Rocchi verkar lida av förföljeksemani.
"Mina klubbar" bräker han.Jag har varit trogen AIK-supporter sedan 1965 och började föllja Lazio tidigt 70-tal.
OT\Lazio har idag svåra problem med huliganism.Delvis med koppling till neofacistiska grupper. I AIK finns en klick fanatiker som ibland uttalar hot mot klubbledning,tränare och spelare. Dessa grupper kan inte stava till ordet lojalitet. Att som Rocchi tycks påskina hävda att det här problemet inte finns tyder bara på djup okunnighet. Gå hem och läs på och återkom sedan!
Så du är en 50+ man(?) som skriver rescensioner av horhus, och om att den rätta sortens supporter till AIK/Lazio är en gentleman.
[quote=rocchi]Så du är en 50+ man(?) som skriver rescensioner av horhus, och om att den rätta sortens supporter till AIK/Lazio är en gentleman.
IQ
Detta är ovanstående fiskmås svar på frågan om Lazio har problem med sina huliganer. Att du verkar facineras av allt som rör prostitutionsverksamhet är uppenbart för alla...men snälla dra inte in sådana ämnen i vår fotbollstråd här. Det finns andra platser på forumet där du kan prata snusk med likasinnade.
OT\ Du anser alltså att huliganism inte är ngt problem för Lazio? Morsning!
Så du är en 50+ man(?) som skriver rescensioner av horhus, och om att den rätta sortens supporter till AIK/Lazio är en gentleman.
IQ
Detta är ovanstående fiskmås svar på frågan om Lazio har problem med sina huliganer. Att du verkar facineras av allt som rör prostitutionsverksamhet är uppenbart för alla...men snälla dra inte in sådana ämnen i vår fotbollstråd här. Det finns andra platser på forumet där du kan prata snusk med likasinnade.
OT\ Du anser alltså att huliganism inte är ngt problem för Lazio? Morsning!
Haha, det var allt jag behövde höra. Tack för mig!
Lazio har tyvärr stora problem med sina firmor som gör allt för att förstöra klubbens verksamhet. Det är den stora förklaringen till klubbens nedgång under de senaste säsongerna.Lyckas klubbledningen utrota den hör ohyran så kan det bli en fin säsong. Som Laziofan stöttar jag givetvis denna kamp precis som jag stödjer kampen mot våra inhemska huliganer i min egen klubb (AIK).
Citat:
Ursprungligen postat av paulstrom
OT\Lazio har idag svåra problem med huliganism.Delvis med koppling till neofacistiska grupper. I AIK finns en klick fanatiker som ibland uttalar hot mot klubbledning,tränare och spelare. Dessa grupper kan inte stava till ordet lojalitet. Att som Rocchi tycks påskina hävda att det här problemet inte finns tyder bara på djup okunnighet. Gå hem och läs på och återkom sedan!
Ja eller så går du hem och läser på! Du påstår i din tidigare post att den främsta anledningen till Lazios brist på framgång är pga. huliganism och högerextremism.
Själva påståendet är skrattretande med tanke på att alla som håller Lazio nära hjärtat vet att den stora anledningen till klubbens motgångar beror på den dåliga ekonomin som uppkom efter att Cragnotti-erans kollaps. Kombinera dålig ledning med två år av misslyckade värvningar så har du ett svar som är närmare sanningen än huliganism.
Juventus har fyllt på med en kombination av stora stjärnor (Amauri och snart Xabi Alonso), unga blivande storspelare (Giovinco, Marchisio, De Ceglie har alla hämtats tillbaka) och habila truppspelare (Mellberg, Knezevic). Det ser rätt lovande ut faktiskt med tanke på att stommen redan var stark nog att utmana om Scudetton.
Hade själv velat ha in ett stort namn att agera mittbackspartner till den givne Chiellini men som det ser ut nu blir det en öppen kamp mellan Legrottaglie, Andrade och Mellberg med Knezevic som definitiv bänkvärmare.
Jag tror extremt mycket på det här laget i år. Inter får se upp.
Juventus har fyllt på med en kombination av stora stjärnor (Amauri och snart Xabi Alonso), unga blivande storspelare (Giovinco, Marchisio, De Ceglie har alla hämtats tillbaka) och habila truppspelare (Mellberg, Knezevic). Det ser rätt lovande ut faktiskt med tanke på att stommen redan var stark nog att utmana om Scudetton.
Hade själv velat ha in ett stort namn att agera mittbackspartner till de nlirn givne Chiellini men som det ser ut nu blir det en öppen kamp mellan Legrottaglie, Andrade och Mellberg med Knezevic som definitiv bänkvärmare.
Jag tror extremt mycket på det här laget i år. Inter får se upp.
Troligt mittbackspar blir Andrade och Mellberg, Chiellini som vänsterback.
Svar nej. Chiellini har med sin fjolårssäsong samt sommarens EM-slutspel visat att han inom en mycket snar framtid kommer att klassas som en av världens bästa mittbackar. Han är det redan nu, for the record. Han har själv uttryckt en önskan om att få spela mittback och att han kommer att bli mycket besviken om han flyttas ut på kanten. Tror knappast att Ranieri är dum nog att göra Giorgio besviken men jag ger din teori en chans med tanke på Ranieris mentala kapacitet i övrigt.
På vänsterbacken kommer Ranieri-favoriten och katastrofen Cristian Molinaro att husera. Hoppet står här till att den unge Paolo De Ceglie får göra ett par inhopp tidigt på säsongen och visar Ranieri att han är ett bättre alternativ redan nu.
edit: och angående Andrade föresten så är denne absolut inte tilltänkt som starter då han inte är fullt rehabiliterad från den långtidsskada som gjorde att han missade hela förra säsongen. Så nej, Andrade - Mellberg är så långt ifrån tilltänkt mittbackspar som man kommer. Legrottaglie ligger före Mellberg i rangordningen också.
Senast redigerad av BonhommeDeNeige 2008-07-05 kl. 15:26.
hata mig om ni vill, men italiensk fotboll är inte precis något jag skulle fördriva min tid på, toppmatcherna dem ser man allt, men italiensk fotboll ligamässigt samt landslagsmässigt har inte vunnit mitt hjärta (hade ett otroligt hat mot allt italiensk efter Italien - Australien -06)
hata mig om ni vill, men italiensk fotboll är inte precis något jag skulle fördriva min tid på, toppmatcherna dem ser man allt, men italiensk fotboll ligamässigt samt landslagsmässigt har inte vunnit mitt hjärta (hade ett otroligt hat mot allt italiensk efter Italien - Australien -06)
Vill bara säga min åsikt inget annat
För att de fick straff när Neill sparkade ned Grosso?