2009-05-18, 03:54
Medlem
BecaHas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Juventus med Diego och Cannavaro borde helt klart ställa upp med en 4-4-2 diamant-liknande uppställning.

Vi har för bra anfall för att spela med enbart en.

-------Trez-----------Amauri / Iaquinta----
--------------Diego--------------
Giovinco----------------Camo
-------------Sissoko----------
Ny - Cannavaro - Chiellini - Ny / Grygera
--------------Buffon---------------

Del piero vet jag inte riktigt, han kanske petar någon om han känner för det.
ytterbackarna känns väldigt svaga, vänsterback känns som prio 1 dock. Grygera KAN hålla.

Köp Zapata och Doessena för defensiven. Köp walcott! gio på vänster och walcott på högern vilken speed på kanterna!(vet att köpet blir svårt men arsenal brukar släppa sina talalnger till rätt pris).
Citera
2009-05-18, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RivenFlush
Jag är grymt nyfiken på vad Zlatan mumlade för sig själv när Figo blev utbytt. Var garanterat inga fina ord och jag är 57% säker att något om Mourinhos morsa var en del.

Mourinho är kung för övrigt, så gött att byta in Orlandoni. - Humor!

Bra gjort av Murre. Han visade vem som bestämmer. Varför vill man bli utbytt när man kan vinna skytteligan?
Citera
2009-05-18, 08:36
Medlem
Någon som kan Italienska?

http://www.youtube.com/watch?v=Udb28JphYBA

Vad sägs?
Citera
2009-05-18, 18:15
Medlem
Hirvis avatar
Trevligt att Ranieri fick kicken faktiskt, han känns så ambitionslös.

Dessutom är det IG-varning på en människa som konsekvent nekar Giovinco en plats i startelvan, nu vill jag se 4-4-2 diamant och CL-titeln 2010.
Citera
2009-05-18, 18:45
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BecaHa
Köp Zapata och Doessena för defensiven. Köp walcott! gio på vänster och walcott på högern vilken speed på kanterna!(vet att köpet blir svårt men arsenal brukar släppa sina talalnger till rätt pris).

Vad ska dom med Zapata till? Han har inte varit att känna igen efter sina smärre skadeproblem, killen har nästintill sett skakis ut. Hans offensiva löpningar har mer eller mindre varit som förut men defensiven har varit skrämmande. Allt för mycket enkla misstag och bolltapp, han har dock framtiden framför sig och borde prestera till nästa säsong. Men då i Udinese.
Senast redigerad av 4522 2009-05-18 kl. 18:51.
Citera
2009-05-18, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Trevligt att Ranieri fick kicken faktiskt, han känns så ambitionslös.

Dessutom är det IG-varning på en människa som konsekvent nekar Giovinco en plats i startelvan, nu vill jag se 4-4-2 diamant och CL-titeln 2010.
4-4-2 diamant med Giovinco och Diego på plan funkar inte. Ingen som försvarar och det blir en jävla massa ytor hemåt.

4-2-3-1 eller 4-3-2-1 fungerar bäst med Amauri på topp.
Citera
2009-05-18, 21:35
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mutu
4-4-2 diamant med Giovinco och Diego på plan funkar inte. Ingen som försvarar och det blir en jävla massa ytor hemåt.

4-2-3-1 eller 4-3-2-1 fungerar bäst med Amauri på topp.

Klart det går. Giovinco e kantspelare och Diego spelfördelare, varför skulle det inte funka med en defensiv mitt på det?
Citera
2009-05-18, 21:38
Medlem
Giovinco är ingen ytter likt Nedved eller Camoranesi utan han är mer som Messi. Han är en ytterforward kan man säga.
Citera
2009-05-19, 11:35
Medlem
BecaHas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Vad ska dom med Zapata till? Han har inte varit att känna igen efter sina smärre skadeproblem, killen har nästintill sett skakis ut. Hans offensiva löpningar har mer eller mindre varit som förut men defensiven har varit skrämmande. Allt för mycket enkla misstag och bolltapp, han har dock framtiden framför sig och borde prestera till nästa säsong. Men då i Udinese.

Still 1000 gånger bättre än Mellberg.
Citera
2009-05-19, 14:36
Bannlyst
Ni klagar på gång på gång att Serie A spelarna är avdankade, dåligt tempo och att zlatan suger. Vadfan förväntar ni er? Att Inter ska vinna CL? Skulle dom gjort det så skulle alla ni haters vara så borta härifrån som möjligt. Kommer tyvärr aldrig hända med zlatan, eller utan.

Försök byt miljö på Messi och Zlatan, kan ju sätta några spänn på att Messi skulle fått det tufft, han betraktas som världens bästa spelare, Serie A är inte så dåligt som många tror.
Citera
2009-05-19, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
Ni klagar på gång på gång att Serie A spelarna är avdankade, dåligt tempo och att zlatan suger. Vadfan förväntar ni er? Att Inter ska vinna CL? Skulle dom gjort det så skulle alla ni haters vara så borta härifrån som möjligt. Kommer tyvärr aldrig hända med zlatan, eller utan.

Försök byt miljö på Messi och Zlatan, kan ju sätta några spänn på att Messi skulle fått det tufft, han betraktas som världens bästa spelare, Serie A är inte så dåligt som många tror.
Du säger emot dig själv. Först säger du att Inter ALDRIG kommer vinna CL, med eller utan Zlatan. Sen säger du att Serie A inte är så dålig och att Messi skulle få det tufft där. Om den nu är så bra; varför är då Inter så jävla chanslösa i CL?
Citera
2009-05-19, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Du säger emot dig själv. Först säger du att Inter ALDRIG kommer vinna CL, med eller utan Zlatan. Sen säger du att Serie A inte är så dålig och att Messi skulle få det tufft där. Om den nu är så bra; varför är då Inter så jävla chanslösa i CL?

De kommer aldrig att vinna pga av det dom har i truppen, kasta allt förutom zlatan. Finns ju ingen jävla rutin nånstans. Inte så märkligt att Barcelona klarar sig där de stora stjärnorna spelar. Köplag nummer ett.

Inter är inte chanslösa, vart ser du att de är chanslösa? De förlorade 2-0 mot Man U, TVÅ NICKMÅL. De blev inte alls utspelade på något sätt. Jag uttalar mig inte om Man U förän finalen är spelad, då kan vi diskutera vad som möttes och hur bra motståndet var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in