2008-08-14, 19:34
  #1273
Medlem
Har fått "your connection har been temporarily restricted from this realm ..." på mitt konto nu när jag maphackade. Kommer jag att få tillbaka kontot?
Citera
2008-08-14, 19:39
  #1274
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arkel
Har fått "your connection har been temporarily restricted from this realm ..." på mitt konto nu när jag maphackade. Kommer jag att få tillbaka kontot?

Inte från maphack, du fick den troligt vis för att du drog dina rundor försnabbt med kartan utlagd.... aka du join/disconnecta för fort vilket ses som bot beteende o ger en automatiskt temp ban...

Eller så var det där meddelandet för att realmen är nere. Haft det iaf, fick kunde logga in lite senare igen.

Ohh btw.. fick min shako för 5kr XD
Citera
2008-08-14, 19:50
  #1275
Medlem
nån som vet en bra mh ? blev bannad för två år sen när ja använde mh ... nu fick ja nya nycklar av en kompis och letar efter en bra mh.. anyone?
Citera
2008-08-14, 20:32
  #1276
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kr3wie
har en massa jevla sådärbra items, tal rasha,war travelers,valkyrie,templar, lite av varje, skriv till schlakt om ni e intresserade av ngt :]

billigt

Logga in sötnos och skriv till *deadleus
__________________
Senast redigerad av nedrans 2008-08-14 kl. 20:35.
Citera
2008-08-14, 23:25
  #1277
Medlem
funkstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muppgonzo
Hej! har en Fortitude Ap och Ett Grief Pb. Undrar om enhanced damage från fortituden fungerar på grief eller funkar de bara om jag har t.ex en botd eth ba?

Hej! Har läst att Forti ska ge %ed på din dolda grief skada, så ja. Dessutom för du över den "dolda" dmg till din sköld om du ska smajta.

goggla efter guiden "1-point smiter" om du vill göra en helt kompetent pala-uber runs. Har hitills hunnit med 7 nu.
Citera
2008-08-15, 01:39
  #1278
Medlem
xetc!s avatar
Vilken klass/build är bäst för att mfa utan några jättebra items? Har just nu en ~level 90 lightsorc och en 50 hammerdin. Ska jag fortsätta med dem eller skapa en ny char?

Alldeles för många lightning immunes i hell för att sorcen ska kunna mfa där :/ har även svårt för bossarna efter som jag har kassa resistances.
Citera
2008-08-15, 02:47
  #1279
Medlem
Cirkas avatar
Spelar Druid (lvl 61) och behöver en vettig sköld. Har en 2-sockad grim shield och funderar på runewordet Splendor (Eth, Lum). Fick Lum på nm hf förut, nu undrar jag om det är värt att använda den till Splendor eller om det vore bättre att byta bort den mot items? Drömmen vore ju en Monarch med Spirit.. :-)
Citera
2008-08-15, 11:10
  #1280
Medlem
nedranss avatar
Jag funderar på att köpa ett till diabo account, måste jag bara köpa expansionen eller måste jag köpa både orginal+expansion igen?

Snabbt svar tack, tänkte gå på lunchen
Citera
2008-08-15, 11:32
  #1281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xetc!
Vilken klass/build är bäst för att mfa utan några jättebra items? Har just nu en ~level 90 lightsorc och en 50 hammerdin. Ska jag fortsätta med dem eller skapa en ny char?

Alldeles för många lightning immunes i hell för att sorcen ska kunna mfa där :/ har även svårt för bossarna efter som jag har kassa resistances.
det enda du gör med sorcen i hell är i princip att ta mephisto och pindle, då klarar du dig utmärkt med lightning antar jag men blizzard är ändå att föredra!

Vill du köra baal och mer tuffa resistance fiender ska du köra mf-hammerdin
Citera
2008-08-15, 11:57
  #1282
Medlem
jaochss avatar
För de som är intresserade kommer jag öppna ett spel vid 13-tiden idag där jag kommer slänga ut lite grejer som tar upp plats på mina mulor. Ta och titta förbi om ni är intresserade. Allt kommer ligga på marken, så det är bara att plocka på sig. Jag kommer troligtvis vara afk, men jag håller spelet öppet.

Spelet kommer att vara urk4 / 42
Citera
2008-08-15, 11:59
  #1283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
För de som är intresserade kommer jag öppna ett spel vid 13-tiden idag där jag kommer slänga ut lite grejer som tar upp plats på mina mulor. Ta och titta förbi om ni är intresserade. Allt kommer ligga på marken, så det är bara att plocka på sig. Jag kommer troligtvis vara afk, men jag håller spelet öppet.

Spelet kommer att vara urk4 / 42

öppna prick ett så blir det enklare(A) Ja kommer
Citera
2008-08-15, 12:13
  #1284
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
För de som är intresserade kommer jag öppna ett spel vid 13-tiden idag där jag kommer slänga ut lite grejer som tar upp plats på mina mulor. Ta och titta förbi om ni är intresserade. Allt kommer ligga på marken, så det är bara att plocka på sig. Jag kommer troligtvis vara afk, men jag håller spelet öppet.

Spelet kommer att vara urk4 / 42

I'll be there!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in