2008-07-09, 05:03
Medlem
Hörre ni, är detta en vettig armor att göra Enigma i?

Wyrmhide
Defense: 420
Req Strength: 84
Req Level: 50
Citera
2008-07-09, 05:47
Bannlyst
fy shittans första gången jag provade magic find och jävlar vad man får grejjer > gått från kassa lvl 3 items till fullt med ?legendariska? (ljus bruna).
Citera
2008-07-09, 12:03
Medlem
blåljuss avatar
Någon som vill ha boost i hell ladder?

Är inne nu och ska rensa alla maps till att börja med, om ni vill följa med och bara få exp.

/w *mosert
Citera
2008-07-09, 12:14
Medlem
Anroras avatar
är inne på min 39 paladin och vill ha någon att lira med. /w *anrora
Citera
2008-07-09, 14:22
Medlem
zipzeros avatar
Jäkla sugen man är nu skall med börjar lira nu i väntan på Diablo 3 .. blir att lvla upp en sorc till att böjra med så man kan mfa lite någon som har en bra build , kommer inte ihåg ett skit sen jag spelade sist, men är det fortfarande frozen orbs som gäller?
Citera
2008-07-09, 14:25
Medlem
pjalles avatar
Need free necro items
Citera
2008-07-09, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trupert
1. Hur svårt är det att komma upp i 1000+ crafting points?
Har en amu + två ringar som totalt ger ca 150. Så än så länge kan jag inte leka med unika eller rare till unika. Använder andra ringa och amu i vanliga fall men byter vid användning av kuben.

Det är hyfsat svårt, men det är bara att fortsätta samla på sig utrustning med crafting points. Det finns ju även rune words som ger dig crafting points. Ta dig en titt på dessa.

Citat:
2. Några tips för att få ihop pengar?

Saker med + x %. Om det är något jag tycker är enkelt så är det att få tag på pengar.

Citat:
3. Underground passage lvl 2/high lvl area Hur ska man egentligen göra där? Måste man döda någon för att kunna skada dom, isåfall vad ska dödas? Tornet som finns där inne?

Du ska förstora tornet ja.

Citat:
4. Act 2 nightmare(kommer inte ihåg vad det heter) är jag just nu, men har inte hittat ett enda set-item. Kommer dom senare?

Nightmare = Terror. De kommer MYCKET senare.

Citat:
5. Attributechallenge väntar jag med till nästa gubbe. Kör med den här för att få ihop bra utrustning och för att lära mig modden. Bra eller bortkastad tid?

Det är relativt svårt att få tag på sin class charm (lite beroende på sin build så klart) så det kanske kan vara bra att vänta tills nästa gubbe eller gumma.

Själv försöker jag fixa level challenge 2 - uppgift 3

(3. Trial of Knowledge Obtain untold wisdom by collecting the positronic brains of the five Robot Bosses in Fauztinville in Terror difficulty before level 100. Kill the Robot Bosses and snap up their Brains.)

Mitt problem är att jag hela tiden håller på och dör, men jag är redan på level 95 så jag kan inte fortsätta där jag är på destruction och fixa attribute challenge 2 (och förhoppningsvis 3).

Jag kör förresten en assassin.
Citera
2008-07-09, 16:29
Medlem
menvafans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zipzero
Jäkla sugen man är nu skall med börjar lira nu i väntan på Diablo 3 .. blir att lvla upp en sorc till att böjra med så man kan mfa lite någon som har en bra build , kommer inte ihåg ett skit sen jag spelade sist, men är det fortfarande frozen orbs som gäller?

Frozen orb är ok men jag skulle inte föreslå det, prova Blizzard istället om du tvunget vill vara cold.
Har själv en 85 blizz sorc med halvkasst gear som jag MFar med utan problem, kan döda Meph i ett 8manna game utan problem tack vare "the moat trick".
Citera
2008-07-09, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Need free necro items

Ladder eller nonladder?
Citera
2008-07-09, 17:25
Medlem
Nån som har lust att köra lite Tombruns med mig i normal? Är lvl 15!
Citera
2008-07-09, 17:33
Bannlyst
behöver hjälp med diablo normal! provade att solo fick endast ner till 60%~
Citera
2008-07-09, 17:48
Medlem
Anroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virtoz
behöver hjälp med diablo normal! provade att solo fick endast ner till 60%~

vad heter du?