Okej tar och skriver ner allt jag minns från sinnet nu, var beredd på att jag kan ha blandat ihop en och annan film eller felstavning, skriver detta efter jag gjort listan, orkar verkligen inte skriva mer hoppas det är hjälp för någon iallfall, fyfan för MOD om tråden blir låst nu efter detta, tog sin lilla tid att komma på allt. Hoppas nån uppskattar det!

Tack och hej.
>ASIATISK SPEL-FILM<
Hardboiled
All About lily chou chou - toppen film, en av de bästa jag sett kommer till och med ihåg första gången jag såg den och det var fan många år sedan, inte ofta det händer.
Voilent cop - Namnet
Chaser - Koreansk film om en man som mördar prostituerade, riktigt bra.
Versus - "Zombie" fest
Ao no hono / The blue light - Gripande semi-deppig film men otroligt bra.
Princess blade - Sådär den funkar
CASSHERN - Köpte den på DVD när den kom, dock inte sett än men hört endel prisa den och andra hata den.
JUNK - Skräck
Visitor Q - Takashi miike film, jävligt bra!
The Park - Vet inte riktigt vad man ska klassa den som, nån slags semi-skräck film, tror den var koreansk, aldrig hittat den igen dock, man skulle tydligen ha 3d glasögon och skit. Men har för mig att jag gillade den, letar fortfarande efter den.
Taegugki (Brotherhood of war) Redan nämnts innan i tråden, väldigt fin
3 Iron - Mysig romantisk film om en kvinna som hatar sitt förhållande och inleder en affär med en mystisk kille som åker runt på sin motorcykel
My sassy girl - Också en slags romatisk film som man blir väldigt glad och på bra humör av, den älskar jag, koreansk också
Battle royale - Alla vet redan handlingen!
Battle royale 2 - Samma här
Ichi the killer - Splatterfest av Takashi Miike
Cursed - Hong kong film
>ANIME FILM/SERIE<
RahXephon - Väldigt bra serie, lite mecha inblandat men jag som hatar mecha gillade denna!
Tonari no Totoro / My neighbor totoro - Väldigt mysig och härlig film av Hayao Miazaki
Mononoke hime / Princess mononoke - Också ett Miyazki mästerverk.
Spirited Away - Miyazakis bästa efter Mononoke, väldigt härlig och gripande historia om en flicka som blir fast i en annan "värld".
Metropolis - Nja halvbra
GantZ - Blodig splatterfest med stora inslag renodlad sex
Street fighter V2 - Älskar den fullständigt! Baserad på spelen