2008-12-15, 11:15
Medlem
pirates avatar
Måste ändå ge stor cred till Juve för att vara så bra denna säsong. Visst vet man att Juve alltid har varit ett stabilt lag men denna säsong har de varit ruskigt bra.
Citera
2008-12-15, 12:08
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Måste ändå ge stor cred till Juve för att vara så bra denna säsong. Visst vet man att Juve alltid har varit ett stabilt lag men denna säsong har de varit ruskigt bra.

Eller så är det de andra som varit sämre... Juve känns ungefär i klass med Arsenal, inget världslag direkt, kan vinna mot vilka som helst en bra dag, men kan samtidigt tappa mot de flesta också.
Citera
2008-12-15, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TbWW3ift
Aa. Kändes underbart att ha fel idag

Fan vilket grande ögenblick när dem gör 3-2. Glädjefnatt och Vucinics målgest är den bästa jävla målgesten jag skådat.

o fyfan va glad han blev, kanske visade lite för mycket skin Första gången jag ser någon ta av sina shorts efter att ha gjort mål.

Verkar som om det kommer bli hård konkurrens i skytteligan Millito, Zlatan, Zarate, Totti, Vucinic, Gilardino.
Citera
2008-12-15, 20:38
Medlem
FiveTownss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Eller så är det de andra som varit sämre... Juve känns ungefär i klass med Arsenal, inget världslag direkt, kan vinna mot vilka som helst en bra dag, men kan samtidigt tappa mot de flesta också.

Det känns som en godtagbar liknelse. Juve har sett bättre dagar både spelmässigt och truppmässigt. Tyckte det såg bra ut mot Milan, men att de kan peta Inter från tronen redan i år känns osannolikt, även om man förstås hoppas.
Citera
2008-12-15, 21:54
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TR-Underground
o fyfan va glad han blev, kanske visade lite för mycket skin Första gången jag ser någon ta av sina shorts efter att ha gjort mål.

Verkar som om det kommer bli hård konkurrens i skytteligan Millito, Zlatan, Zarate, Totti, Vucinic, Gilardino.

Glöm inte Amauri som är sjukt het för tillfället. Riktigt läckra mål i går.
Citera
2008-12-16, 12:42
Medlem
Brullas avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportchansen/article4003018.ab

En lista över dom bästa passningsspelarna i Serie A. Undrar var Totti hade legat om det inte var för skadorna? Han är ju utan tvekan den bästa passningsspelare i Serie A de senaste tio åren.
Citera
2008-12-16, 12:57
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla

En lista över dom bästa passningsspelarna i Serie A. Undrar var Totti hade legat om det inte var för skadorna? Han är ju utan tvekan den bästa passningsspelare i Serie A de senaste tio åren.

Passas det så mycket mindre i Serie A? När omgång sexton var slut hade Xabi slagit 1000 passningar.

http://www.liverpoolfc.tv/news/archivedirs/news/2008/dec/11/N162481081211-1113.htm
Citera
2008-12-16, 13:05
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Vet att Trezeguet fick nån sån sjuk träff för några år sen också, vet inte exakt vad de mätte upp det till men det var iaf en bit över 100km/h.

På tal om honom, vart är han någonstans?
Citera
2008-12-16, 13:12
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
På tal om honom, vart är han någonstans?

Han har väl opererats för något. Eller ska kanske.
Citera
2008-12-16, 13:16
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla

Lite kul att jag hyllade vinnaren i båda kategorierna som en av ligans mest underskattade spelare för något inlägg sedan. Nu har vi det svart på vitt, D'Agostino förtjänar mycket mer krädd än vad han får.
Citera
2008-12-16, 13:45
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Lite kul att jag hyllade vinnaren i båda kategorierna som en av ligans mest underskattade spelare för något inlägg sedan. Nu har vi det svart på vitt, D'Agostino förtjänar mycket mer krädd än vad han får.

Han slukas och försvinner i glansen från Pepe,Di Natale och Quagliarella.

Jag känner mig rätt imponerad av att Ronaldinho slagit sig in på topp 7 över mest antal passningar som lett till skott. Mest pg.a medspelarna i Milan tenderar att röra på sig så lite som möjligt.
Citera
2008-12-16, 13:45
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522

Krädd? Sicket läckert ord! ;D Mjo, det är väl han som är passningsmaskinen i Udienese :P Men denna listan handlar ju minst lika mycket om vem som spelat flest matcher. Eftersom det inte är någon % de räknar, så tycker iaf jag att resultatet blir aningen missvisande..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in