2008-07-30, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gay6
Det lyser igenom lite för mycket att du bara är här för att röra om i grytan, när du låtsas ta åt dig av "personangreppen".
Du slänger själv ur dig för många påhopp på de andra användarna för att det ska bli trovärdigt.
Ett duktigt forumtroll ska kunna hålla liv i en diskussion, länge, utan att de andra tröttnar och tar personen för en tönt som bara vill jäklas.

Jag är inget troll, jag länkar till olika undersökningar gjorda av olika oberoende grupper, inte mitt fel att ni inte kan komma med något som stödjer det ni tycker, ni är sanslöst dåliga på att argumentera, ni kommer bara med olika känsloargument.
Citera
2008-07-30, 23:27
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coxxe
anledningen till att jag och såväl många andra här inne tycker att du är en dålig debattör är bla. för att du påstår att homosexuella känner ingen kärlekslust som heterosexuella gör. du säger att pelle och kalle kan inte älska varandra och det får mig att gå igång och bli jävligt förbannad! för du har ingen jävla aning om hurvida det stämmer eller inte! inte ens om du hade vart gay själv så hade du inte vetat heller! Jag kan älska och bli kär i andra män likamycket som du kan bli i kvinnor. Fatta och förstå att du har så jävla fel!

okej du sa det för mig.!! tack.
Citera
2008-07-30, 23:29
Medlem
Helseths avatar
Tycker det känns lite löjligt med all denna böghyllning (och böghat för den delen också). Måste man verkligen ha en Pride-festival nuförtiden? För en 20år sen kunde det ju ha varit en god ide men nuförtiden har väl majoriteten av svenska folket accepterat homosexualiteten till en stor grad.
I min åsikt så vill nog de flesta s.k bögar bara ha uppmärksamhet och provocera och blir bara med i denna ''bögkultur'' därför att dom vill sticka ut, synas och för att det är coolt att vara gay så de kan fly sina trista vanliga liv där ingen lägger märke till dem.

-Titta på mig, jag är så speciell men titta dååå!!!

Påminner mig om den där slampiga tjejen i högstadiet som låg med allt som rörde sig bara för att få uppmärksamhet..

Välkommen till 2000-talet!!
Citera
2008-07-30, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coxxe
anledningen till att jag och såväl många andra här inne tycker att du är en dålig debattör är bla. för att du påstår att homosexuella känner ingen kärlekslust som heterosexuella gör. du säger att pelle och kalle kan inte älska varandra och det får mig att gå igång och bli jävligt förbannad! för du har ingen jävla aning om hurvida det stämmer eller inte! inte ens om du hade vart gay själv så hade du inte vetat heller! Jag kan älska och bli kär i andra män likamycket som du kan bli i kvinnor. Fatta och förstå att du har så jävla fel!

Det jag menade var att enligt mig så är den bästa kärleken den mellan en kvinna och en man.

Detta är min åsikt och inget jag kommer ändra på.

Ni kan säkert bli kära i varandra, som en pedofil kan bli i ett barn, som en nekrofil kan bli mm.
Citera
2008-07-30, 23:31
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidLarsson
Det jag menade var att enligt mig så är den bästa kärleken den mellan en kvinna och en man.

Ni kan säkert bli kära i varandra, som en pedofil kan bli i ett barn, som en nekrofil kan bli mm.

ASG!!... Är du mänsklig?
Citera
2008-07-30, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TinkerBell86
ASG!!... Är du mänsklig?

Lika dum som vanligt ser jag, ARGUMENTERA damen, kan du fatta det någongång?
Citera
2008-07-30, 23:33
Medlem
Citat:

men du ändrar ju dig hela tiden! du skriver något först men sen så ändrar du dig efteråt och ska förklara hur du menade i dina förra meddelanden! skärp dig!
Citera
2008-07-30, 23:33
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
Lika dum som vanligt ser jag, ARGUMENTERA damen, kan du fatta det någongång?

Jag skiter att argumentera, jag säger vad jag vill och du säger vad du vill. Du har sjuka åsikter.. gonatt.
Citera
2008-07-30, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TinkerBell86
Jag skiter att argumentera, jag säger vad jag vill och du säger vad du vill. Du har sjuka åsikter.. gonatt.

Skillnaden är att jag har kommit med bevis för det jag tycker, har länkat till flera olika undersökningar mm, du har inte gjort ett skit din WT brutta.
Citera
2008-07-30, 23:37
Medlem
Gay6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helseth
Tycker det känns lite löjligt med all denna böghyllning (och böghat för den delen också). Måste man verkligen ha en Pride-festival nuförtiden? För en 20år sen kunde det ju ha varit en god ide men nuförtiden har väl majoriteten av svenska folket accepterat homosexualiteten till en stor grad.
I min åsikt så vill nog de flesta s.k bögar bara ha uppmärksamhet och provocera och blir bara med i denna ''bögkultur'' därför att dom vill sticka ut, synas och för att det är coolt att vara gay så de kan fly sina trista vanliga liv där ingen lägger märke till dem.

-Titta på mig, jag är så speciell men titta dååå!!!

Påminner mig om den där slampiga tjejen i högstadiet som låg med allt som rörde sig bara för att få uppmärksamhet..

Välkommen till 2000-talet!!

Håller med till en viss del i vad du skriver.
Jag orkar inte ens gå ner i Pride parken även fast jag kan se den från en av mina lägenheter.
Bögarna lyckas däremot klockrent med att skapa debatt och ta sig in i folkhemmet, Allsång på skansen igår är ett bra exempel. Bögar/flator som fick skråla ut för en stor TV-publik.
Gay revolutionen har gått otroligt fort i Sverige, som du säger, bara under de senaste 20 åren har det förändrats otroligt.
Ge det 20 år till, eller varför inte 40. DÅ kommer knappast någon ens bli upprörd över att någon är bög/flata what so ever.
Än så länge blir ju vissa grupper av individer provocerade bara de ser en bögpar kyssas på tunnelbanan. Men det kommer att ändras så klart, det är som sagt bara att kolla på hur snabbt det har gått de sista 20 åren.
Citera
2008-07-30, 23:40
Medlem
Gay6s avatar
Citat:
Skillnaden är att jag har kommit med bevis för det jag tycker, har länkat till flera olika undersökningar mm, du har inte gjort ett skit din WT brutta.
Personangrepp igen.
Skärp till dig, annars raderas ju din användare, vilket vore lite synd för du lyckas ju göra några upprörda i alla fall.
Citera
2008-07-30, 23:40
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:

Hade du tänkt på ett annat sätt så hade du inte varit hetero.

Hur kan du inte förstå att bögar tycker kärlek mellan man-man är bäst? (hur man nu kan tycka någon slags kärlek är "bättre".) Kärlek är en känsla vare sig man är kär i 3n 3åring eller i en kille så är det fortfarande samma kärlek, känslan är varken sämre eller bättre. Sen får mn göra bedömningen vad som är okej eller inte. Själv kan jag inte förstå hur man kan tycka illa om homosexuella människor. Det dom gör med varandra skadar inte mig, jag blir bara glad om andra människor har lyckats hitta lycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in