Citat:
Ursprungligen postat av
despondency
Jag fann den första Outrage en mild besvikelse men fortfarande med tillräckligt mycket Kitano-vibbar för att jag skulle vara intresserad och underhållen. Med det sagt så ansåg jag det en typisk mellan-film. När uppföljaren kom så föll allt på sin plats och summan blev så mycket större än sin helhelt, varför jag anser att filmerna bör ses ihop. Gör man det så tycker jag vi är uppe i riktig hög Kitano-klass. Var för sig har vi något annat, som är något mycket mindre. Tror jag skrivit något liknande i tråden tidigare men det tåls säkerligen att upprepas. Hoppas du finner nytt perspektiv och ny uppskattning av film-serien.
Du tycker också att Beyond är snäppet bättre, eller uppfattar jag dig fel?
Citat:
Ursprungligen postat av
Petterror
Amazon. Inte jättebillig (för att vara Amazon), men ändå prisvärd (förhoppningsvis, The day he arrives var iaf det) och tycker det är smidigt att handla på Amazon.
Ok ok, hoppas du kommer att gilla den då, jag tyckte den var helt okej! Isabelle Huppert är jäkligt duktig, det var väl dels pga henne jag såg den. Hade precis sett Haneke's Pianisten och hon spelar för jäkla trovärdigt i den.