Själv skulle jag nästan kunna känna det samma för henne. Man kan diskutera vem som har mest rätt eller fel i sak, men att man känner en viss aversion mot sånt som liknar hillbillys som hatar i grupp känns ju som nåt helt naturligt om man känner nån slags samhörighet med de utvalda. Alltså typ sånt som hon verkar dra in stålar på att elda upp, ibland genom rent nonsens som bara bidrar till att polarisera. I gott sällskap med Lamotte och andra smartskallar.
Och ska vi snacka om kvinnor i hennes ålder så skulle jag nog hellre gå på dejt med Emma Engdahl faktiskt.
Har följt henne på Instagram några veckor men hon publicerar ju bara bilder på sig själv. Förutom att idén är vrickad är det ju också bara tråkigt. Har man inget annat att berätta med sina bilder än att visa sig själv i olika kläder kanske ett bildforum är fel slags forum för henne?
Jag tror att hon är mångas riktigt våta dröm att bli omhändertagen av.
Bilden av att hon sitter på kunskap om riktigt vansinnig njutning som hon levererar, den våta bilden sitter djupt som en sanning hos många män.
När hon väl fick sitt första snedknull av invandrarmän bytte hon åsikt. Att hon nu hyllas som en förkämpe är ta mig fan ett stort skämt. Hon horade ju runt i eskalerande skala när hon var gift med alkot.
Hon har tappat all sans och balans och verkar numera umgås i NMR-kretsar. Hon må vara snygg, men skulle aldrig doppa veken i henne pga hennes infantila åsikter.
Hon har tappat all sans och balans och verkar numera umgås i NMR-kretsar. Hon må vara snygg, men skulle aldrig doppa veken i henne pga hennes infantila åsikter.
Tror du en liberal israel-älskande jude hade fått hänga i NMR kretsar?
Och nej hon är inte snygg
Varför lämnar hon inte Sverige om allting är så illa det här landet? Hon har mycket mer att vinna på att flytta tillbaks till Tjeckien och starta om på nytt, än att engagera sig i situationen här i Sverige som hon ändå inte kan påverka.
Sverige blev sig aldrig mer likt sedan SD kom in i riksdagen och när Löfvén blev statsminister.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!