2011-08-21, 12:00
  #12073
Medlem
H3gges avatar
Tjena pågar! Jag och en polare spelar igenom spelet (ladder, EU) bara för det är roligt. Undrar om någon har lite items att undvara till en sorc och en necro.
Hade varit super nice! =) pma gärna på FB

acc: Hegge87
char: Hegge_two
Citera
2011-08-21, 18:45
  #12074
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjernobyl-
Vad kör du för chars?

Spelar det överhuvudtaget någon roll om vilken char jag kör med eller behöver du använda advantage-char?
Citera
2011-08-21, 19:04
  #12075
Medlem
Network-s avatar
Någon som är på att spela HC Vanliga diablo? Ej expension?
Citera
2011-08-21, 23:32
  #12076
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DangerDoom
Spelar det överhuvudtaget någon roll om vilken char jag kör med eller behöver du använda advantage-char?

aa de gör ju de, kanske inte så jävla roligt att köra tex DvD eller HvH... BvB med en bvc osv?
Citera
2011-08-21, 23:43
  #12077
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Network-
Någon som är på att spela HC Vanliga diablo? Ej expension?

Nja, rätt dött där...
Citera
2011-08-22, 00:58
  #12078
Medlem
Adjudants avatar
Om man uppgraderar (imbuar) en perfekt ethereal Vampire Gaze (grim helm) som man socketat med en en runa blir det då en perfekt eth Vampire Gaze (bone visage) med runan kvar?
Citera
2011-08-22, 02:22
  #12079
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjernobyl-
aa de gör ju de, kanske inte så jävla roligt att köra tex DvD eller HvH... BvB med en bvc osv?

Äsch, mirror duels, bara bita ihop.
Nåväl, håller på bygger upp min Druid så behöver köpa ett gäng +40-45 Lifers till den + invänta på att grabben ska avsluta Level Servicen på den. Vad är ditt *acc eller @ jsp så hör jag av mig till dig så fort jag är klar!
Citera
2011-08-22, 03:11
  #12080
Medlem
Tjena boys!

Någon som vet någon enkel MF bot som funkar till hdins ?
ska vara enkel o funka smidigt osv får gärna förklara hur den funkar lite snabbt också
Citera
2011-08-22, 09:37
  #12081
Medlem
ztrykjerns avatar
D2nt använde jag för 2 år sedan. Hur den fungerar får du klura ut själv, eller läsa readme's och FAQ's
GL HF!
Citera
2011-08-22, 12:49
  #12082
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ztrykjern
D2nt använde jag för 2 år sedan. Hur den fungerar får du klura ut själv, eller läsa readme's och FAQ's
GL HF!


Okey tack någon mer som vet att den funkar bra?

undrar också om man kör denna på ett rand acc + att man har ett annat som man inte använder bot1 på då blir bara rand acc bannat, aight?
Citera
2011-08-22, 12:53
  #12083
Medlem
perhammars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antel0l
Okey tack någon mer som vet att den funkar bra?

undrar också om man kör denna på ett rand acc + att man har ett annat som man inte använder bot1 på då blir bara rand acc bannat, aight?

Din CD-key blir väl bannad.
Citera
2011-08-22, 12:57
  #12084
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perhammar
Din CD-key blir väl bannad.

Okey men hur blir det med accounten då? (som min fråga var)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in