2008-08-07, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HåkanStrömberg
De som inte följer de 10 budorden är orena. Till den kategorin kan man även tillägga bögar. Så det är väl ganska självklart att man inte ska acceptera homosexualitet?

jajjemän de 10 fina lagarna som moses knackade ner på fyllan ja, typ du skall icke dräpa!.... Vänta nu lite! JUSTE kristna fundamentalister är de svin som tatt ihjäl mest människor genom hela jävla historien! Tror nog att gud om han nu finns tycker bra mycket bättre om alla världens homos än alla jävla pedofilpräster!
Jag tror som butters att om gud finns och skapade oss efter sin avbild är han nog fan litte bög själv (jag tror varken på gud eller är bög).
Citera
2008-08-07, 15:53
Medlem
Citat:
Som alla borde veta så står det i bibeln att det är en synd att ha kärleks relation med samma kön, men varför är det så många som accepterar homosexualitet nuförtiden? Jag kan inte allts förstå varför dom heltplötsligt kan få gifta sig i Guds hus nuförtiden det är hemskt, dom syndar rakt under Guds näsa nästan som om dom skrattar åt gud...så sorgligt så sorgligt.

det existerar inte någon gud.
Citera
2008-08-07, 16:06
Medlem
"Sven"s avatar
Citat:
Som alla borde veta så står det i bibeln att det är en synd att ha kärleks relation med samma kön, men varför är det så många som accepterar homosexualitet nuförtiden? Jag kan inte allts förstå varför dom heltplötsligt kan få gifta sig i Guds hus nuförtiden det är hemskt, dom syndar rakt under Guds näsa nästan som om dom skrattar åt gud...så sorgligt så sorgligt.
Gud är kärlek?
Citera
2008-08-07, 17:44
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidLarsson
Själva syftet att sex existerar är att skaffa barn, naturen gjorde att sex är skönt därför att de vill att man ska ha sex oftare och därför avla fram barn oftare.

Det är lite lustigt hur du talar om "naturen" som om det vore ett väsen med en intellektuell plan till sina beslut...
Citera
2008-08-07, 18:07
Medlem
Gud

Citat:

Gud är inte problemet, Han är nog väldans sjysst när det kommer till kritan.

Det är hans fans som är helt jävla galna!
Senast redigerad av GaussBonnet 2008-08-07 kl. 18:50.
Citera
2008-08-07, 18:54
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaussBonnet
Gud är inte problemet, Han är nog väldans sjysst när det kommer till kritan.

Det är hans fans som är helt jävla galna!

Helt klart.! Jesus var en skön snubbe säkert, men dessa som skrev biblen vet i sjutton, dom verkade väldigt rubbade. Djävulen e säkert skön han med.
Citera
2008-08-07, 22:58
Medlem
Error 404s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TinkerBell86
Helt klart.! Jesus var en skön snubbe säkert, men dessa som skrev biblen vet i sjutton, dom verkade väldigt rubbade. Djävulen e säkert skön han med.
Ser på, ditt inlägg att du är väldigt påläst som vanligt.
Enligt bibeln så är det en synd, men den bryr jag mig inte så mycket om, men visst är det äckligt.
Citera
2008-08-08, 19:02
Bannlyst
Larsson tillbaka här, kloka saker har skrivits medan jag avrit borta.

Skönt att det osunda pride är över och att den mycket sunda sportevenemanget OS tar över, dekadens byts ut mot sunt och friskt.
Citera
2008-08-08, 20:25
Bannlyst
Citat:
Larsson tillbaka här, kloka saker har skrivits medan jag avrit borta.

Skönt att det osunda pride är över och att den mycket sunda sportevenemanget OS tar över, dekadens byts ut mot sunt och friskt.

Måste bara instämma, hur sjukligt är inte pride på en skala 1-10? Patetiskt att dem måste tåga igenom en stad och visa upp sig och spela stolt homosexuell, jag äcklas.
Citera
2008-08-08, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av naggits
Måste bara instämma, hur sjukligt är inte pride på en skala 1-10? Patetiskt att dem måste tåga igenom en stad och visa upp sig och spela stolt homosexuell, jag äcklas.

Du tänker såklart som alla friska män egentligen tänker, vissa har idoktrinerats att tycka annat men innerst inne äcklas alla friska män av homofiler.
Citera
2008-08-08, 20:36
Bannlyst
Citat:
Du tänker såklart som alla friska män egentligen tänker, vissa har idoktrinerats att tycka annat men innerst inne äcklas alla friska män av homofiler.

Gud skapade Adam och Eva, inte två stycken Eva eller två Adam.

Därför är det bevisat att homosexualitet är en allvarlig sjukdom. Homosexuella har en störning i hjärnan som gör att dem inte kan skilja på rätt och fel, det är fel av en man att suga en annan mans kuk, det förstår en normal heterosexuell människa, men en homosexuell man förstår inte detta då han har en allvarlig störning.
Citera
2008-08-08, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av naggits
Gud skapade Adam och Eva, inte två stycken Eva eller två Adam.

Därför är det bevisat att homosexualitet är en allvarlig sjukdom. Homosexuella har en störning i hjärnan som gör att dem inte kan skilja på rätt och fel, det är fel av en man att suga en annan mans kuk, det förstår en normal heterosexuell människa, men en homosexuell man förstår inte detta då han har en allvarlig störning.

Japp, någon form av störning är det nog.

Men jag tycker inte vi ska hata dessa människor, är det något fel i huvut på dem så är det inte deras fel, de kan ju inte hjälpa det, vi borde erbjuda dem hjälp och försöka läka dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in