2009-05-24, 16:46
Medlem
Meanmachines avatar
Skönt att se Maldini gå bort sig i sista matchen på San Siro. Det är bara i Italien man kan lira på gamla meriter, han borde lagt av för 5-6 år sen.
Citera
2009-05-24, 16:50
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Skönt att se Maldini gå bort sig i sista matchen på San Siro. Det är bara i Italien man kan lira på gamla meriter, han borde lagt av för 5-6 år sen.

Att bli fintad och gå bort sig är inte samma sak, men troligtvis vet du inget om sånt. Han hade inte så mycket väl än att gå ut och pressa på Riise där.
Citera
2009-05-24, 16:50
Medlem
pirates avatar
Jahapp nu ligger Inter under oxå...
Inget bra spel, väldigt stelt och det känns som vanligt att allt måste gå genom Ibra. Killen kan ju bara göra så mkt men laget verkar vilja att Ibra gör allt.
Inter måste verkligen köpa till sig många bättre spelare än dem just nu.
Citera
2009-05-24, 16:51
Medlem
Luffsens avatar
wow, vilket jävla mål av Totti. Men fan vilket antiklimax om Milan nu torskar detta.
Citera
2009-05-24, 16:53
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joel^_^
Att bli fintad och gå bort sig är inte samma sak, men troligtvis vet du inget om sånt. Han hade inte så mycket väl än att gå ut och pressa på Riise där.

du är rolig. Han chansar att spelaren ska gå/passa utåt, det kallar jag att gå bort sig.
Citera
2009-05-24, 16:55
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Jahapp nu ligger Inter under oxå...
Inget bra spel, väldigt stelt och det känns som vanligt att allt måste gå genom Ibra. Killen kan ju bara göra så mkt men laget verkar vilja att Ibra gör allt.
Inter måste verkligen köpa till sig många bättre spelare än dem just nu.
De är verkligen fruktansvärt dåliga idag. Den enda som gör något vettigt alls är zlatan. Men han är åtminstone härlig att se vissa sekvenser.

Jag som inte har följt inter i år, har de sett ut såhär tidigare eller är de bara bakfulla hela gänget?
Citera
2009-05-24, 16:55
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
du är rolig. Han chansar att spelaren ska gå/passa utåt, det kallar jag att gå bort sig.

Han måste gå ut och pressa honom annars kan han gå själv, då slår Riise en passnning istället som också var en möjlighet men Maldini hade inget annat val.
Citera
2009-05-24, 16:57
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joel^_^
Han måste gå ut och pressa honom annars kan han gå själv, då slår Riise en passnning istället som också var en möjlighet men Maldini hade inget annat val.

Hade varit mycket bättre att stänga mitten och låta han gå längs kanten men sånt vet väl du inget om.
Citera
2009-05-24, 16:59
Medlem
torkelmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
De är verkligen fruktansvärt dåliga idag. Den enda som gör något vettigt alls är zlatan. Men han är åtminstone härlig att se vissa sekvenser.

Jag som inte har följt inter i år, har de sett ut såhär tidigare eller är de bara bakfulla hela gänget?
Så dåliga som dom är idag har dom varit iallafall de 5-10 senaste matcherna jag sett. Inget tempo överhuvudtaget.
Citera
2009-05-24, 17:00
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Hade varit mycket bättre att stänga mitten och låta han gå längs kanten men sånt vet väl du inget om.

Ditt ord väger inte så tungt när du tycker att Maldini skulle ha slutat för 5-6 år sen.
Citera
2009-05-24, 17:05
Medlem
Vad håller idioterna på med på C+?
Bryter för någon jävla skitmatch i Premier league direkt efter slutsignalen på Milan - Roma.
Citera
2009-05-24, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torkelmannen
Så dåliga som dom är idag har dom varit iallafall de 5-10 senaste matcherna jag sett. Inget tempo överhuvudtaget.

Inget tempo på mittfältet, kommer inga vettiga passningar, bara när ibra får en pass så ryker dom upp perfekt till medspelarna, känns som allt hänger på ibra när inter spelar. De behöver verkligen köpa nåt bra på mittfältet för med det dom har nu så lyckas dom knappt i serie a och det är på tal om CL.

Köp Hamsik eller Cassano, sen utöka med Ribery eller nån.

För övrigt, gjorde Di Vaio mål öht?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in