2008-07-05, 14:08
Medlem
Charger

Hej, har byggt upp en lvl 14 charger nu för lite dueller, men hur kan jag boosta minimum damage? Den har 20-247, och det skulle vara bra med lite större chans att göra enslags K'O. Kör inte EXP, min cd-läsare i datorn har kukat ur så det går inte att installera, så några charms är det inte att tala om. Ska jag bara börja leta efter items som ökar minimum damage? Det kan bli ett problem eftersom jag vill hålla mig på den här lvl'n.
Citera
2008-07-05, 14:28
Medlem
Får man fråga vad det är folk gör när dom säger dom kan levla en karaktär till level 75 på en dag. Jag såg nån som skrev det i diablo 3 tråden, men jag har då aldrig fattat hur man levlar så snabbt, snälla någon med tips?
Citera
2008-07-05, 15:02
Medlem
Vic64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Får man fråga vad det är folk gör när dom säger dom kan levla en karaktär till level 75 på en dag. Jag såg nån som skrev det i diablo 3 tråden, men jag har då aldrig fattat hur man levlar så snabbt, snälla någon med tips?

När jag spelade, på diablo2 tiden, fanns nåt som hette, bloodruns, och Cow runs.. Vet dock inte, om dessa runs finns kvar! De säkert hitta nya!

De hela går ut, på att, man en 6-8 personer som springer genom ett område, bara plöjer monster efter monster! Vissa områden fick man mer exp i!..

Så kör man bara dessa runs om och om igen! hehehe. Trist kanske låter, men väldigt praktiskt! hehe. level går sjukt fort upp! =)..
Citera
2008-07-05, 15:05
Medlem
Vic64s avatar
Tänkte börja lira igen! finns nån stor clan man kan joina? eller exsiterar sånt inte längre i dibbe2 ? hehe.. Hade tänkte lira på ladder, eller man kanske skulle börja på de vanliga först!! Bara för att se hur de är! Har inte lirat sen sommaren 2003 hehe... Precis 5 årsen!! hehe.
Blir en paladin eller Amazon..
Citera
2008-07-05, 17:18
Medlem
Citat:

Be en kompis "boosta" dig igenom alla svårigheter till act5 i hell. Sen kör du daibloruns, och gå sedan över till baalruns på högre lvl. Ett alternativ är att köra "uber-tristruns"

Diabloruns: Rensa alla monster i slutet av act4 och sedan döda diablo.

Baalruns: Slakta de 5 vågor baal spawnar innan man möter han.

Uber-tristruns: Nån samlar ihop alla organen (diablos horn, mephistos öga o baals hjärna) och öppnar uber tristam. Döda baal + diablo, fånga mephisto i ett hus och sen döda bara massa monster tills man tröttnar =)
Citera
2008-07-05, 17:29
Bannlyst
Någon här som vill boosta mig ? skicka pm isf :=)
Citera
2008-07-05, 20:04
Medlem
menvafans avatar
Om någon vill lira Hardcore Ladder är det bara att /w till *borazon.
Softcore är för mjukisar och rookies, kom ihåg det!
Citera
2008-07-05, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pheniz
Be en kompis "boosta" dig igenom alla svårigheter till act5 i hell. Sen kör du daibloruns, och gå sedan över till baalruns på högre lvl. Ett alternativ är att köra "uber-tristruns"

Diabloruns: Rensa alla monster i slutet av act4 och sedan döda diablo.

Baalruns: Slakta de 5 vågor baal spawnar innan man möter han.

Uber-tristruns: Nån samlar ihop alla organen (diablos horn, mephistos öga o baals hjärna) och öppnar uber tristam. Döda baal + diablo, fånga mephisto i ett hus och sen döda bara massa monster tills man tröttnar =)

Ok så man springer igenom alla banor med en annan snubbe som är hög level redan och därmed dödar han allt fort så jag får experience av det? Vad får han ut av det?
Citera
2008-07-05, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manny
Okej, ska testa där då. Jag råkade identifiera den, 33% bara Tror jag ska spara den ändå, det är en mfsorc jag spelar så.

Vad är en perfekt Gheed värd btw?

jag hade en men den försvann när det interupta 5 ist kanske... men jag stör mig riktigt på att det interuptar hela tiden och att vissa saker inte är permanenta... är det svårt att fixa för blizzard?...
tal amu är värd ist ungefär, ibland mer
Citera
2008-07-05, 20:35
Medlem
Citat:
Ok så man springer igenom alla banor med en annan snubbe som är hög level redan och därmed dödar han allt fort så jag får experience av det? Vad får han ut av det?
din glorifiering av honom.
Citera
2008-07-05, 20:54
Medlem
"Unlock cinematics"

Jag grävde upp denna sjukt underbara klassiker sent igår kväll och fick nu lust att se igenom filmsnuttarna igen. Som ni alla vet har jag inte kört ut spelet sedan igår och behöver någon form av "unlock" för att göra detta åt mig. Uppskattar snabba svar! Tack!
Citera
2008-07-05, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8D8
Jag grävde upp denna sjukt underbara klassiker sent igår kväll och fick nu lust att se igenom filmsnuttarna igen. Som ni alla vet har jag inte kört ut spelet sedan igår och behöver någon form av "unlock" för att göra detta åt mig. Uppskattar snabba svar! Tack!
http://video.google.com/videoplay?docid=4241011610315952113&q=diablo+ii+ci nematics&ei=H8RvSPOkJKOk2AL5lsiUBg

kolla även more from this user till höger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in