2009-03-13, 22:09
Medlem
När Mourinho var i Chelsea var man nästan aldrig orolig om Chelsea låg under eller hade oavgjort i halvtid. Mourinho visste vad som skulle sägas i omklädningsrummet och han har alltid vetat vilka som ska byta. Sen var han älskad av fansen och spelarna själva i Chelsea, om det nu har med saken att göra jämfört med Inter.
Citera
2009-03-14, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Demoner
När Mourinho var i Chelsea var man nästan aldrig orolig om Chelsea låg under eller hade oavgjort i halvtid. Mourinho visste vad som skulle sägas i omklädningsrummet och han har alltid vetat vilka som ska byta. Sen var han älskad av fansen och spelarna själva i Chelsea, om det nu har med saken att göra jämfört med Inter.

menar du att han inte är älskad i inter? bara undrar.
Citera
2009-03-14, 18:49
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4RB33

Varför skulle han vara älskad i Inter? Inte direkt att han vunnit något med dem eller tagit de längre än tidigare i CL direkt... Och hade de vunnit gruppen så kanske de fått Villarreal istället för United.
Citera
2009-03-14, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Varför skulle han vara älskad i Inter? Inte direkt att han vunnit något med dem eller tagit de längre än tidigare i CL direkt... Och hade de vunnit gruppen så kanske de fått Villarreal istället för United.

jag har inte påstått att han är älskad i inter eller skulle vara det. jag undrade hur det låg till endast. han e ju en stor tränare.
Citera
2009-03-14, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4RB33

När man läser att fansen har satt upp banderoller på träningarna där det står att han ska avgå så antar jag det.
Citera
2009-03-14, 22:33
Medlem
Jag såg nyss Juventus-Bologna...

Och wow... vilken spelare Giovinco är. Helt sjukt bra! Han var ju helt otrolig i denna matchen - och mot Chelsea.

Ranieri måste ju vara pstykist sjuk om han inte startar varje match resten av säsången.
Senast redigerad av Expat 2009-03-14 kl. 22:37.
Citera
2009-03-14, 22:40
Medlem
zachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expat
Och wow... vilken spelare Giovinco är. Helt sjukt bra! Han var ju helt otrolig i denna matchen - och mot Chelsea.

Kan inte annat än hålla med, hyfsat sparkapital när man har en sån kille på bänken...

Och så här såg det ut när Roma tränade efter Arsenalmatchen... http://www.corrieredellosport.it/Fotogallery/Roma/10555/0/%27Grazie%20Roma%27,%20a%20Trigoria%20festa%20per% 20tremila%20tifosi
Citera
2009-03-14, 22:43
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demoner
När man läser att fansen har satt upp banderoller på träningarna där det står att han ska avgå så antar jag det.

Han har ju som sagt inte fört dem till några nya framgångar, och han har ju själv uttalat sig om att han vill återvända till England. Och med den attityden med dem resultaten, så hade jag nog haft svårt att uppskatta honom i dagsläget. Men jag tycker absolut han ska få en chans till.. Om han nu själv är intresserad av det.
Citera
2009-03-15, 03:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zach
Kan inte annat än hålla med, hyfsat sparkapital när man har en sån kille på bänken...

Och så här såg det ut när Roma tränade efter Arsenalmatchen... http://www.corrieredellosport.it/Fotogallery/Roma/10555/0/%27Grazie%20Roma%27,%20a%20Trigoria%20festa%20per% 20tremila%20tifosi

Tjänstefel att inte ha spelat med Giovinco innan. Nedved har varit trött ett bra tag nu så äntligen fick Giovinco sin chans, som alla fans väntat på. Det krävdes visst en skada på Nedved för att det skulle ge. Visst älskar jag Nedved men Raniere borde ge sparsamt med spel till honom, inte vecka ut och vecka in. Ranieri är bra, men lite för feg i vissa aspekter. Det var annars en fantastiskt andra halvlek från Juves sida, Del Pieros två mål speglar inte direkt hans match. Han var ganska blek men kom i gång mer på slutet och gjorde som vanligt ett briljant mål.

Men Giovinco stal rubrikerna, kan man minst säga.
Citera
2009-03-15, 11:50
Medlem
4522s avatar
Fan, missade andra halvlek och Giovincos briljans. Det är onekligen något gyllene över den grabben. Till och med när han misslyckas med sina dragningar sitter jag och ler, skönt driv i steget och giftiga vrickningar. Jag vet inte om han har vad som krävs för att bli en klassisk bandiera, men han lär åtminstone bli ett viktigt tillskott för både Italien och Juventus.

Första halvlek vara inte det bästa jag sett, om man ska vara ödmjuk. Men Di Vaio visade att han är mer än en klassisk måltjuv, vilket instick till Mutarelli, bollen skär genom tre försvarare. Sen sliter han något enormt i det tysta. Hur fan kunde Bologna klappa genom så totalt i andra?
Senast redigerad av 4522 2009-03-15 kl. 11:56.
Citera
2009-03-15, 17:18
Medlem
Luffsens avatar
Stor han är. Inzaghi. Mål nummer 300 ska naturligtvis firas med en tröja med nr 300 på ryggen.
Mindre kul med Kaká's skada.
Citera
2009-03-15, 19:05
Medlem
91:an Karlssons avatar
Ett klargörande angående Mourinho: i det stora hela är han uppskattad av interfansen. Krävs större nederlag för att alla ska börja skrika efter hans avgång. Interfans känner ofta varmt för personligheter och förutom att Mourinho är en av världens främste tränare de senaste åren så är han också en av de största personligheterna i fotbollsvärlden. Pazza inter och allt det där, ni vet. Det går hand i hand.

Inter sumpar ännu en gång CL men till skillnad från tidigare år gör man det ändå med någon sorts värdighet. Att den italienska cupen (förmodligen) är körd tror jag inte att fansen bryr sig sådär extremt mycket om. Inte jag iaf.

Till skillnad från många andra tror jag att Mourinho stannar i minst ett år till. Han är en rätt envis jävel och jag tror inte att han vill erkänna ett misslyckande som tränare i Inter. Därför gnatar han på i minst ett år till och går all-in för CL nästa säsong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in