Citat:
Ursprungligen postat av trupert
1. Hur svårt är det att komma upp i 1000+ crafting points?
Har en amu + två ringar som totalt ger ca 150. Så än så länge kan jag inte leka med unika eller rare till unika. Använder andra ringa och amu i vanliga fall men byter vid användning av kuben.
Det är hyfsat svårt, men det är bara att fortsätta samla på sig utrustning med crafting points. Det finns ju även rune words som ger dig crafting points. Ta dig en titt på dessa.
Citat:
2. Några tips för att få ihop pengar?
Saker med + x %. Om det är något jag tycker är enkelt så är det att få tag på pengar.
Citat:
3. Underground passage lvl 2/high lvl area Hur ska man egentligen göra där? Måste man döda någon för att kunna skada dom, isåfall vad ska dödas? Tornet som finns där inne?
Du ska förstora tornet ja.
Citat:
4. Act 2 nightmare(kommer inte ihåg vad det heter) är jag just nu, men har inte hittat ett enda set-item. Kommer dom senare?
Nightmare = Terror. De kommer MYCKET senare.
Citat:
5. Attributechallenge väntar jag med till nästa gubbe. Kör med den här för att få ihop bra utrustning och för att lära mig modden. Bra eller bortkastad tid?
Det är relativt svårt att få tag på sin class charm (lite beroende på sin build så klart) så det kanske kan vara bra att vänta tills nästa gubbe eller gumma.
Själv försöker jag fixa level challenge 2 - uppgift 3
(3. Trial of Knowledge Obtain untold wisdom by collecting the positronic brains of the five Robot Bosses in Fauztinville in Terror difficulty before level 100. Kill the Robot Bosses and snap up their Brains.)
Mitt problem är att jag hela tiden håller på och dör, men jag är redan på level 95 så jag kan inte fortsätta där jag är på destruction och fixa attribute challenge 2 (och förhoppningsvis 3).
Jag kör förresten en assassin.