungerar?
Citera
2013-01-03, 02:34
Medlem
Kebabsugers avatar
preffstatus stannar för alltid
Citera
2013-01-03, 14:24
Medlem
Demandos avatar
Citat:
Håller på att ladda ner spelet just nu. Har inte direkt planerat att betala, eftersom det finns tillgängligt gratis. Men vad säger ni, hur långt kommer man utan att betala? Kan man till exempel betala en viss summa i framtiden så man får tillgång till vissa funktioner som kräver betalning eller måste man bli prenumenant och betala 120kr i månaden? Finns det fler här som inte betalat för spelet?

Jag skulle säga att du kan spela igenom hela din story till 50 utan några större problem. Dock så kommer du säkert störa dig på massa småsaker som f2p spelare inte har. Rekommenderar starkt att du uppgraderar dig till preferd player då det endast kostar 45 kr eller något sånt. Och om du sen gillar speler kan du köpa en subscrition!
Citera
2013-01-05, 01:23
Medlem
therifs avatar
Jag har ett gigantiskt problem. Följde inte allt som skrevs och sades så nu är jag ensam i Hammer Station, där man ska göra ett uppdrag i grupp. Jag är enbart i level 13 och lyckas inte ens ta mig förbi vakterna vid dörren. Vad ska jag göra för att komma vidare? Kan inte heller resa därifrån, utan är i stort sett fast och kan inte ta mig vidare.

Några tips?
Citera
2013-01-05, 01:37
Medlem
Citat:
Jag har ett gigantiskt problem. Följde inte allt som skrevs och sades så nu är jag ensam i Hammer Station, där man ska göra ett uppdrag i grupp. Jag är enbart i level 13 och lyckas inte ens ta mig förbi vakterna vid dörren. Vad ska jag göra för att komma vidare? Kan inte heller resa därifrån, utan är i stort sett fast och kan inte ta mig vidare.

Några tips?

tryck på exit area ovanför minimappen
Citera
2013-01-05, 11:47
Medlem
Babben87s avatar
Citat:

Några tips?
Ja, en FP är väl inte direkt så smart att göra ensam och särskilt inte om du är Level 13.

Citera
2013-01-05, 22:45
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babben87
Ja, en FP är väl inte direkt så smart att göra ensam och särskilt inte om du är Level 13.

Haha jag insåg det också. Den här typen av spel (MMO) är väldigt ny för mig, så saker och ting känns mer komplicerade än de är så här i början.
Citera
2013-01-06, 01:52
Medlem
perfectos avatar
Citat:
Haha jag insåg det också. Den här typen av spel (MMO) är väldigt ny för mig, så saker och ting känns mer komplicerade än de är så här i början.

Haha, jag gjorde samma sak när jag var ny i SWToR (under testtiden):P försökte springa igenom The Esseles helt själv:P
Citera
2013-01-06, 02:15
Medlem
therifs avatar
Har någon här koll på var man köper så man blir preferred player? Satt och letade en stund och slant in här. Hittar inget där dock som går under namnet preferred player. Någon som har koll kanske?
Citera
2013-01-06, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Blev inbjuden till en brittisk guild, "Corrupted Integrity". Verkar bra hittills
Bar spelat med ett par ur denna guilden och de är duktiga men har kanske en lite väl egoistisk guild leader som verkar vilja bestämma allt på PvE och PvP nivå. Nu ska jag inåt uttala mig allt för mycket då jag själv inte varit närvarande men vår guild, Saga, fick över två PvE raidleaders från dem och de uppgav den anledningen till att de lämnat sitt gille i sin ansökan.

Förövning, lägg gärna till Susannah (Sniper DPS) eller Fauna (Assassin Tank) om ni vill köra igenom något på endgame, sitter även på Wildthorn om någon vill spela lite low lvl PvP, alla chars Empire =)
Citera
2013-01-08, 16:21
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
Vad menar dom att char restriction enfored?

om man har mer än 6 och man är prefered player så blir man tvungen att ta bort den 7?

Och hur kan det vara så svårt att hitta en grupp for Dirtective activate assassin protocols...helvete
Senast redigerad av Spiderman-ninja 2013-01-08 kl. 16:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in