2008-07-30, 22:53
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidLarsson
Jag är som sagt ingen gubbe, utan 23 år.

Inga argument som vanligt, typisk kvinna.

Tror inte många tycker som dig, rasse, ser ner på kvinnor tror att männen är starkare och homofob, haha du är utstött.
Citera
2008-07-30, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TinkerBell86
Tror inte många tycker som dig, rasse, ser ner på kvinnor tror att männen är starkare och homofob, haha du är utstött.

Fortsätter du svammla eller? Jag är inte utstött utan ahr massa polare, familj tom flickvän. De är inte liberaler som dig så de skiter i mina åsikter.

Män är ju starkare än kvinnor, kvinnor är svaga.
Citera
2008-07-30, 23:00
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
Fortsätter du svammla eller? Jag är inte utstött utan ahr massa polare, familj tom flickvän. De är inte liberaler som dig så de skiter i mina åsikter.

Män är ju starkare än kvinnor, kvinnor är svaga.

oh okej.. Finns inga ord. Du är såld.
Citera
2008-07-30, 23:04
Bannlyst
Citat:
oh okej.. Finns inga ord. Du är såld.

Menar du på allvar att en tjej är lika stark som en kille? inte ens en ultrafeminist kan tro något sånt.
Citera
2008-07-30, 23:08
Medlem
den där david är ju inte vettig nånstans. inte ens nån mening att ha en konversation med honom på en normal nivå.

kan tänka mig att han är en sån där kille som va ful i högstadiet, umgicks med alla "coola". hade många tjejer omkring sig fast fick aldrig nått förhållande med någon för alla visste om hans rykte. hade ett jävligt dåligt självförtroende, mobbade alla handikappade, bögar och svarta för att få upp sin status m.m.
Citera
2008-07-30, 23:10
Medlem
TinkerBell86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coxxe
den där david är ju inte vettig nånstans. inte ens nån mening att ha en konversation med honom på en normal nivå.

kan tänka mig att han är en sån där kille som va ful i högstadiet, umgicks med alla "coola". hade många tjejer omkring sig fast fick aldrig nått förhållande med någon för alla visste om hans rykte. hade ett jävligt dåligt självförtroende, mobbade alla handikappade, bögar och svarta för att få upp sin status m.m.

Självklart är det så, en funtad människa med bra uppväxt känner inte sånt hat och bryr sig inte om vad andra sysslar med.
Citera
2008-07-30, 23:14
Medlem
Citat:
Självklart är det så, en funtad människa med bra uppväxt känner inte sånt hat och bryr sig inte om vad andra sysslar med.

exakt! skönt att nån förstår!
Citera
2008-07-30, 23:14
Bannlyst
Citat:

Om du ser min andra tråd så kommer jag med en undersökning som gjorts som bevisade min tes, jag har alltså bevis för det jag tycker, medan bruden här inte har kommit med något, anledningen att du tycker att jag är sämre debattör än henne är för att du håller med henne.

Du kommer också bara med personangrepp, du vet inget om mig så lägg ner.
Citera
2008-07-30, 23:21
Medlem
Gay6s avatar
Citat:

Det lyser igenom lite för mycket att du bara är här för att röra om i grytan, när du låtsas ta åt dig av "personangreppen".
Du slänger själv ur dig för många påhopp på de andra användarna för att det ska bli trovärdigt.
Ett duktigt forumtroll ska kunna hålla liv i en diskussion, länge, utan att de andra tröttnar och tar personen för en tönt som bara vill jäklas.
Citera
2008-07-30, 23:22
Medlem
Citat:
Om du ser min andra tråd så kommer jag med en undersökning som gjorts som bevisade min tes, jag har alltså bevis för det jag tycker, medan bruden här inte har kommit med något, anledningen att du tycker att jag är sämre debattör än henne är för att du håller med henne.

anledningen till att jag och såväl många andra här inne tycker att du är en dålig debattör är bla. för att du påstår att homosexuella känner ingen kärlekslust som heterosexuella gör. du säger att pelle och kalle kan inte älska varandra och det får mig att gå igång och bli jävligt förbannad! för du har ingen jävla aning om hurvida det stämmer eller inte! inte ens om du hade vart gay själv så hade du inte vetat heller! Jag kan älska och bli kär i andra män likamycket som du kan bli i kvinnor. Fatta och förstå att du har så jävla fel!
Citera
2008-07-30, 23:24
Medlem
Gay6s avatar
Citat:
anledningen till att jag och såväl många andra här inne tycker att du är en dålig debattör är bla. för att du påstår att homosexuella känner ingen kärlekslust som heterosexuella gör. du säger att pelle och kalle kan inte älska varandra och det får mig att gå igång och bli jävligt förbannad! för du har ingen jävla aning om hurvida det stämmer eller inte! inte ens om du hade vart gay själv så hade du inte vetat heller! Jag kan älska och bli kär i andra män likamycket som du kan bli i kvinnor. Fatta och förstå att du har så jävla fel!

Jag hade kunnat svara istället för DavidLarsson här, ganske uppenbart vilken one liner han kommer dra. Ordförrådet är en smula begränsat för han och det börjar faktiskt bli lite tråkigt.
Citera
2008-07-30, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gay6
Jag hade kunnat svara istället för DavidLarsson här, ganske uppenbart vilken one liner han kommer dra. Ordförrådet är en smula begränsat för han och det börjar faktiskt bli lite tråkigt.

han märker ju inte själv hur han skämmer ut sig med sina dumma påståenden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in