2009-01-21, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av someuse
Trav äter opp hela 1:a halvlek av Inter-Roma på tv4sport ikvälll... Vad är det som händer? Hur tänker de?

Jadu, de tänker förmodligen på tittarsiffror.
Citera
2009-01-21, 16:05
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tONYbOOi
Jadu, de tänker förmodligen på tittarsiffror.
Ironi?
Citera
2009-01-21, 17:12
Medlem
Vidfamnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av someuse
Ironi?
Självklart.
Det blir till att streama första halvlek.
Merda tv4.

// Ivar Vidfamne
Citera
2009-01-21, 17:22
Medlem
Vad tror ni om rykten att Juventus vill ha Kuyt?
Citera
2009-01-21, 17:41
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesPiraten
Vad tror ni om rykten att Juventus vill ha Kuyt?
28 årig anfallare? Känns.. inte nödvändigt. Och vi har Giovinco om vi skulle försöka dra ner honom på mitten.

Jag tror inte det borde bli något.
Citera
2009-01-21, 22:19
Medlem
Killswitchs avatar
Det där med Inter och domarna.. Roma skulle tydligen haft straff precis innan 1-0 (såg inte det själv så ska inte ropa hej om det än..) och visst fan var det offside på frisparken vid 2-1?!

Citera
2009-01-21, 22:22
Medlem
neguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killswitch
Det där med Inter och domarna.. Roma skulle tydligen haft straff precis innan 1-0 (såg inte det själv så ska inte ropa hej om det än..) och visst fan var det offside på frisparken vid 2-1?!

Ja och det är Ibra som mutat dem... Precis som i Juve. Ibra är hjärnan bakom.

Njut av hans mål istället. Alla får domslut mot och med sig.
Citera
2009-01-21, 22:24
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Citat:

Roma skulle verkligen inte ha straff. Vucinic korrekt varnad för att ha slagit in bollen med handen. 2-1-målet var däremot klar offside. Och nu blev Inter blåsta på en klar straff så det jämnar väl ut sig.
Citera
2009-01-21, 22:27
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neguin
Ja och det är Ibra som mutat dem... Precis som i Juve. Ibra är hjärnan bakom.

Njut av hans mål istället. Alla får domslut mot och med sig.

Är det verkligen så?? Shit..

Svårt att njuta av hans mål när han gör det på mitt lag. Jovisst får alla det, dock får vissa det mer med sig än andra. Jag tror inte att någon har mutat någon men det händer alldeles för ofta att domarna viker sig mot en del lag.
Citera
2009-01-21, 22:31
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjørnebryg
Roma skulle verkligen inte ha straff. Vucinic korrekt varnad för att ha slagit in bollen med handen. 2-1-målet var däremot klar offside. Och nu blev Inter blåsta på en klar straff så det jämnar väl ut sig.

Som sagt, såg inte straffsituationen så säger inte mer om den just nu. Tråkigt om det visar sig att Inter vinner på offsiden.
Citera
2009-01-21, 22:34
Medlem
neguins avatar
Citat:
Är det verkligen så?? Shit..

Svårt att njuta av hans mål när han gör det på mitt lag. Jovisst får alla det, dock får vissa det mer med sig än andra. Jag tror inte att någon har mutat någon men det händer alldeles för ofta att domarna viker sig mot en del lag.

Om du håller på Roma så förstår jag du inte gillade målet.

Men om domarna tror vi ändå olika för jag tror domarna gör misstag. Tycker domarna överlag är underskattade. Hur många gånger sitter man inte och väntar på reprisen för att se om domslutet va rätt? Majoriteten av gångerna har domarna rätt och de ser det bara en gång.
Citera
2009-01-21, 22:42
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Den där jävla Mexes kan dom ju skicka också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in