2014-03-15, 00:52
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msberlin
Såklart alla ni snubbar tycker det är asbra med en kåt villig sexolog, er heta dröm med stora sillisar, kom och knulla mig look och sönderopererat ansikte.

För er handlar det ju bara om knull och ett hål.

När jag skriver inte vill ha henne på riktigt så fattar ni in ens kukhuvuden.

Alla kvinnor vill bli åtrådda och älskade på riktigt, särskilt efter ett knull. Den kvinnan som säger nåt annat ljuger.

Jag menar såklart inte förhållande, utan att de "vill henne" inte kändisen, inte knulldockan.

Och vad gäller 20åringar och sex så blandar ni totalt bort bollarna grabbar.

Att män skulle vara som kåtast i 20 årsåldern betyder inte att de är bra knull, tvärtom de är fumliga, tafliga, kommer för snabbt, vet inte hur en kvinna vill ha det.

Jag är själv tvåbarnsmamma, 34 år.

Jag legat med både yngre och äldre män, de unga är inget att ha, kan inte knulla.

Bästa ligget är 40+.

De vet hur en kvinna funkar.

Vad gäller Katerina som min idol menar jag att hon tappat det helt, ingen tjej har respekt för henne längre. En gång i tiden stod hon på kvinnornas sida, idag verkar hon blivit en ängslig 50årig patetisk knulldocka.

Inte en cool kvinna som står för sin ålder, och i hennes yrkesroll blir hon helt oseriös med alla dessa knullbildernoch filmer, klamydian hon verkar spridit osv.

Du menar att hon gör vad hon själv vill utan att bry sig om vad omgivningen tycker? Huu så hemskt. Ingen tjej har respekt för henne? borde hon bry sig om det?
Citera
2014-03-15, 10:16
Medlem
msberlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det kanske är deras sista desperata försök att lappa ihop ett förhållande som har blivit mer som surt mjölk - som Katerina uttryckte det. Många gör samma sak. Många testar också sidospår som tillfälligtvis fräschar upp relationen. Särskilt i sådana fall där båda tycks vara väldigt svartsjuka av sig (som nu i detta fall).. I en "konkurrenssituation" hettas känslorna upp igen - men de svalnar nog lika fort tyvärr..

Det kan nog snarare handla om en liten nostalgitripp strax innan den slutgiltiga separationen - än en försoningstripp. Vem vet?

Jag tror dock att Katerina äntligen har tröttnat på att vara motorn i detta förhållande. Det är ju trots allt hon som har dragit det tyngsta lasset under årens lopp: tjänat pengarna, tagit hand om ungarna/hemmet, stridit och förlåtit - och försökt kontrollera något som icke går att kontrollera dvs. en annan människa.

Nu har åldern tagit sin rätt. Katerina måste tänka på sin egen hälsa, eftersom hjärtat redan har givit henne en allvarlig påminnelse om att livet inte är oändligt.

Barnen börjar bli stora och Katerina i likhet med Marie (Jungstedt) skulle väl vilja hinna med andra sorts upplevelser än de hon kan få hemma..

Själv är jag beredd att tro att denna relation glider mot sitt slut. Inga lovetrips i hela världen kan rädda den..Den har redan gått på konstgjord andning i åratals och det armbandet existerar inte som skulle få den att blomma upp igen..

Jag tror du har helt fel och att det är tvärtom, det var Robert som ansökte om skilsmässan.

Jag tror han tröttnat på hennes leverne, som enligt henns insta verkar bestå av party och groteska selfies.

Och du verkar inte kollat din fakta själv heller, det räcker med att ha konto på ratsit el dyl för att se att Katerina är utblottad.

Massa anmärkningar hos kronofogden.

Hennes bolag Gerpla Ab är nyligen satt i konkurs, ser märkligt ut, verkar blivit tvångslikviderat.

Och kollar du hennes man därimot är han ren. Och har alla deras barn skrivna hos sig på Kungsholmen. Hon bor helt ensam.

Kolla hans sida, robertbohman.com och hans instagram, han är med på en filmagentur som heter adamsy.se verkar jobba med film utomlands hela tiden och har vart nykter minst tio år, jag tror han tjänar pengar som gräs.

De har just skrivit en bok tillsammans om knark, båda la upp den på insta.

Jag skulle säga du har helt fel, jag tror det är han som tjänar pengarna och tar hand om de stackars ungarna.

De måste fått psykiska problem av att ha en morse som ligger med killar i deras egen ålder och filmar sig själv med två killar så att bilderna hamnar här!

Tyder det på friskt omdöme?

Hennes egna böcker säljer väl inte längre och dildobutiken hon hade gick också i konkurs.

Och nog borde hon värna mer om vad tjejer tycker om henne, det är ju vi som är hennes läsare, inte ni kåta snubbar som skriver här och tycker hennes nya leverns är helt rätt!

Så mycket som du påstår dig veta och skiten som du skriver om hennes gubbe får man känslan att du känner henne!
Citera
2014-03-15, 20:35
Medlem

Jajamen. Det var Robert som lämnade in pappret, men Katerina som beskrev deras relation som surnat mjölk som inte blir drickbart hur man än försöker..

Jag vet inte hur mycket Katerina partajar I dagsläget, men Robert tycks ha partajat de första tio åren av deras gemensamma liv. Så jag tror nog att Katerina ligger efter..

Hon har dessutom tillbringat en längre tid I Barcelona för att skriva sin senaste bok. Kanske inte helt förenligt med partajandet – men visst kan man kombinera det om man sen disciplinerat stiger upp på morgonen för att skriva.

Jag ser på min Ratsit att Katerina har 3st bolagsengagemang: JBP Enterprises (konkurs avslutad), Elephas Talk AB, och JK Mediakonsult.

Tidigare drev paret den gemensamma sexbutiken Ooups som gick I konken 2008 med ca 20milj. kr I skulder och det tycks vara så att Katerina då “lånade” pengar från sitt egna bolag Gerpla (mot alla regler) för att täcka upp en del av skulderna. Omsättningen i Gerpla uppgick till över 6milj. kronor det året, men det var första gången på flera år med en kraftig förlust på -2,1 milj. kronor.

Jag vet inte om man kan säga att hennes man är “ren” när det gemensamma dildobolaget var orsaken till en stor del av problemen.

Angående var barnen är skrivna så ser jag endast att 16åringen tycks vara skriven hos sin pappa. Var andra barnen är skrivna – exempelvis dottern – ser inte jag på min Ratsit.

Maken ansökte förresten om kvarsittning i villan, men det har tydligen inte gått igenom, eftersom han har flyttat. Han hänvisade att det var den som hade störst behov av det gemensamma huset som skulle få stanna kvar. Jag har svårt att se hur Katerina – ensam – skulle vara den som har det största behovet.

Om barnen har psykiska problem är det nog snarare ett resultat av att ha vuxit upp med en missbrukare med allt vad det innebär: ständiga svek och oändliga bråk.

Du måste nämligen komma ihåg att det finns olika livsöden bland dessa barn
den som är kring 10 år har aldrig upplevt en knarkande pappa. Den som är dubbelt så gammal har levt halva sitt liv med en missbrukare..Katerinas barn är idag: 25, 19, 17, 16 och 12 år. De fyra äldsta kommer nog ihåg hur det var på den tiden när pappa knarkade.

Jag säger inte alls att Katerina skulle ha ett friskt omdöme. Hade hon det hade hon aldrig skaffat barn och gift sig med en missbrukare. Men att inte bry sig om vad andra människor anser om ens sexliv är nog ett friskhetstecken. Inte ens då när det skulle innebära fler läsare för ens böcker.

(Du har dessutom ingen aning om hur unga tjejer Robert själv har legat med – med eller utan bilder ;-))
Citera
2014-03-16, 14:26
Medlem
keysters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Det läser jag i "snubbarna inte vill ha henne på riktigt". Vad menas annars med "på riktigt"?

Skulle det kunna betyda att det inte finns en uns attraktion där utan snubbarna dundrar henne för att kunna skryta om det sen? Bara en tanke!
Citera
2014-03-19, 02:38
Medlem
Citat:
Hur kan du vara så tafatt? Kvinnan ifråga har en egen blogg, ett instagram och genom ratsit kan du ta reda på hennes bostadsadress.

Men du väljer att fråga OSS hur DU kan komma i kontakt med Katerina..

Jag tror inte att Katerina tänder på så tafatta män..
Brukar inte ägna mig åt nätstalking och hembesök.
Citera
2014-03-19, 04:34
Medlem
Kaospojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BJB
Det är ju hon som förespråkar otrohet var och varannan månad i sina sexspalter. Helt stört.

Haha ja, jag hade oturen att klicka på en av dessa spalter en gång, och precis så var det.
Hur fan kan en sån ens få ha en egen spalt i en av Sveriges största tidningar?
Säger i princip att otrohet är "ok för att det är naturligt". Helt otroligt. Bortsett från det så märks det att hon är en riktig bitch på sättet hon skriver.
Citera
2014-03-19, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Brukar inte ägna mig åt nätstalking och hembesök.

Det behövs inte heller. Skriv ett brev till henne - vetja!
Citera
2014-03-19, 16:58
Medlem
msberlins avatar
Citat:

Jajamen. Det var Robert som lämnade in pappret, men Katerina som beskrev deras relation som surnat mjölk som inte blir drickbart hur man än försöker..

Jag vet inte hur mycket Katerina partajar I dagsläget, men Robert tycks ha partajat de första tio åren av deras gemensamma liv. Så jag tror nog att Katerina ligger efter..

Hon har dessutom tillbringat en längre tid I Barcelona för att skriva sin senaste bok. Kanske inte helt förenligt med partajandet – men visst kan man kombinera det om man sen disciplinerat stiger upp på morgonen för att skriva.

Jag ser på min Ratsit att Katerina har 3st bolagsengagemang: JBP Enterprises (konkurs avslutad), Elephas Talk AB, och JK Mediakonsult.

Tidigare drev paret den gemensamma sexbutiken Ooups som gick I konken 2008 med ca 20milj. kr I skulder och det tycks vara så att Katerina då “lånade” pengar från sitt egna bolag Gerpla (mot alla regler) för att täcka upp en del av skulderna. Omsättningen i Gerpla uppgick till över 6milj. kronor det året, men det var första gången på flera år med en kraftig förlust på -2,1 milj. kronor.

Jag vet inte om man kan säga att hennes man är “ren” när det gemensamma dildobolaget var orsaken till en stor del av problemen.

Angående var barnen är skrivna så ser jag endast att 16åringen tycks vara skriven hos sin pappa. Var andra barnen är skrivna – exempelvis dottern – ser inte jag på min Ratsit.

Maken ansökte förresten om kvarsittning i villan, men det har tydligen inte gått igenom, eftersom han har flyttat. Han hänvisade att det var den som hade störst behov av det gemensamma huset som skulle få stanna kvar. Jag har svårt att se hur Katerina – ensam – skulle vara den som har det största behovet.

Om barnen har psykiska problem är det nog snarare ett resultat av att ha vuxit upp med en missbrukare med allt vad det innebär: ständiga svek och oändliga bråk.

Du måste nämligen komma ihåg att det finns olika livsöden bland dessa barn
den som är kring 10 år har aldrig upplevt en knarkande pappa. Den som är dubbelt så gammal har levt halva sitt liv med en missbrukare..Katerinas barn är idag: 25, 19, 17, 16 och 12 år. De fyra äldsta kommer nog ihåg hur det var på den tiden när pappa knarkade.

Jag säger inte alls att Katerina skulle ha ett friskt omdöme. Hade hon det hade hon aldrig skaffat barn och gift sig med en missbrukare. Men att inte bry sig om vad andra människor anser om ens sexliv är nog ett friskhetstecken. Inte ens då när det skulle innebära fler läsare för ens böcker.

(Du har dessutom ingen aning om hur unga tjejer Robert själv har legat med – med eller utan bilder ;-))

Långrandig det här Sno. Varför är du så intresserad av att smutskasta hennes man? Ligger du med henne?

Jag är inte inne på förnedringsspåret av henne även om jag tycker hon är en förkastlig kvinna som helt förlorat sin trovärdighet som rådgivare.

Din fakta om deras familj visar sig återigen vara felaktig.

Enligt folkbokföringen har Robert samtliga tre barn som bor hemma hos sig, yngsta flickan med.
De är 16, 15 och 12. De andra två verkar ha flyttat.

Ingen bor med Katerina, de vill inte bo med henne såklart, annars hade så stora barn gjort det.

Enligt skvaller pressen drog han tillbaka ansökan om ensamt kvarboende, vad skulle han med den till när han flyttade med alla barn.

Kvarsittning söker man när något inte står rätt till i familjen, när barnen mår bäst av att vara med en av föräldrarna. Uppenbarligen är detta Robert.

I Katerinas bok anhörig står det att han varit nykter sedan år 2000, det är 14 år.

Är barnen skadade så beror det knappast på hans missbruk när de var bebisar, snarare på att deras mamma ligger med barnens jämnåriga kamrater.

Jag fattar inte varför detta mörkas av pressen, att hon får sitta och ge råd i tv 4 om barn och sex.

Lika stor skandal som med Anna Wahlgren.

Vad gäller deras bolag har han ett bolag som omsatte 6 miljoner kr medans hon som sagt gått i konkurs och ligger hos fogden.
Citera
2014-03-19, 17:02
Medlem
msberlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyster
Skulle det kunna betyda att det inte finns en uns attraktion där utan snubbarna dundrar henne för att kunna skryta om det sen? Bara en tanke!

Precis det jag menar, snubbarna skiter ju i henne, de sätter på henne en efter en och har sedan härliga historier och filmer till polarna.

Hur hon än vänder och vrider på det går hon ur de där knullen som en utnyttjad gumsjuk tant med stora stora problem och en krossad familj.
Citera
2014-03-19, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msberlin
Precis det jag menar, snubbarna skiter ju i henne, de sätter på henne en efter en och har sedan härliga historier och filmer till polarna.

Hur hon än vänder och vrider på det går hon ur de där knullen som en utnyttjad gumsjuk tant med stora stora problem och en krossad familj.

Härligt vilka gammalmodiga tankar som presenteras här på sidan..

Om nu snubbarna har många roliga historier att berätta, vem säger att Katerina själv inte skulle ha lika många? En frisk 50åring gillar sex. Är det dessutom så att ens långvariga och trista äktenskap är över då är det väldigt vanligt hos bägge könen att experimentera vilt.

Men av dig låter det som om man pratade om en jungfru som sjunger i kyrkokören och som ska tänka på sitt goda rykte för att bli gift.. Vi lever trots allt på 2014 talet..

Stora problem har Katerina haft sen den dagen hon träffade sin missbrukare till man. Det var då hon dömde barnen att leva under ständiga bråk och slagsmål.
Citera
2014-03-19, 20:30
Medlem
b.i.l.d.e.r.n.a pleeeease....
Citera
2014-03-19, 22:09
Medlem

På vilket sätt smutskastar jag Robert?

Sen förstår jag inte på vilket sett en 50årig tant förlorar sin “trovärdighet” ifall hon erkänner öppet att hon gillar sex – och har dessutom aldrig förnekat detta.

Hon har ju inte åkt till Gambia för att utnyttja stackars fattiga negerpojkar för att lusta sig med dem. Om hon har hoppat I säng med unga killar som hon har plockat med sig från olika restauranger I Stockholms innerstad så har I alla fall pojkarna åldern inne och gör det frivilligt. Inte I hopp om ett bättre liv I paradiset Sverige..

Trovärdighet förlorar man ju när man säger en sak – och gör en annan. Katerina har så vitt jag vet inte fördömt relationer med stor åldersskillnad. Hon har inte heller fördömt one night stands och ansett att man måste ha en längre relation för att kunna ha sex.

Problemet är ju snarare människorna som tror att den som gillar sex och har en öppen attityd, helt plötsligt ska anses vara en “expert” på relationer och därmed råda andra hur de ska leva sina liv. Varför I hela fridens namn skulle NÅGON fråga henne om hur man ska göra? På vilket sätt är hon klokare/besitter mer kunskap än någon annan av oss?

Varför måste man fråga Anna Wahlgren om hur man ska uppfostra sina barn? Bara för att man har en massa sex eller skaffar en massa ungar blir man ju inte “expert” på området. Anna Wahlgren är bevisligen kass som uppfostrare och Katerina kanske är urusel I sängen.

Inget att bry sig om. Det enda som är viktigt I sammanhanget är ungarna.

Anna Wahlgrens ungar har säkerligen tagit skada av alla flytten, äktenskapscirkusen och Annas oförmåga att se sina egna tillkortakommanden.

Och Katerinas och Roberts barn har säkert tagit skada av alla bråken, Roberts missbruk och Katerinas medberoende.

Men jag har svårt att se hur barnen skulle ha tagit skada av Katerinas sexliv.. Särskilt det sexlivet som hon – eventuellt – har nu.

Jag har inte ringt till folkbokföringen. Jag har kollat på Ratsit och där kan jag endast se att 16åringen bor med sin pappa. Det var så jag skrev.

Jag skrev också att Katerina har vistats utomlands en längre period med ett skrivprojekt så det är klart att det blir svårare för skolbarn att vistas under samma tak med henne. Inte omöjligt - men svårare - än att fortsätta med sin vanliga skola här I Sverige.

När det gäller kvarsittning så ser tingsrätten till vem som har störst behov av bostaden: var ska barnen bo, parterna ekonomiska situation, vem som har lättast att skaffa annat boende osv. Det är inget tecken på att “något inte står rätt till I familjen” - som du skrev..

Sen kom du med en nyhet I tråden: du skriver att Katerina ligger med “barnens jämnåriga kamrater”. Utveckla gärna. För så har det inte stått hittills..

Jag anser att tanten har all rätt att ligga med vem hon vill, men självklart förändras innebär det inte att barnens kamrater skulle vara ett klokt val. Inte ens om vi bara pratar om de äldsta barnens kamrater som ändå är myndiga..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in