2022-09-23, 12:06
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Domen för förtal gäller att hon namngav skolan och läraren. Sanningshalten i hennes påstående togs inte i beaktande.
Och den är dessutom inte relevant när det kommer till svensk lagstiftning gällande det här.

Jag ser ingen av er som pekar finger i den här tråden vara inne i Cissi Wallins tråd. På tal om att vara dömd för förtal menar jag.
Citera
2022-09-23, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Just "försvenskade" öststatare som Kateřina Janouchová är i en klass för sig när de väl en gång går full retard på rasism och högerextremism. Finns fler exempel på det.

Finns gott om högerextrema swish-journalister med helsvensk bakgrund. Hennes härkomst som östeuropeisk judinna är alltså ovidkommande.
Citera
2022-09-23, 13:32
Medlem
BoulevardAlrunas avatar
DEPPRESSIVT med allt hat mot Katerina här på Flashen. Hon är en fräsch (för sin ålder) dam med skinn på näsan som säger vad hon tycker om massinvandring och islamisering. Lite av en förebild faktiskt. Men det är väl för att hon är judinna som allt hat väller fram... jag delar inte alla hennes åsikter (t exi Israel palestina frågan) men när det gäller massinvandring från muslimska länder är hon en av de få som tog bladet ur munnen tidigt. Men... sorgligt att se att det blir så här så fort en kvinna går mot strömmen... speciellt om hon är äldre och är på Tinder.
Citera
2022-09-23, 13:40
Medlem
HLundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoulevardAlruna
DEPPRESSIVT med allt hat mot Katerina här på Flashen. Hon är en fräsch (för sin ålder) dam med skinn på näsan som säger vad hon tycker om massinvandring och islamisering. Lite av en förebild faktiskt. Men det är väl för att hon är judinna som allt hat väller fram... jag delar inte alla hennes åsikter (t exi Israel palestina frågan) men när det gäller massinvandring från muslimska länder är hon en av de få som tog bladet ur munnen tidigt. Men... sorgligt att se att det blir så här så fort en kvinna går mot strömmen... speciellt om hon är äldre och är på Tinder.
Tog hon bladet ur munnen tidigt? Bara några år sedan hon uppmuntrade brevbärare att slänga SDs valsedlar.
http://mobil.andersleander.bloggplat...-sd-valsedlar/

Hennes lojalitet ligger hos Israel och hennes motstånd mot Islam grundar sig i det faktum att hon är Judinna. #falskopposition
Citera
2022-09-23, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Begränsad frihet existerar inte. Antingen är man fri eller inte.

I Sverige har vi begränsad rätt att yttra oss. Punkt slut.

Finns inget land med obegränsad rätt att yttra vad som helst.
Citera
2022-09-23, 14:02
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Domen för förtal gäller att hon namngav skolan och läraren. Sanningshalten i hennes påstående togs inte i beaktande.

Det är lite mer komplext än så när det gäller förtal än just enbart sanningshalten. Eftersom personen hon hängt ut inte är en offentlig person. Det som man beaktar här och förmodligen det som resulterar i att det blir just grovt är Janouch följarskara och den spridning det i sin tur får.
Citera
2022-09-23, 14:08
Medlem
CalzoneItalias avatar
Tycker Janouch är het jag hade gärna haft lite kul med henne i sängen . Snygg kropp
Citera
2022-09-23, 14:14
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Tycker Janouch är het jag hade gärna haft lite kul med henne i sängen . Snygg kropp

Då är vi två!
Citera
2022-09-23, 14:15
Medlem
Korv-Bajss avatar
Sverige börjar bli som Tyskland runt 1940.
När Tyskland styrdes av ... en människa som ... gjorde en massa dåliga saker ... tycker en del.
Det är inte jag som säger det.
Citera
2022-09-23, 14:15
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uberstar
Finns inget land med obegränsad rätt att yttra vad som helst.
Och man kan lägga till att det nog aldrig funnit. I alla fall i vår del av världen.

Den personliga hedern var mycket viktigare förr.
Minsta förolämpning krävde vendetta om man ville fortsätta vara respekterad i samhället.
Citera
2022-09-23, 14:17
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Ja då hade du fått många buksvågrar, thats for sure.
Citera
2022-09-23, 14:24
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimulux
Är du fan äcklig, hon är en gammal tant så lämna henne ifred. Hon kan ha benskörhet och du vill slänga mormor runt i sängen

58 år bara och en ruggig kropp. De flesta 25 åringar idag ser ju ut som Barbamamma .

https://upload.wikimedia.org/wikiped...-04-11_003.jpg
Senast redigerad av CalzoneItalia 2022-09-23 kl. 14:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in