2023-10-07, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
Gode Gud hjälp vårt land om hoppet om Sveriges framtid ligger i händerna på en sionist och dessutom ostabil som denna häxa.

Tycker hon är härlig och öppen jag, aningen frispråkig men alla är vi olika. Värre med tanter som inte säger vad de tycker - utan håller inne med det är lismar ut med det. Sen om hon står för något så stort som "hoppet om Sveriges framtid" skulle jag inte vilja kalla det, hon är väl bara en av alla andra som gärna låter och hörs ganska mycket medan allt kanske inte är 100 genomtänkt? Såna behövs de också, trist om alla skulle gå runt och vara ängsliga över vad de säger
Citera
2023-10-07, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
Gode Gud hjälp vårt land om hoppet om Sveriges framtid ligger i händerna på en sionist och dessutom ostabil som denna häxa.

Nä Sveriges framtid ligger inte i hennes händer och man hon har säkert gjort en del som man kan ha olika synpunkter på om det är bra eller inte men hon har gjort något för att förändra situationen till skillnad från 99% av svenska cp-människor.
Citera
2023-10-08, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Hon kan ju uppenbarligen inte må särskilt bra.
Jag tror ärligt talat att hon hade mått bättre av att flytta tillbaks Tjeckien igen. Hon vinner absolut ingenting på att bo kvar här, mer än att ha en massa skitnödiga boomers (som gång i tiden har röstat för det här samhället och som nu försöker skylla ifrån sig) som sina största fans.
Utfryst och baktalad av etablissemanget.
Jag har aldrig förstått vad det är som driver henne. Det enda hon gör numera är att ständigt leta fel på saker och ting istället för att bara ignorera det, eftersom Sverige aldrig kommer att bli det samhälle som hon önskar sig. https://katerinamagasin.se/det-en-ga...av-kuvade-man/

Det som karrakteriserar svenskar är passivitet och konstant whinande.

Det är ständigt gnällande om hur dåligt det är och att "ingen gör någonting" samtidigt är det ett gnällande och klagande på de fåtal människor som faktiskt gör någonting.

Det är inte värt för er att engagera er för att göra någon skillnad nu och det var inte värt för er för 40, 30 eller 20 år sedan heller. Mongomänniskor värda att dö ut är vad ni är.
Citera
2023-10-09, 22:13
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Det som karrakteriserar svenskar är passivitet och konstant whinande.

Det är ständigt gnällande om hur dåligt det är och att "ingen gör någonting" samtidigt är det ett gnällande och klagande på de fåtal människor som faktiskt gör någonting.

Det är inte värt för er att engagera er för att göra någon skillnad nu och det var inte värt för er för 40, 30 eller 20 år sedan heller. Mongomänniskor värda att dö ut är vad ni är.

Du är väl muslim? Varför gillar du då Janouch?
Citera
2023-10-09, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Du är väl muslim? Varför gillar du då Janouch?

De som är bra är det fåtal som gör något för att förändra det svenska dysfunktionella mongo-samhället till det bättre.

Jag är ju inte muslim men den muslimska religionen är ett bättre sätt att vara på än att vara sekulär hedonistisk-materialistisk cp-svensk.

Att vara sekulär hedonistisk-materialistisk cp-svensk är en mänsklig återvändsgränd som inte har någon framtid.
Senast redigerad av larsjohansson 2023-10-09 kl. 22:19.
Citera
2023-10-10, 18:08
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
De som är bra är det fåtal som gör något för att förändra det svenska dysfunktionella mongo-samhället till det bättre.

Jag är ju inte muslim men den muslimska religionen är ett bättre sätt att vara på än att vara sekulär hedonistisk-materialistisk cp-svensk.

Att vara sekulär hedonistisk-materialistisk cp-svensk är en mänsklig återvändsgränd som inte har någon framtid.

Är inte Janouch sekulär-hedonistisk materialistisk då?
Citera
2023-10-10, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Är inte Janouch sekulär-hedonistisk materialistisk då?

Hon gör något för att förändra situationen vilket 99% av svenskar inte gör.

Med materialist-hedonisk menar jag att det finns ingen djupare mening i de flesta svenskar liv än att skaffa sig prylar och uppleva tillfällig (sexuell) njutning.

Om du har en djupare mening med livet så kan du ägna dig åt materialism och njutning till en viss del också.
Senast redigerad av larsjohansson 2023-10-10 kl. 18:13.
Citera
2023-11-20, 08:39
Medlem
Katarina, det är inte en mänsklig rättighet att få njuta av frukt och grönt från ockuperad mark.
Citera
2023-11-20, 23:20
Medlem
Rebali179s avatar
Det blev väl lite drev på Twitter när hon lade upp en fake News artikel ang Coop & deras import av varor
från Israel men nu slår Coop ifrån sig
https://dagensopinion.se/artikel/coo...ade-om-israel/
Citera
2024-01-16, 16:37
Medlem
Betänk att den här sionistfittan hjärntvättat svenska ungdomar om att man ska knulla vettet ur sig och idag går runt porrskadade. Generationer som tagit stryk och hon fortsätter ordbajsa men nu nu har hon sadlat om och stöttar massmord. Satans slödder!
Citera
2024-02-02, 18:11
Medlem
Tycks nu ha blivit faderlös om jag läste dödsannonsen korrekt. Lite omtalad men
ingen kändis och hamnar därför inte i den tråden.
Citera
2024-02-18, 12:11
Medlem
bosshogs avatar
Kul att nekrologen nämner att hennes pappa finansierades av Soros; globalistisk ondska enligt Katerina. Hennes förhållande till övriga familjen är nog ansträngt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in