2009-05-17, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ActionNotWords
Yeye, whatever. Mupparna på I&I-forumet diskuterar gärna sådant. Men nu är detta ett fotbollsforum, lägg ner med sådana kommentarer.
Jag har inget gemensamt med dom, det var inte meningen att det skulle vara negativt från min sida att kalla honom "svensken".
Citera
2009-05-17, 23:08
Medlem
pirates avatar
Grymt mål av Ibra och inte nog med det så var det med vänstern oxå, vilket gör det ännu snyggare.
Hehe ja vilken min han fick när han inte byttes ut men å andra sidan så gjorde han ju mål så det kanske var lika bra.
Vi får nu hoppas att laget görs om drastiskt så att Ibra kan stanna och verkligen vinna eller försöka vinna en CL titel.
Citera
2009-05-17, 23:12
Medlem
Vad sysslade killen med idag?
Citera
2009-05-17, 23:13
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Vad sysslade killen med idag?

Vem?
Citera
2009-05-17, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Vem?
Zlatan så klart
Citera
2009-05-17, 23:25
Medlem
Så här går det när de tar in brudar på sportredaktionerna.

Zlatan upp i delad ledning skytteligan.
http://www.expressen.se/sport/1.1572929/har-tackar-zlatan-fansen

Hon tror tydligen att Intermatchen var den enda i den här omgången.
Citera
2009-05-18, 00:02
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Zlatan så klart
Han gjorde mål? Jag såg bara första halvlek och då såg det ut som vanligt, Inter gjorde inte ett skit medans Zlatan försökte skapa chanser. Men man kan förstå det i en sådan här match, koncentrationen var väl inte på topp direkt. Stankovic är fullkomligt värdelös, fattar inte hur han kan lira för Inter. Jag snackar inte bara om den här matchen (vem vet han kanske var kung i andra halvlek), han kan ju inte slå en passning för fem öre. Om Inter ska ha någon chans på CL får de sluta köpa överskattade överstegsnissar och köpa in ett riktigt innermittfält.
Citera
2009-05-18, 00:30
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Han gjorde mål? Jag såg bara första halvlek och då såg det ut som vanligt, Inter gjorde inte ett skit medans Zlatan försökte skapa chanser. Men man kan förstå det i en sådan här match, koncentrationen var väl inte på topp direkt. Stankovic är fullkomligt värdelös, fattar inte hur han kan lira för Inter. Jag snackar inte bara om den här matchen (vem vet han kanske var kung i andra halvlek), han kan ju inte slå en passning för fem öre. Om Inter ska ha någon chans på CL får de sluta köpa överskattade överstegsnissar och köpa in ett riktigt innermittfält.
Kallade du just Stankovic en "överskattad överstegsnisse"? Kan hålla med om att han sett ut att vara i utförsbacken ganska så rejält i år, men den beskrivningen ska det mycket till innan jag skriver under på.
Citera
2009-05-18, 00:34
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Kallade du just Stankovic en "överskattad överstegsnisse"? Kan hålla med om att han sett ut att vara i utförsbacken ganska så rejält i år, men den beskrivningen ska det mycket till innan jag skriver under på.
Nej jag syftade på Quaresma och Mancini.
Citera
2009-05-18, 00:50
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Nej jag syftade på Quaresma och Mancini.

Quaresma ja, lätt bekymrad över vart han ska ta vägen. Ryktas om portugiska ligan igen. Ponera att han går tillbaka dit efter Chelsea äventyret, ponera även att han är lika fantastisk där som han varit kass i Inter, vem vågar lägga pengar på honom med tanke på den rätt jobbiga stämpeln att floppat i Inter,Chelsea samt Barcá? Ingen.
Citera
2009-05-18, 01:14
Medlem
RivenFlushs avatar
Jag är grymt nyfiken på vad Zlatan mumlade för sig själv när Figo blev utbytt. Var garanterat inga fina ord och jag är 57% säker att något om Mourinhos morsa var en del.

Mourinho är kung för övrigt, så gött att byta in Orlandoni. - Humor!
Citera
2009-05-18, 03:30
Medlem
91:an Karlssons avatar
Citat:

Stankovic har gjort en fin säsong. Han gör sin roll klockrent på mittfältet i 4-3-3-systemet. Stankovic är en slitvarg med en del offensiva egenskaper, men defenitivt ingen trequartista. Och visst, när Mourinho kör 4-3-1-2 med Deki bakom anfallarna så kan det bli rätt fattigt framåt ibland, men det står klart efter denna säsong att det inte heller är i sådan roll han ska spela. Fullkomligt värdelös är väl lite att ta i för en mittfältare som lirat 37 matcher och stänkt in fem baljor för Inter denna säsong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in