2011-03-15, 23:26
Bannlyst
Brukade ni fronna?
Citera
2011-03-15, 23:26
Medlem
SkitAnonyms avatar
Hur fungerar han socialt? Har/hade han många vänner? Hur är er relation till varandra?
Citera
2011-03-15, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Då vill jag se ett körkort/pass/legg där det tydligt framgår att du är född Claes Bo Bergman, all annan information bör du naturligtvis maskera. Detta ska inte vara några problem för dig då du ju drivit en datafirma med din bror.

Dumheter. Sluta upp med ditt trams. Ställ ordentliga frågor så svarar jag gärna.
Citera
2011-03-15, 23:29
Medlem
JackShephards avatar
Varför gör ni det?
Citera
2011-03-15, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gryningsbror
I vilken ålder? Precisera gärna.

Tonåren?
Citera
2011-03-15, 23:30
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ja, jag är gryningspyromanens bror. Många kommer att tro jag är ett troll, men ber i så fall de som vet vem jag är, att ställa frågor som bara jag kan svara på och sedan bekräfta att det stämmer.
Jag lider av vad min bror gör och har gjort en längre tid. Tycker att människor behöver veta, eller få svar på sina frågor.
Har erfarenhet av Flashback med annat nick och inser att det kan bli tuffa frågor. Vill ni ha svar löpande så önskar jag inte påhopp på mig som person.
Även jag har ställt till med mycket elände och lider svårt av det idag. Kanske kan mina svar ge lite tillbaka till dem som skadats eller sårats av vad jag gjort och vad han gör idag.
Märker jag att diskussionen spårar ut med anklagelser, hot eller annat otrevligt kommer jag be moderator att omedelbart stänga av tråden!
Så gott jag förmår skall jag svara på frågor. Kommer att lägga ca. en timme om dagen mellan 22.00-23.00 för att svara så gott jag kan.

Det är tacksamt att du är villig att svara på frågor, jag utgår från att du nu är hans bror.

Har du aldrig misstänkt eller vetat om att din bror varit pyroman?
Citera
2011-03-15, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackShephard
Varför gör ni det?
Ni? vad gör vi? Har inte gjort något olagligt på 17 år.
Citera
2011-03-15, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Det är tacksamt att du är villig att svara på frågor, jag utgår från att du nu är hans bror.

Jo, det visste (misstänkte) jag när han var 8 år
Citera
2011-03-15, 23:33
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Dumheter. Sluta upp med ditt trams. Ställ ordentliga frågor så svarar jag gärna.

Sorry, jag klistrade in fel namn från ett annat bolag din bror pysslat med.

Ok, en seriös fråga: kan du fota ditt leg och länka till bilden?
Citera
2011-03-15, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLazahYoda
Tonåren?

Han blev omhändertagen av socialen när han var 12 och placerades på ungdomskliniken i Lund. Började röka hasch när han var 13. Han var inlåst på psyket och nerdrogad med tabletter i flera år.
Citera
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj

Han är ju inte pyroman tydligen, det är alla experter och polisen överens om, det är i själva verket väldigt sällsynt att någon verkligen lider av pyromani.

Den här snubben drivs av ett hat mot alla slags myndigheter och tuttar eld på grejer för att manifestera och få utlopp för det hatet. Hämnas helt enkelt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Sorry, jag klistrade in fel namn från ett annat bolag din bror pysslat med.

Ok, en seriös fråga: kan du fota ditt leg och länka till bilden?

Nej. Varför skulle jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in