Citat:
Ursprungligen postat av Ozknyberg
Mhm får dom Deco till ett ganska humant pris så är han ju lätt värt det, frågan är ju egentligen om dom får han till ett hyffsat pris?
Kanske om dom (Inter) erbjuder någon spelare också men vem skulle det kunna vara?
Jag också! Tror Beckham stannar, kommer inte riktigt ihåg om dom köpte honom eller förlängde kontraktet.
Tror jag läste i någon artikel för ett bra tag sen att han trivdes väldigt bra i Milano.
Sen undrar jag verkligen om "Gubbarna" i Milan kommer särskilt långt i CL.
Han fyller ju 32 i år, och kostade Chelsea £8 miljoner. Och han bör ju knappast ha blivit dyrare, ger de 6-7 för honom tycker jag det är en okej affär, för både Inter som Chelsea.
Det ska bli kul att följa Milan! Jag tror definitivt att de har chans att faktiskt utmana de engelska lagen, och Barcelona.. Så länge som de faktiskt får in en försvarare eller en riktig målvakt. Dida och Kalac är ju inte speciellt mkt att ha, och Abbiati vet jag inte riktigt var han tagit vägen, är han skadad eller bara ratad?
Men om Kaká stannar så tror jag nog att de kan rå på även de tyngsta lagen, när det äntligen kommer en tävling som faktiskt intresserar dem. UEFA-cupen kändes det ju inte direkt som att de la den värsta tyngden på..