2009-01-28, 22:58
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartguy
Känns som om dom kanske är på väg ur den där lilla formsvackan nu.

Precis som i höstas förövrigt. Verkar ta ett tag innan Mourinhos jetmotor till lagbygge kommer igång efter uppehållen.

Känns som att ligan är körd för Milan och Juve i vilket fall som helst, enda chansen är väl ev att Inter går långt i Europa.
Citera
2009-01-28, 23:29
Medlem
Ancelotti ger bort 3 givna poäng med sina fullständigt lobotomerade byten igen.
Pato, Beckham och Seedorf ut för Ronaldinho, Flamini och Senderos.

Här, ta poäng av oss, vi backar hem i 20minuter och väntar.
Hur länge ska han behöva begå misstag som ingen annan välrenommerad tränare gör? Han saknar tamigfan helt blick för spelet ifrån sidlinjen och lever på att det finns såpass duktiga individer på planen. En jävla skandal.

(Ja jag är förbannat bitter och less pga vi tappat poäng helt i onödan igen)
Citera
2009-01-28, 23:39
Medlem
4522s avatar
Herrejävlar vad magiskt. Det här kom som en skänk från ovan, gick ner mig totalt när jag skrev mitt tidigare inlägg, men efter den här matchen svävar jag som på mål. Tre poäng är kanske en klen tröst på det stora hela men det är endå en ljusning i det totala mörkret. Äntligen fick vi se maken till det som brukar kallas försvarsspel. När Iaquinta hängde dit straffen kändes det som att vinsten skulle rinna ut i sanden som vanligt. Men den här gången höll det ända in, sweeet!

Tragiskt för Sepe i Napolis mål att behöva släppa in det skitmålet, killen gör en oväntad debut som 17 åring och tvingas se den bollen rulla förbi honom. Mindre saker har sänkt talangers karriärer. Men samtidigt fick vi bevis på att även solen har sina fläckar iochmed Freys agerande vid sitt baklängesmål. Nåja. Vi får hoppas att Sepe ruskar av sig det hela och kommer igen.
Citera
2009-01-29, 01:05
Medlem
pirates avatar
Det är alltså dom skorna som Ibra har på sig alltså som det är något med. Hoppas han väljer att alltid spela den dom, neon-lime-gröna skorna.
Han måste ha gjort mest mål med dom skorna...
Citera
2009-01-29, 03:01
Medlem
91:an Karlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxen
Vadå , syftar du på videoklippet från 99 (Eller vilket år det nu är) så anser inte jag att det är ett "bevis" på att Inter är hans drömklubb.

Hade Inter till 100% varit hans favoritklubb så hade man aldrig spelat i Juve eller ens komma tanken att förhandla med Milan

Kan väl fortfarande har varit hans favoritklubb när han var grabb? Tror inte man sätter hela karriären på spel och nobbar ett fettobud från Juve för att man höll på Inter när man var barn. Bara för att han hade inter som favoritlag betyder det inte att han var en ultra som stod med dom andra boysen på curva nord. Dumhuvud.
Citera
2009-01-29, 09:00
Medlem
hoaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson
Kan väl fortfarande har varit hans favoritklubb när han var grabb? Tror inte man sätter hela karriären på spel och nobbar ett fettobud från Juve för att man höll på Inter när man var barn. Bara för att han hade inter som favoritlag betyder det inte att han var en ultra som stod med dom andra boysen på curva nord. Dumhuvud.

Då anser jag heller inte att man kan kalla det "drömklubb/favoritklubb", men det är bara min åsikt
Citera
2009-01-29, 20:43
Medlem
Vidfamnes avatar
Zlatan "ibra" Ibrahimovic är inte mycket mer än en djäkla legoknekt och det vet vi alla om.
Det enda han bryr sig om är lönen, han hade lika gärna kunnat spela i FC Bagdad united om dem hade viftat med någon decimal av en miljard i ansiktet på honom.

// Ivar Vidfamne
Citera
2009-01-29, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxen
Då anser jag heller inte att man kan kalla det "drömklubb/favoritklubb", men det är bara min åsikt
Du resonerar jävligt bra.
Citera
2009-01-30, 08:26
Medlem
hoaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Du resonerar jävligt bra.

OM det nu verkligen hade varit hans drömklubb så skriver man inte ett kontrakt med Juventus ffs! :O Nu kanske mitt supportande tar över hand istället för mitt sunda förnuft, men jag hade aldrig skrivet ett kontrakt med någon av Milans rivalklubbar oavsett vad jag hade tjänat på det. jag hade fan blivit äcklad av att spela i de färgerna.
Citera
2009-01-30, 16:34
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vidfamne
Zlatan "ibra" Ibrahimovic är inte mycket mer än en djäkla legoknekt och det vet vi alla om.
Det enda han bryr sig om är lönen, han hade lika gärna kunnat spela i FC Bagdad united om dem hade viftat med någon decimal av en miljard i ansiktet på honom.

// Ivar Vidfamne

Vad tyder på det?
Han är 27 år gammal och har ännu inte gjort några dramatiska övergångar. Så att lönen skulle vara det enda som spelar någon roll får du gärna lägga fram argument för.
Citera
2009-01-30, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Vad tyder på det?
Han är 27 år gammal och har ännu inte gjort några dramatiska övergångar. Så att lönen skulle vara det enda som spelar någon roll får du gärna lägga fram argument för.

Var lite halvfittigt att gå från Juve till Inter. Men å andra sidan så är det vardagsmat för italienarna att hora runt i alla toppklubbar i inhemska ligan. Tycker inte heller Zlatan varit speciellt intresserad av pengar vad det verkar som iallafall.
Citera
2009-01-30, 16:53
Medlem
innijos avatar
Han ville spela i serie A, därför valde han att flytta från Juventus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in