2010-05-07, 03:02
Medlem
Mr.Vrnns avatar
Stackars min exflickvän som går igång något så otroligt på det... Det är väl för fan upp till var och en vad man vill göra.
Citera
2010-05-07, 03:24
Medlem
Conatuss avatar
Tycker bara att hon är så jävla pinsam med sitt språk! "ANALSEX UTAN SKYDD=CANCER. ANALSEX=BLÖDANDE BABIANRÖV."

Hennes karriär har ju bara gått neråt de senaste åren så uppmärksamheten (Se "all pr är bra pr") är väl ett måste även hennes ilskna "utbrott" är så ogenomtänkt att det göra hela henne till en ännu större förvuxen jävla fjortis!
Citera
2010-05-07, 03:39
Medlem
Yukus avatar
Hon har väl en poäng där nånstans.. Visst vill man ha analsex så go ahead, men undrar egentligen hur många ungdomar idag som har det fastän dom inte vill. Tror att det "ska" vara så eller inte vågar säga nej för att inte verka "konstig" eller vad som helst..
Som tjej fattar jag inte var som är så otroligt hett med att sätta på en tjej "i 2an"? Samtidigt som män absolut inte vill stoppa in kuken i en mans röv eller få något istoppat i sin egen. Hmm.. Tja, sålänge man -vill- så varsågod. Hoppas bara dom flesta vågar säga nej om dom inte vill :-) (Och att män accepterar det och inte fortsätter tjata, jodå nog har man stött på en del sånna)
Citera
2010-05-07, 03:48
Medlem
Sereenas avatar
Inte så konstigt att undomar är sexuelt förvirrade och osäkra på sin egen sexualitet med såna där stolpskott som "rådgivare/sexualuplysare"
Citera
2010-05-07, 03:54
Medlem
DigGaNs avatar
Citat:
ANALSEX UTAN SKYDD=CANCER. ANALSEX=BLÖDANDE BABIANRÖV.

What? Det dära med cancern, gäller det mig(hane) eller min partner?
Citera
2010-05-07, 04:02
Medlem
123621s avatar
Låter knas med cancern. Enda jag kan tänka mig är att jävligt mycket analsex kan ge tarmskador på rectum och därmed höja risken för rectalcancer någon tusendels promille.
Men det låter helt befängt.

Sen förstår jag i och för sig inte vitsen med att stoppa in saker där bajset kommer ut men det är ju bara min uppfattning.
Citera
2010-05-07, 04:22
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Vrnn
Stackars min exflickvän som går igång något så otroligt på det... Det är väl för fan upp till var och en vad man vill göra.

Din flickvän är en slampa, är Katerinas åsikt, även om hon inte använder de orden. Tjejer ska "vägra analsex", för de kan enligt Janouch inte gilla det.

Citat:
Ursprungligen postat av Yuku
Hon har väl en poäng där nånstans.. Visst vill man ha analsex så go ahead, men undrar egentligen hur många ungdomar idag som har det fastän dom inte vill. Tror att det "ska" vara så eller inte vågar säga nej för att inte verka "konstig" eller vad som helst..
Som tjej fattar jag inte var som är så otroligt hett med att sätta på en tjej "i 2an"? Samtidigt som män absolut inte vill stoppa in kuken i en mans röv eller få något istoppat i sin egen. Hmm.. Tja, sålänge man -vill- så varsågod. Hoppas bara dom flesta vågar säga nej om dom inte vill :-) (Och att män accepterar det och inte fortsätter tjata, jodå nog har man stött på en del sånna)

Jo då, hon har vissa poänger. Sängkammaren är inte alls jämställd, och det finns mycket att jobba på där.

Men tyvärr slår hennes försök att framställa sig själv feministisk över och blir ren sexism. De tjejer som verkligen gillar analsex, vad är det för budskap hon sänder till dessa? "Du gillar det inte alls." I sin argumentation inskränker hon den kvinnliga fria sexualiteten. Den kvinnliga sexualiteten är fin och ren, medan den manliga är rå och brutal - det är den konservativa och moralistiska bild hon sprider.

Det är inte "Analsex gör ont och är skadligt. Den tjej som har det gör det enbart för sin killes skull." vs. "Den tjej som inte har analsex är det något fel på." Bättre vore om hon utbildade killar och tjejer i "Så här har du safe och hälsosam analsex, om du nu vill ha det. Gillar du det så vad fan kör på, ogillar du det så bör du undvika ha det."
Citera
2010-05-07, 06:10
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigGaN
What? Det dära med cancern, gäller det mig(hane) eller min partner?

Den där kommentaren gör att det känns som att hon raljerar.
Citera
2010-05-07, 07:29
Medlem
Moderkaka-s avatar
Citat:
Jag vill gärna tillägga att nedanstående även gäller små tonårskillar.

Är vi tonårskillar? För det var väll knappast andra som kommenterade förutom folk från FB och tjejer?
Citera
2010-05-07, 07:34
Medlem
Waspirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123621
Låter knas med cancern. Enda jag kan tänka mig är att jävligt mycket analsex kan ge tarmskador på rectum och därmed höja risken för rectalcancer någon tusendels promille.
Men det låter helt befängt.

Hon syftar antagligen på HPV-virus som kan ge kondylom och livmoderhalscancer. Vet att HPV-virus kan ge cancer även i gommen och antagligen i ändtarmen också.
Citera
2010-05-07, 07:42
Medlem
Hon gillar uppenbarligen inte att ta den i tvåan! Ganska uppfriskande med en sexualupplysningskärring som inte uppmanar till generell dekadens och så - vilket de flesta av RFSU:s undersåtar gör. Hoppas hon fortsätter på den vägen.

Knulla brudar i tvåan kommer man alltid få göra ändå, det gör man även i strikt katolska länder där kyrkan säger fy skäms.
Senast redigerad av Grooblle 2010-05-07 kl. 07:44.
Citera
2010-05-07, 08:00
Medlem
Cregers avatar
åh nej någon tycker en sak som skiljer sig från eran uppfattning om hur saker och ting ska va (som ni lärt er av att glo på porr, och följa grupptryck för ni är för fittiga för att tänka individuellt )

vilken häxa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in