2009-04-05, 20:12
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Nej det var väl mest det att jag tolkade dig som ett PL-troll.

För övrigt så anser jag att Udine spelar småtrevlig fotboll just nu. Inter däremot ser katastrofala ut.
Citera
2009-04-05, 20:24
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Nej det var väl mest det att jag tolkade dig som ett PL-troll.

För övrigt så anser jag att Udine spelar småtrevlig fotboll just nu. Inter däremot ser katastrofala ut.

Håller verkligen med. Udinese bjuder på väldig trevlig fotboll just nu medan Inter är skit och blir sämre ju längre matchen pågår...fy fan! Inte konstigt att de inte kan klara av att spela i CL.
Citera
2009-04-05, 20:36
Medlem
Treehorns avatar
HAHAHA det där säger allt om den här matchen.
Citera
2009-04-05, 20:39
Medlem
Vilket mål av Inter! Lyftning av Zlatan, klapp klapp och målvakten är chanslös!
Citera
2009-04-05, 20:40
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Hur går det till?

HUR. GÅR. DET. TILL?!?!?!?!??!?!?!?!

För i helvetes jävla horor. Hur kan Inter vinna såhär match efter match. Dom är totalt borta, ligger och deffar i eget straffområde och spelar knackigt, kan inte förmå sig rada upp fem passningar inom laget fram tills slutet av matchen och då... jag vad händer då? Då sticker Patrick Vieira upp med ett löpsteg som en skadeskjuten och snubblar in ett självmål som dessutom föregås av en offside. Man blir inte lycklig.
Citera
2009-04-05, 20:44
Medlem
hbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Hur går det till?

HUR. GÅR. DET. TILL?!?!?!?!??!?!?!?!

För i helvetes jävla horor. Hur kan Inter vinna såhär match efter match. Dom är totalt borta, ligger och deffar i eget straffområde och spelar knackigt, kan inte förmå sig rada upp fem passningar inom laget fram tills slutet av matchen och då... jag vad händer då? Då sticker Patrick Vieira upp med ett löpsteg som en skadeskjuten och snubblar in ett självmål som dessutom föregås av en offside. Man blir inte lycklig.

Sansa dig, det var inte offside.
Citera
2009-04-05, 20:45
Medlem
Fotzens avatar
Vafan,klart de vinner. Udinese försöker filma sig till en vinst. Det håller inte ens i Italien.
Citera
2009-04-05, 20:50
Medlem
Treehorns avatar
6 extra minuter? WTF?
Citera
2009-04-05, 20:54
Medlem
Luffsens avatar
Vem är det som är "expert" på 9:an? Tittar i allmänhet på streams. Människan är under all kritik.
Citera
2009-04-05, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
6 extra minuter? WTF?
Låter mycket ja, fast dom har ju sparkat ut bollen en hel del så tog det ett tag när Udineses målvakt fick en smäll. Så det kan nog stämma
Citera
2009-04-05, 20:57
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Vem är det som är "expert" på 9:an? Tittar i allmänhet på streams. Människan är under all kritik.

Så dålig är han inte,bara störigt sätt att prata. Martin Åslund.
Citera
2009-04-05, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Martin Åslund. Verkligen helt kass
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in