2008-07-04, 15:26
Medlem
Maskrosens avatar
Vad är skillnaden på en 'ladder' character och en character utan ladder?

Jag och två kompisar började nyligen och vi kör utan ladder. Vad missar vi dvs? Är det samma gear/items iallafall?
Citera
2008-07-04, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vic64
Vilken Act är svåraste i Hell ?? , vad jag minns hade jag problem redan i act 2! Men jag kanske inte spelade rätt då! hehe.. Kom aldrig till act 5 i Hell hehe..

ha ha det svåraste är ancients q5 i act 5... tycker jag iaf, jag hade lite problem där med min lvl 55 fury dudu på sp, men det gick bra efter ett tag iaf
Citera
2008-07-04, 16:05
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharenmt5
ha ha det svåraste är ancients q5 i act 5... tycker jag iaf, jag hade lite problem där med min lvl 55 fury dudu på sp, men det gick bra efter ett tag iaf

Vill även tilägga att viper temple i act2 är riktigt jobbig med massa bögiga knockback ormar.
Citera
2008-07-05, 09:27
Medlem
Vic64s avatar
Satt bländra lite på bilder ifrån Hell, och ? har dom ändrat om, med monsterna? Tyckte jag såg pilbågs skelett i Act 5 ?? och act 1 monster i act 4 hehehe..
Citera
2008-07-05, 09:38
Medlem
Jag har lite problem i SOLO inge enchants/tweaks hjälp eller något helt solo att levla från 15-30 några tips?
Citera
2008-07-05, 12:27
Medlem
Big Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vic64
Satt bländra lite på bilder ifrån Hell, och ? har dom ändrat om, med monsterna? Tyckte jag såg pilbågs skelett i Act 5 ?? och act 1 monster i act 4 hehehe..
Nu kan det finnas gästmonster från alla akter i akt 5 hell.
Citera
2008-07-05, 12:36
Medlem
Big Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Vill även tilägga att viper temple i act2 är riktigt jobbig med massa bögiga knockback ormar.
För att inte tala om ormarna hos Nilhatek i NM och hell. Buggiga så det förslår.
I hell finns liknande ormar i viper temple level 2 också. Går inte att slåss mot dom efter som deras skada är helt buggig. De fixade buggen för fire enhanced i patch 1.10 men lämnade massa andra buggar kvar utan åtgärd.
Citera
2008-07-05, 12:39
Medlem
XXtazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosen
Vad är skillnaden på en 'ladder' character och en character utan ladder?

Jag och två kompisar började nyligen och vi kör utan ladder. Vad missar vi dvs? Är det samma gear/items iallafall?
Ladder ställer de om med mellanrum och då försvinner alla karaktärer. Däremot finns det några få super-items som bara går att hitta i ladder.
Citera
2008-07-05, 13:01
Medlem
mannys avatar
Okej alla glada, har två frågor här, och det handlar om värde (ladder SC)

Vad är en gheed's fortune värd? hittade just en och vill inte identifiera den typ :P

Och vad kan tal amulett, bälte och helm vara värd?

Samt har någon förslag på var man kan mfa på hell? Det börjar bli trist att köra andy och mephisto, iallafall efter 1000:e gången
Citera
2008-07-05, 13:12
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manny
Okej alla glada, har två frågor här, och det handlar om värde (ladder SC)

Vad är en gheed's fortune värd? hittade just en och vill inte identifiera den typ :P

Och vad kan tal amulett, bälte och helm vara värd?

Samt har någon förslag på var man kan mfa på hell? Det börjar bli trist att köra andy och mephisto, iallafall efter 1000:e gången

Gheeds beroende på stats(alltså mfen). Tal bälte och hjälm kan du få billigt, men amun är ganska dyr.

Mfa kan du göra hos pindle och eldrich(act5) ancients tunnels(act2) cave och musleum( vid blood raven)(act1)
Citera
2008-07-05, 13:17
Medlem
mannys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Gheeds beroende på stats(alltså mfen). Tal bälte och hjälm kan du få billigt, men amun är ganska dyr.

Mfa kan du göra hos pindle och eldrich(act5) ancients tunnels(act2) cave och musleum( vid blood raven)(act1)

Okej, ska testa där då. Jag råkade identifiera den, 33% bara Tror jag ska spara den ändå, det är en mfsorc jag spelar så.

Vad är en perfekt Gheed värd btw?
Citera
2008-07-05, 13:55
Medlem
någon som känner för att boosta mig genom nm?

*hetzr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in