Citat:
Ursprungligen postat av RemeronDreams
1. Skulle du säga att hans hat är riktat mot hela mänskligheten, dvs att han i princip ser alla människor som skyldiga till den situation han är i, eller är det på något sätt en hämnd mot människorna i det område han växte upp i?
Lite konstig fråga, 2. har han någon gång i livet varit tillsammans med en kvinna (eller man för den delen, ja du förstår vad jag menar) i något slags kärleksförhållande som även varit fysiskt?
3. Går hans hat i perioder som typ flammar upp, dvs så att han lugnar ner sej i perioder och blir mer normal, eller är hans sinnesstämning mer konstant?
4. Har han någonsin misshandlat någon? 5. Har han på något sätt sadistiska tendenser?
6. Kan han känna tillgivenhet till djur, t.ex en hundvalp, 7. eller skulle du säga att han i viss mån är känslomässigt avtrubbad?
8. Har han någon gång uttryckt ånger på något sätt?
Du ställer mycket bra frågor. Tack. Tar bara lite lång tid att svara på dem men ska försöka. Svårt när det är så många frågor i ett inlägg. Numrerar dina frågor och tar mig den felaktiga rätten att ändra i ett citat. Hoppas du har överseende med det.
1. Inte hela mänskligheten kanske, men han vill straffa de som han anser gjort honom illa och det är bl.a. polisen som ju är en företrädare för rättssamhället och staten, därigenom straffas de om statens invånare, folket straffas. Staten invånare ifrågasätter ju rättssamhället genom detta och det är kanske hans syfte. Kan inte gå inpå detaljer, men så är det i stort.
2 Ja.
3. Han är väldigt upptagen med sina "uppdrag". Han är yrkeskriminell och planerar och tänker inte på mycket annat, stor del av hans vakna tid.
4. Nej, inte vad jag vet.
5. Nej
6. ja. Har sett det själv.
7. Ja, han är känslomässigt avtrubbad, helt uppenbart.
8. Ja. Oftast när han åkt fast dock, men även i andra sammanhang.
Får återigen tacka för bra frågor , men lite väl många på en gång. Ni får gärna begränsa inläggen till två, tre frågor. Svårt att svara annars. Tar längre tid. Tid som jag egentligen inte har.
Återkommer i kväll och svarar på fler frågor då. Måste arbeta nu. Läs gärna inlägg 866, så att ni inte fortfarande tror att jag är ett troll.
En fråga Krimreporter. Jag tror mig bestämt veta vet vem du är. Du ÄR ju kriminalreporter.