2009-05-09, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tONYbOOi
Top 3? Det finns 3 Italienare, minst, som är bättre än Hiddink.

Orkar inte börja räkna icke-Italienare.

Ja, det märks verkligen hur enögd du är. Självklart är det något annat som bekymrar dig än Hiddink. Du kanske blev sur för att han slog ut Liverpool eller något annat? För alla som tittar på fotboll regelbundet (till och med de som inte gör det) förstår att Hiddink tillhör en av världens bästa tränare som lyckas komma långt med smånationer som egentligen inte ska gå längre än gruppspelet i olika turneringar. Kan du berätta vad det är som ligger bakom ditt hat?

Förblindande Italien-kramare är den värsta kategorin supportrar här på flashback. Tur att tyska ligan har gått om Calcio så att man slipper höra så mycket om ligan vars arenor snittar 3 åskådare per match.
Citera
2009-05-09, 14:21
Medlem
Det värsta är väl snarare människor som ska styra andras vilja genom att med bestämdhet hävda hur värdelöst deras intresse är utan att ha fog för det.
Såsom exempelvis människan ovanför mig som helt grundlöst sågar en hel liga som han knappast själv följer eller har tycke för. Håll dig PL eller sparka-bonnsvenskantrådarna i fortsättningen så blir nog livet/tillvaron väldigt mycket enklare.

Hiddink är en bra tränare utan tvekan, han skulle inte nått titlar med klubblag annars eller ens slutspel med landslagen han haft. Skapa en tråd om honom för denna handlar om Serie A.

Imorgon kväll avgörs kanske striden om andraplatsen och även ligan. Skulle Juventus vinna och Inter likaså är nämnligen ligan avgjord.

Själv hoppas jag att Milan (som jag håller på) tar segern och håller ligan vid liv rent matematiskt.
Citera
2009-05-09, 14:50
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InvestoR
Ja, det märks verkligen hur enögd du är. Självklart är det något annat som bekymrar dig än Hiddink. Du kanske blev sur för att han slog ut Liverpool eller något annat? För alla som tittar på fotboll regelbundet (till och med de som inte gör det) förstår att Hiddink tillhör en av världens bästa tränare som lyckas komma långt med smånationer som egentligen inte ska gå längre än gruppspelet i olika turneringar. Kan du berätta vad det är som ligger bakom ditt hat?

Förblindande Italien-kramare är den värsta kategorin supportrar här på flashback. Tur att tyska ligan har gått om Calcio så att man slipper höra så mycket om ligan vars arenor snittar 3 åskådare per match.
Har du skrivit ett enda inlägg som inte innehåller någonting om att Serie A har passerats av Bundesliga? Om man blundar och upprepar sig tillräckligt många gånger kanske saker blir till sanning?

Hiddink är en bra tränare som har lyckats bra med underskattade landslag (ja och Holland då), men måste inte en bra coach kunna prestera även med bra klubblag? Han är en väldigt bra "cup-tränare" men för att räknas bland de allra bästa tycker jag han borde ta och vinna någon bra liga också. Han kan ju ta och börja med att stanna i en klubb mer än ett år utan att få sparken eller ta över ett nytt landslag.

För övrigt vill jag påminna dig om att "topp" stavas med två "p".
Senast redigerad av zzwampen 2009-05-09 kl. 14:58.
Citera
2009-05-09, 18:29
Medlem
hoaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InvestoR

Vad bra att t.ex. Milan har högre snitt än vad de flesta lagen i PL har kapacitet till. Endast Arsenal och Man United har arenor som kan ta in ett högre antal åskådare än vad man snittar på San Siro.

Du kan aldrig säga att Hiddink är en vinnande tränare när han aldrig vunnit något speciellt. Bra är han javisst, men definitivt inte en av de bästa i världen.
Citera
2009-05-09, 20:13
Medlem
4522s avatar
Avspark om 20, Lazio - Udinese står för dörren, inga större överraskningar hos gästernas startelva. Då känns det lustigare att Delio Rossi fortsätter att spela Del Nero och hålla Kolarov utanför. Hoppas innerligt att romarna gör en av sina många plattmatcher under en säsong. Tror nog att Asamoah kan luckra upp deras försvar relativt enkelt. "den svarta Messi" går helt enkelt inte att stoppa.
Citera
2009-05-09, 21:49
Medlem
4522s avatar
Men kul, här går man och hämtar några pilsner, hälsar på lite damer så står det helt plötsligt 1-1. Såg dock Rocchis mål och där kan vi snacka pytts, fy satan vilket fräckt mål!
Citera
2009-05-09, 23:41
Medlem
Ari.Golds avatar
Det var väl själva fan att man inte ska kunna hitta målet mer än en gång.
Citera
2009-05-10, 11:24
Medlem
Niths avatar
fyfan va kul om genoa kommer ut i europeisk fotboll!
dom förtjänar det ta mig fan! sjukt kul att se
Citera
2009-05-10, 14:02
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Det var väl själva fan att man inte ska kunna hitta målet mer än en gång.

Ja jävlar vilken andra halvlek det blev. Om första var medioker så blev andra formligen fenomenal. Skapligt frispark D'Agostino stänkte in, det läget var som skapat för honom, så jag satte en hundring på att den skulle sitta. Nu får vi bara hoppas att han stannar i Udinese nästa säsong. Många rycker i honom och det skulle inte förvåna mig om han hamnar i Napoli (varför man nu skulle vilja gå dit) eller Inter som bubblare. Lite synd att Quagliarella in fick sätta dit sin lobb bara.

Två minuter efter att Brocchi kommit in sa min polare, "han kommer åka ut ikväll", vad gör karaktären sen? Snackar till sig ett gult kort vid straffsituationen som senare resulterar i ett mål. Men inte nog med det utan han hinner snacka till sig sitt andra gula kort innan Lazio slagit avsparken. Vilken lirare alltså ...
Citera
2009-05-10, 16:37
Medlem
Ekkys avatar
Vem är bisittaren på kanal 9 Chievo - Inter? Antonelius?
Citera
2009-05-10, 16:48
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekky
Vem är bisittaren på kanal 9 Chievo - Inter? Antonelius?
Martin Åslund som vanligt. Hans orimligt utpräglat slappa stockholmsdialekt får honom desväre att verka direkt sinnesslö.
Citera
2009-05-10, 16:53
Medlem
Ekkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Martin Åslund som vanligt. Hans orimligt utpräglat slappa stockholmsdialekt får honom desväre att verka direkt sinnesslö.

Anledningen till att jag fråga är att jag tycker han pratar lite för mycket. Bättre få men bra analyser än att hela tiden konstatera uppenbara saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in