Citat:
Ursprungligen postat av arkel
Har fått "your connection har been temporarily restricted from this realm ..." på mitt konto nu när jag maphackade. Kommer jag att få tillbaka kontot?
Inte från maphack, du fick den troligt vis för att du drog dina rundor försnabbt med kartan utlagd.... aka du join/disconnecta för fort vilket ses som bot beteende o ger en automatiskt temp ban...
Eller så var det där meddelandet för att realmen är nere. Haft det iaf, fick kunde logga in lite senare igen.
Ohh btw.. fick min shako för 5kr XD