Citat:
Såklart alla ni snubbar tycker det är asbra med en kåt villig sexolog, er heta dröm med stora sillisar, kom och knulla mig look och sönderopererat ansikte.
För er handlar det ju bara om knull och ett hål.
När jag skriver inte vill ha henne på riktigt så fattar ni in ens kukhuvuden.
Alla kvinnor vill bli åtrådda och älskade på riktigt, särskilt efter ett knull. Den kvinnan som säger nåt annat ljuger.
Jag menar såklart inte förhållande, utan att de "vill henne" inte kändisen, inte knulldockan.
Och vad gäller 20åringar och sex så blandar ni totalt bort bollarna grabbar.
Att män skulle vara som kåtast i 20 årsåldern betyder inte att de är bra knull, tvärtom de är fumliga, tafliga, kommer för snabbt, vet inte hur en kvinna vill ha det.
Jag är själv tvåbarnsmamma, 34 år.
Jag legat med både yngre och äldre män, de unga är inget att ha, kan inte knulla.
Bästa ligget är 40+.
De vet hur en kvinna funkar.
Vad gäller Katerina som min idol menar jag att hon tappat det helt, ingen tjej har respekt för henne längre. En gång i tiden stod hon på kvinnornas sida, idag verkar hon blivit en ängslig 50årig patetisk knulldocka.
Inte en cool kvinna som står för sin ålder, och i hennes yrkesroll blir hon helt oseriös med alla dessa knullbildernoch filmer, klamydian hon verkar spridit osv.
För er handlar det ju bara om knull och ett hål.
När jag skriver inte vill ha henne på riktigt så fattar ni in ens kukhuvuden.
Alla kvinnor vill bli åtrådda och älskade på riktigt, särskilt efter ett knull. Den kvinnan som säger nåt annat ljuger.
Jag menar såklart inte förhållande, utan att de "vill henne" inte kändisen, inte knulldockan.
Och vad gäller 20åringar och sex så blandar ni totalt bort bollarna grabbar.
Att män skulle vara som kåtast i 20 årsåldern betyder inte att de är bra knull, tvärtom de är fumliga, tafliga, kommer för snabbt, vet inte hur en kvinna vill ha det.
Jag är själv tvåbarnsmamma, 34 år.
Jag legat med både yngre och äldre män, de unga är inget att ha, kan inte knulla.
Bästa ligget är 40+.
De vet hur en kvinna funkar.
Vad gäller Katerina som min idol menar jag att hon tappat det helt, ingen tjej har respekt för henne längre. En gång i tiden stod hon på kvinnornas sida, idag verkar hon blivit en ängslig 50årig patetisk knulldocka.
Inte en cool kvinna som står för sin ålder, och i hennes yrkesroll blir hon helt oseriös med alla dessa knullbildernoch filmer, klamydian hon verkar spridit osv.
Du menar att hon gör vad hon själv vill utan att bry sig om vad omgivningen tycker? Huu så hemskt.