Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Såhär går det när matcher blir uppskjutna, jag glömde bort matchen

. Läste en god bok istället och hade en massa annat. Men men, seger blev det ju ändå - som väntat och kul att Felipe Melo verkar fortsätta dominera. Han är vass han, problemet är ju att vassa spelare är svåra att behålla...
Adrian Mutu är oerhört viktig för laget ja, han kanske inte gör mest mål men han är den som kan länka ihop mittfält och anfall på bästa sätt, något Santana gör ibland men när han inte gör det så ser det rätt dåligt ut, tyvärr.
Märklig prioritering.

Själv satt jag i möte, men hade självklart La Gazzettas direktrapportering uppe, men det visar nog bara hur pass störd jag är.
Jag tror inte att Genoa kommer att hålla hela vägen, utan att Fiorentina och Roma gör upp om den sista CL-kvalplatsen. Och det skulle inte alls förvåna mig om Fiorentina faktiskt lyckas. Dvs om inte Cagliari fortsätter sin tjurrusning, för då kan fan inget stoppa dem.
Dessutom ser jag alltmer Gilardino som favorit till titeln Capocannoniere. Di Vaio och Milito tror jag inte kan hålla den fantastiska målform som de haft hittills. Och Amauri kan inte ens vara säker på att få behålla sin startplats nu när Trezeguet kommer tillbaka. Men det är klart, det finns ju en hel del andra fruktade målskyttar dessutom, som t ex Di Natale, Pato och kanske framförallt Ibra (som ju dock inte är någon utpräglad målskytt).