2018-09-04, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Vadå du missade 95% av inlägget som du väljer att inte låtsas om för du inte kan bemöta den eller?

Blir du så kränkt av att jag väljer att avsluta det hela med en förolämpning?

Bevisa då istället vart jag har fel, istället för att bekräfta min svordom som antyder din brist på intelligens.

Var är min förolämpning?
Citera
2018-09-04, 13:04
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Var är min förolämpning?

Din dumhet.

Att du kallar en judinna för nazist eller att det verkar räcka med att vara nationalist för att vara rasist.

Sedan gnäller du på när personer skriver med caps lock eller att man avslutar ett helt inlägg med en dryg kommentar.

Du hakar upp dig på sådana detaljer istället för att möta argumentet, där kan vi snacka härskarteknik.
Citera
2018-09-04, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Din dumhet.

Att du kallar en judinna för nazist eller att det verkar räcka med att vara nationalist för att vara rasist.

Sedan gnäller du på när personer skriver med caps lock eller att man avslutar ett helt inlägg med en dryg kommentar.

Du hakar upp dig på sådana detaljer istället för att möta argumentet, där kan vi snacka härskarteknik.

Nej inte alls. Jag bemöter sakligt men det blir problematiskt när ni svär åt mig och kallar mig olika saker. Nu har någon anmält mig ( det är väl så ni gör för att få bort dem som inte kammar er medhårs) så nu måste jag sluta här. Åtminstone för ett tag. I´ll be back !
Citera
2018-09-04, 13:29
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Nej inte alls. Jag bemöter sakligt men det blir problematiskt när ni svär åt mig och kallar mig olika saker. Nu har någon anmält mig ( det är väl så ni gör för att få bort dem som inte kammar er medhårs) så nu måste jag sluta här. Åtminstone för ett tag. I´ll be back !
Nej, det du skriver stämmer INTE. Du saknar uppenbart probleminsikt och verklighetsförankring. Du brister helt i saklighet.

Tråden handlar om skvaller om KJ. Du påstår att KJ är rasist och nazist. Du blir ombedd att belägga dina påståenden med fakta varvid du brister ut i de mest bisarra avledningar och OT-inlägg.

HUR svårt kan det vara att visa belägg för det du påstår om KJ? Är det inte självklart att man ska kunna belägga sitt skvaller om det ska vara trovärdigt?
Citera
2018-09-04, 13:32
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Är det sant att hon knullar runt mycket, att hon bl.a är svag för högerextrema, dominanta män...?
Citera
2018-09-04, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Är det sant att hon knullar runt mycket, att hon bl.a är svag för högerextrema, dominanta män...?
Japp. Det stämmer. Enligt vad jag har hört har hon en fetisch att bli smiskad på rumpan av män utklädda i SS-uniform.
Citera
2018-09-04, 16:10
Medlem
Är det någon som vet var hon hänger ute på stan?
Citera
2018-09-30, 13:06
Medlem
smoerreboms avatar
Nån som har koll på om hon röstade på SD till slut? Hennes skriverier på senare tid, bl.a. 1.1 miljonklubben etc. ger intrycket att hon identifierar sig mer med SD än med det parti som kastat bort en riksdagsplats på henne.
Citera
2018-10-01, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Nej, det du skriver stämmer INTE. Du saknar uppenbart probleminsikt och verklighetsförankring. Du brister helt i saklighet.

Tråden handlar om skvaller om KJ. Du påstår att KJ är rasist och nazist. Du blir ombedd att belägga dina påståenden med fakta varvid du brister ut i de mest bisarra avledningar och OT-inlägg.

HUR svårt kan det vara att visa belägg för det du påstår om KJ? Är det inte självklart att man ska kunna belägga sitt skvaller om det ska vara trovärdigt?

Det handlar snarare om speciesism, en diskriminering som utgår från skillnad i art.

Nästan alla större inriktningar inom judendom har inkorporerat kabbalah som en del av talmud, och där gör man en artskillnad mellan judar och gentiler.

Sen kan man såklart vara ns eller rasist också utöver det.
Citera
2018-10-01, 17:23
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Nån som har koll på om hon röstade på SD till slut? Hennes skriverier på senare tid, bl.a. 1.1 miljonklubben etc. ger intrycket att hon identifierar sig mer med SD än med det parti som kastat bort en riksdagsplats på henne.

Hon sitter inte i riksdagen = inget parti har "kastat bort" någon riksdagsplats på henne.

Eller misstolkar jag det du skrev?
Citera
2018-10-01, 18:27
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Hon sitter inte i riksdagen = inget parti har "kastat bort" någon riksdagsplats på henne.

Eller misstolkar jag det du skrev?
det luktar lite vänstermissförstånd ja, haka upp sig på en struntsak utan att svara på frågan, det var ju bortkastat förtroende iaf
Citera
2018-10-01, 18:43
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Är det sant att hon tidigare var gift med en förståndshandikappad man, som hon har flera barn med...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in