2008-07-20, 02:40
Medlem
appe-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poppeb
Va fan!

Min granne är ett underbart bögpar, och hos mig hör jag inte mycket "oväsen" från böggrannans sängkammare medan en annan granne bakom väggen där vardagsrummet. Heteropar OVÄSEN! och pippa pippa pippa o vrålkåta knull.. Helt otroligt...
Men coolt att här huset är fullt av knull

Min fördom är att heterosex är mer pervera än bögar.
civiliserade bögar är troligen mer medvetna om sin läggning, och vad många tycker om den. således sköter dom sitt sexliv mer diskret.
jag önskar jag kunde slänga in ett "tyvärr" där också.
Citera
2008-07-21, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TinkerBell86
När vi föds vet vi ingenting om världen men vi lär oss snabbt att det är en man och en kvinna som är normalt eftersom troligen är föräldrarna man och en kvinna. Vore säkert annorlunda om homosexualitet var mera acceptabelt.

Nej, skulle familjen bestå av homosexuella så skulle inte ungen kommit till världen över huvud taget.. Man lär sig alltså inte att "mamma, pappa, barn" är normalt, det är ju faktiskt den enda som är normalt om man ser till hur barnen föds.

Bögar kan inte föda och därmed blir det ingen unge, lesbiska kan inseminera och därmed föda en unge, men då är det ju egentligen bara en av kvinnorna som delar ungens drag.. Den ena mamman är mer som en styvförälder och ungen har haft oturen att hamna i en "osund" familj där den egentliga fadern antingen är anonym eller ointresserad av faderskapet.

Homosexuella kan naturligtvis adoptera barn, men det är ju inte att se som annat än att man föder upp ngn annans barn. Barnet har då´kommit till världen genom ett heteroäktenskap. Insemination är också ett resultat av heterosexuellt umgänge, skillnaden är att modern och fadern inte haft kontakt med varandra utan man har transporterat mannens sperma efter ett runk eller två.. Det är ändå att se som ett resultat mellan en man och en kvinna.
Citera
2008-07-21, 22:02
Medlem
DrLivingstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Nygren
Nej, skulle familjen bestå av homosexuella så skulle inte ungen kommit till världen över huvud taget.. Man lär sig alltså inte att "mamma, pappa, barn" är normalt, det är ju faktiskt den enda som är normalt om man ser till hur barnen föds.

Bögar kan inte föda och därmed blir det ingen unge, lesbiska kan inseminera och därmed föda en unge, men då är det ju egentligen bara en av kvinnorna som delar ungens drag.. Den ena mamman är mer som en styvförälder och ungen har haft oturen att hamna i en "osund" familj där den egentliga fadern antingen är anonym eller ointresserad av faderskapet.

Homosexuella kan naturligtvis adoptera barn, men det är ju inte att se som annat än att man föder upp ngn annans barn. Barnet har då´kommit till världen genom ett heteroäktenskap. Insemination är också ett resultat av heterosexuellt umgänge, skillnaden är att modern och fadern inte haft kontakt med varandra utan man har transporterat mannens sperma efter ett runk eller två.. Det är ändå att se som ett resultat mellan en man och en kvinna.

jag tror faktiskt att de flesta av oss vet hur det går till biologiskt
Citera
2008-07-21, 22:09
Bannlyst
Citat:
Också typiskt att man tror att homosexuella är översexuella. Vet ju inget om den där Bertil, men folk i allmänhet tror ju det. Finns så många fördomar om homosexuella att det är sjukt.

Fördomarna är berättigade när det gäller bögar.
Citera
2008-07-21, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrLivingston
jag tror faktiskt att de flesta av oss vet hur det går till biologiskt

Då skulle hon inte skrivit det hon skrev, hon kände uppenbarligen inte till det
Citera
2008-07-21, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Varför måste jämt bögar pracka på oss det här? Känsloargument och saker dom tror. Visst, bögaloss hemma i sänghalmen, men mata oss inte med massa tramsig bögpropaganda dagarna i ända.

Sanning! Och nej, vi människor är varken djur eller sexuella sådanna!

Tinkerbell får gärna anse att hon och hennes gelikar är "sexuella djur" men jag ingår inte i klubben så att säga, med den uppfattningen är jag inte förvånad att sunt folk har fördomar.. Jag har fördomar mot människor som kallar sig för "sexuella djur", låter ytterst perverst..!

Perversa "sexuella djur" kan nog inte tillåtas att gå fria bland oss normalt funtade människor, har vi inga burar för dessa eller några platser på Zoo?

Människan är överlägsen alla djur intellektuellt och står över djuren, en människa som ser på alla människor som "sexuella djur" borde sättas i en bur bland djur tills hon inser att det är en viss skillnad, märker hon ingen skillnad så får hon sitta kvar.

Vi är människor, djur är djur. Allt annat är sjukt.
Citera
2008-07-21, 22:55
Medlem
TinkerBell86s avatar
Jag tycker det är läskigt att gå runt i världen med folk som e funtade som dig.. Jag vet exakt vad du menar med det du skrev och du borde inse att jag också hade rätt. Tusentals barn föds i världen utan föräldrar, tusentals dör!. Du tycker hellre det är att dom ska få bo med homosexuella funtade människor?...
Citera
2008-07-21, 23:28
Bannlyst
Citat:
Jag tycker det är läskigt att gå runt i världen med folk som e funtade som dig.. Jag vet exakt vad du menar med det du skrev och du borde inse att jag också hade rätt. Tusentals barn föds i världen utan föräldrar, tusentals dör!. Du tycker hellre det är att dom ska få bo med homosexuella funtade människor?...

Vettu, jag är inte så bra på att diskutera med djur.. Spec inte sexuella sådanna!

Men jag kan göra ett försök iallafall:

Om du vet vad jag skrev så inser du att barn kommer till världen via heterosexuella relationer eller via lånad sperma från motsatt kön, alltså är det ju bara möjligt för ett barn att hamna hos en normal heterosexuell familj om han inte haft oturen med en moder som bara lånat sperma.. Du kan alltså inte påstå att ett barn kan födas via ngt annat än ett heteroäktenskap, därmed faller ditt påstående om att barn uppfostras till att se heterosexuella relationer som norm. De uppfostras inte till det, de lär sig det av naturen eftersom de kommer till via en sådan relation. Barn är alltså inte bisexuella utan utvecklar sådant när de blir äldre, och då beror det inte på uppfostran utan på hur hjärnan formats.

Så nej, jag föddes inte bisexuell och har alltid varit hetero.

Jag har aldrig sagt att det är bättre att barn föds till världen utan föräldrar, men varför inte ge dem ett heterosexuellt par så att de får en uppväxt som alla andra? Att bli stoppad i en homofamilj kan aldrig leda till ngt gott i längden, lär bli en osund uppväxt där barnet tar in osunda värderingar dagligen. Han eller hon lär formas på ett för allmänheten negativt sätt.

Ska barn adopteras så se till att de får en värdig familj med en mamma och en pappa.

PS: Jag är adopterad, fan vad hemskt att hamna hos två bögar..
Citera
2008-07-21, 23:32
Medlem
TinkerBell86s avatar
Du är sjuk. Vet inte vad jag ska säga... Kan inte dra alla människor över en kant, finns så jävla många sjuka heteropar som har barn och så jävla många homopar som är fantastiska.. Och inte fan lär dom ut barnen sjuka saker.. Du inte riktigt 100.
Citera
2008-07-21, 23:46
Bannlyst
Citat:
Du är sjuk. Vet inte vad jag ska säga... Kan inte dra alla människor över en kant, finns så jävla många sjuka heteropar som har barn och så jävla många homopar som är fantastiska.. Och inte fan lär dom ut barnen sjuka saker.. Du inte riktigt 100.

Säg en anledning till varför jag är sjuk angående det jag skrev här ovanför?

Du är inget djur enligt mig utan en människa, men för att citera dig sj så kallade du dig sj och alla andra för "sexuella djur", jag förstår om du ändrat dig och insett att människor är människor och djur är djur.
Citera
2008-07-21, 23:49
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Nygren
Säg en anledning till varför jag är sjuk angående det jag skrev här ovanför?

Du är inget djur enligt mig utan en människa, men för att citera dig sj så kallade du dig sj och alla andra för "sexuella djur", jag förstår om du ändrat dig och insett att människor är människor och djur är djur.

Vi härstammar från djuren och vi är inte så olika dem heller. Visst vi är människor men vi är lika djuren på många sätt. Tycker du är sjuk för dina åsikter, men men. Är skrämmande bara.
Citera
2008-07-21, 23:54
Medlem
mr.demons avatar
Citat:

Kan du möjligtvis nämna ett?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in