2022-09-24, 03:20
Medlem
Sexolog, jaha? Så hon kan få mig att runka bättre?
Nä nä, sexologi är ju så jävla feministiskt så det skriker om det.
Vi, svenska män måste få stopp på dessa dumheter, NU!
Problemet är att det sitter en massa feminister i våra domstolar.
Citera
2022-09-24, 06:17
Medlem
Intressant.

Hon har runt 56 000 följare på Twitter och bötesbeloppet inkl skadeståndet landade väl på ungefär 56 000 sek. Give or take...

Så hon kan ju alltid be sina följare om 1 sek bidrag.
Citera
2022-09-24, 07:29
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Katerina har lyckats ta sig ur pk-marinaden.
Det borde du också göra.

Hon bölar titt som tätt fortfarande om "förintelsen" och hur synd det är om judar.

Jag har aldrig hört henne kritisera en annan jude.

Hennes hjärna är nog fortfarande PK-marinerad om hon inte känner till att det är hennes gelikar som har pushat för denna massinvandring till Europa.
Citera
2022-09-24, 07:59
Medlem
Joeybananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Hon bölar titt som tätt fortfarande om "förintelsen" och hur synd det är om judar.

Jag har aldrig hört henne kritisera en annan jude.

Hennes hjärna är nog fortfarande PK-marinerad om hon inte känner till att det är hennes gelikar som har pushat för denna massinvandring till Europa.

Varför har du inte anslutit till Azov? Eller för du kampen för det 4de riket på internetforum om Katerina Janouch?
Citera
2022-09-24, 08:01
Avstängd
hillsongswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joeybananas
Varför har du inte anslutit till Azov? Eller för du kampen för det 4de riket på internetforum om Katerina Janouch?

Är hon judinna verkligen? Sen påminner jag om att nakenbilder skulle underlätta en fortsatt diskussion på en vuxen och intelligent nivå. Gärna om hon särar så man kan avgöra om hon är fast eller förslappad i fittan.

Tack på förhand.
Citera
2022-09-24, 08:08
Medlem
Joeybananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Är hon judinna verkligen? Sen påminner jag om att nakenbilder skulle underlätta en fortsatt diskussion på en vuxen och intelligent nivå. Gärna om hon särar så man kan avgöra om hon är fast eller förslappad i fittan.

Tack på förhand.

Det är inte jag som påstår att hon är judinna. Autistiska flasbackjugends som håller på bara.

Hon har en go ljudbok där hon är uppläsare. https://www.bookbeat.se/bok/orgasmboken-15077
Citera
2022-09-24, 09:14
Medlem
L-Y-Fs avatar
https://pbs.twimg.com/media/FdR4ptuW...jpg&name=large

Katerinas egna förslag på vad man ska göra.
Simpsen hon har runt sig drar en rink och sticker huvudet i sanden.
Citera
2022-09-24, 09:28
Medlem
Är inte insatt i Janouch förehavanden men Haveristerna har poddat om henne nyligen. Om man är intresserad av psykopat-perspektivet på damen så kanske man ska lyssna och inspireras? Annars kan man bygga lego i källaren istället, det är mer produktivt.
Citera
2022-09-24, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Är hon judinna verkligen?

Citat:
Ursprungligen postat av Joeybananas
Det är inte jag som påstår att hon är judinna. Autistiska flasbackjugends som håller på bara.
Hennes egen Twitter igår

https://twitter.com/katjanouch/statu...97328970612743

"Bra av @naomimolly - jag är själv judisk men "fel" jude för jag är inte ett dugg rädd för vare sig SD eller borgerlig regering - utan för den galopperande islamiseringen av Sverige."

Vad nu det spelar för roll?
Citera
2022-09-24, 10:52
Medlem
Det kan skvätta marginellt lite som här och även obegränsat mycket åt alla håll i vänlighetens och varsamhetens tecken för det är så dem jobbar, psykopaterna, men det är inte poängen för tvetydigheten i deras önskemål om att inte bli indragna är styrkt av stöd-swishandet. Jag menade inte att Haveristerna inte är psykopater, än mindre lyssnare som gläds åt att höra och erfara hur de jobbar, och Katerina Janouch är, förstår du förstås inte, inte psykopat så hur kan du påstå något sånt om mig? Hahahaha livlig fantasi du har Kwang

Låt den här tråden handla om Katerina Janouch istället för att projicera dina osäkerheter på mig. Och kontakta aldrig min familj igen, min fru och min hund vill inte ha med dig att göra.
Senast redigerad av Woodaq 2022-09-24 kl. 10:54.
Citera
2022-09-24, 12:29
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Intressant.

Hon har runt 56 000 följare på Twitter och bötesbeloppet inkl skadeståndet landade väl på ungefär 56 000 sek. Give or take...

Så hon kan ju alltid be sina följare om 1 sek bidrag.

Folk på Insta har redan börjat erbjuda sig att betala. Hon blev glad och gav snabbt ut sitt Swishnummer.
Citera
2022-09-24, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woodaq
Det kan skvätta marginellt lite som här och även obegränsat mycket åt alla håll i vänlighetens och varsamhetens tecken för det är så dem jobbar, psykopaterna, men det är inte poängen för tvetydigheten i deras önskemål om att inte bli indragna är styrkt av stöd-swishandet. Jag menade inte att Haveristerna inte är psykopater, än mindre lyssnare som gläds åt att höra och erfara hur de jobbar, och Katerina Janouch är, förstår du förstås inte, inte psykopat så hur kan du påstå något sånt om mig? Hahahaha livlig fantasi du har Kwang

Låt den här tråden handla om Katerina Janouch istället för att projicera dina osäkerheter på mig. Och kontakta aldrig min familj igen, min fru och min hund vill inte ha med dig att göra.

Swishar man Katerina Janouch så innebär det inte automatiskt att Katerina tigger och inte heller att den som swishar på något sätt skriver under ett kontrakt på att man önskar av psykopater bli indragen i Katerina Janouchs framtida, eller dåtida, förehavanden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in