2022-09-24, 00:02
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Nä nu måste jag försöka få till en natt med Katerina. Hur får man tag i henne? Skiter i om hon tar fram en strap-on.

Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Får man haka på?
Tänk, en anal afton med den donnan!

Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Känner samma sak. Hon är en het MILF, eller GILF.

Skitsamma, jag vill bli skändad av henne. Vad kan inte en sexterapeut ha i sin ”verktygslåda”. Jag utgår från att det blir väldigt vågat och väldigt inoljat. Och mycket ful-sex.

Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Ingen på flashen som spänt på henne? Är nå nyp i fittan eller är hon sladdrig?

Citat:
Ursprungligen postat av manne1973
Ska vi gissa på att KJ har obehandlad syfilis?

Källa: Wikipediaartikel om syfilis

Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
Jag gissar att dagens chips och energidrycksfeta brudar i 20-års åldern är riktigt mycket sladdrigare.

Jag gissar att Katerina finner många av inläggen om henne här underhållande och intressanta ur ett sexologiskt perspektiv.

Om ni önskar en glad avslutning på kvällen så kan jag tipsa om att det finns en hel drös filmer med henne på Swebbtv:
https://swebbtv.se/search?search=katerina
https://swebbtv.se/search?search=Matti och Katti

Ni kan ju stänga av ljudet om det är för många svåra ord.

Den här kan säkert också vara till glädje:
https://www.youtube.com/watch?v=CKoovSrVN4s
Senast redigerad av Korv-Bajs 2022-09-24 kl. 00:10.
Citera
2022-09-24, 00:24
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
Du är fortfarande kvar i tråden. Så liiite nyfiken är du nog ändå, fast du vill inte låtsas om det.

Jag vill iallafall veta, vafan är det nu då?

Edit; Googlade och fick svar på frågan
Senast redigerad av TrueC 2022-09-24 kl. 00:32.
Citera
2022-09-24, 01:05
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Hyser ändå en jäkla respekt för Katerina. Hon föddes och växte upp bakom järnridån med en far som var ordförande (!) för Charta 77 I Tjeckoslovakien ( alltså i princip landets viktigaste oppositionsledare mot kommunismen) och docent inom teoretisk fysik samt en mor som var professor inom strålningsbiologi. Är ju inte direkt random alfabetisk somaliefamilj vi snackar här. De blev till slut tvungna att fly då pragvåren tyvärr inte gav utdelning.

Katerina hade ett bra yrkesliv själv med uppskattade barnböcker samtidigt som hon var något av en sexolog i tv4 om jag inte missminner mig men något hände runt 2016-17 tror jag.

Köpte en bok av henne för runt fem år sedan vilken var någon form av biografi där hon främst gick igenom hur hon refuserades av Piratförlaget efter att ha kritiserat "Sverigebilden" i tjeckisk TV. Var helt uppenbart hur smal åsiktskorridoren är i Sverige. Hon stod på sig dock och det ska hon ha Kudos för även om det kostat henne mycket.

Ta steget och säga det som bör sägas kommer alltid med ett pris i Sverige och även om jag kan tycka att hon har gått lite väl alt-right så är hon en förebild. Hon offrade allt hon hade byggt upp under årtionden för vad hon innerst inne ryckte behövdes sägas. Ingen kan ta ifrån henne det!

Exakt detta, och detta bör förstås i relation till alla de människor i motsvarande position som fortfarande, mot bättre vetande, håller käften. Alla jävla ynkryggar inom etablissemanget som alltjämt låtsas som att det är SD som är Sveriges största problem - Betnér, Schyffert, Ernman etc, alla dessa som var så jävla tuffa för några år sedan, men som nu är helt knäpptysta när landet på riktigt håller på att implodera av brottslighet, korruption, springande inflation och stigande energi- och matpriser som saknar motstycke. Med detta i ekvationen är personligheter som Janouch att liknas vid frisk fjälluft i ett land som håller på att dö av syrebrist.

Personerna inom det yttersta skiktet av etablissemanget, som har kuraget att stå stadiga i sin kritik mot systemet, går att räkna på en hand.
Citera
2022-09-24, 01:13
Medlem
Jaha. En sexolog.
En titel som inte är mycket att hänga i granen. Sex&Logi hade varit betydligt mer spännande, även om bäst före datum har gått ut
Citera
2022-09-24, 01:19
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Jaha. En sexolog.
En titel som inte är mycket att hänga i granen. Sex&Logi hade varit betydligt mer spännande, även om bäst före datum har gått ut
Nåja är ju som författare hon är mest känd egentligen, hennes sex och samlevnads-tips i tv var nog mer ett extraknäck. Hon har ju skrivit över 50 böcker om allt möjligt, flitig måste man ändå säga.
Citera
2022-09-24, 01:24
Medlem
Citat:
Nåja är ju som författare hon är mest känd egentligen, hennes sex och samlevnads-tips i tv var nog mer ett extraknäck. Hon har ju skrivit över 50 böcker om allt möjligt, flitig måste man ändå säga.
Måste erkänna att jag aldrig läst något utav hennes böcker.
Oavsett hennes politiska läggning som tycks variera. Så har jag aldrig sett henne som intressant. Inte på något endaste plan.
Citera
2022-09-24, 01:28
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Måste erkänna att jag aldrig läst något utav hennes böcker.
Oavsett hennes politiska läggning som tycks variera. Så har jag aldrig sett henne som intressant. Inte på något endaste plan.
Är mest barnböcker tror jag så om du inte har barn är det inte så konstigt. I övrigt verkar det ganska nishat. Har bara läst en bok av henne vad jag vet men läser mest facklitteratur om jag ens läser. Ja politiskt gick hon väl från pk-bubblan och tv-sofforna till ytterhögern över en natt ungefär, det är det som är intressant. Hon hoppade liksom över SD.
Citera
2022-09-24, 01:42
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Är mest barnböcker tror jag så om du inte har barn är det inte så konstigt. I övrigt verkar det ganska nishat. Har bara läst en bok av henne vad jag vet men läser mest facklitteratur om jag ens läser. Ja politiskt gick hon väl från pk-bubblan och tv-sofforna till ytterhögern över en natt ungefär, det är det som är intressant. Hon hoppade liksom över SD.

Är hon afs?
Citera
2022-09-24, 02:06
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Är hon afs?
Vet inte egentligen men hon är mer radikal än SD iaf. Hon kandiderade för MED i valet 2018 men hon är betydligt radikalare än dem tror jag. Vet inte om hon kandiderade I år dock för något parti. Var en av de ledande i demonstrationerna mot vaxinpass i Stockholm också.
Citera
2022-09-24, 02:57
Medlem
Citat:
Vet inte egentligen men hon är mer radikal än SD iaf. Hon kandiderade för MED i valet 2018 men hon är betydligt radikalare än dem tror jag. Vet inte om hon kandiderade I år dock för något parti. Var en av de ledande i demonstrationerna mot vaxinpass i Stockholm också.
När hon var sexolog på expressen var hennes ständiga råd till kvinnor som skrev in att de skulle lämna sin man, oavsett vad problemet var, man märkte att hon hatar män
Men nu gör hon ett bra jobb på swebbtv, hon fortsätter sparka vänsterfeministerna rakt på fittan
Citera
2022-09-24, 03:12
Medlem
Jag tycker att Katerina är klockren, och jag håller med i 90% av vad hon säger.
Till skillnad av alla veritabla söder-fittor som aldrig satt något på spel för sina åsikters skull!
Ni söderpack, gör en god jävla gärning för en gångs skull, och stöd yttrandefriheten!
Tillåt mig tvivla.
Citera
2022-09-24, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rondellneger
När hon var sexolog på expressen var hennes ständiga råd till kvinnor som skrev in att de skulle lämna sin man, oavsett vad problemet var, man märkte att hon hatar män
Men nu gör hon ett bra jobb på swebbtv, hon fortsätter sparka vänsterfeministerna rakt på fittan
Katerina har lyckats ta sig ur pk-marinaden.
Det borde du också göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in