2009-04-27, 11:23
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Jag tycker också om Genoa, men det känns som att de representerar något de inte ska göra just nu.
All eventuell negativ goodwill (vilken jävla formulering) som köpelags-tendenserna kunnat innebära har ju vägts upp kraftigt av hela "förlorade sonen" - publiciteten kring Militos återkomst. Sen det faktum att de spelar rätt trevligt och att rätt få lag har någon anledning att tycka illa om Genoa bidrar ju också det till att folk gärna ser att de tar fjärdeplatsen.

Själv tycker jag nog att det vore kul om Fiorentina kunde ta den, vore kul med lite mer permanent framgång för den klubben.
Citera
2009-04-27, 11:27
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Über_mensch
Någon som vet varför Interfans kallar Milan för BBilan?

Milan har varit två vändor i Serie B, simple as that.
Citera
2009-04-27, 11:42
Medlem
VanNostrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
Napoli spelar riktigt bra medans Inter är vidriga. Förstår varför mancini är petad. Killen tar precis alla bollar han får. Som det ser ut nu så tror ja Zlatan går till Spanien. Han verkar vara trött på Inter. Hoppas vi rensar truppen till nästa säsong. Spelare som Figo,Deckislav och Viera ska inte spela fotboll.

Inter betalar fortfarande hans lön och man kan tycka att det borde finnas en yrkesstolthet som yttrar sig i att man åtminstone kämpar och bryr sig. Spelare som Zlatan, och han är knappast ensam, spelar väldigt mycket för personlig ära och berömmelse. Att känna ett ansvar gentemot klubben och dess supporters är för dessa människor främmande. Legosoldater.

Men iofs är det svårt att peka finger åt spelarna för i mångt och mycket är de "skapade" av miljön runt omkring dem.
Citera
2009-04-27, 11:53
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chris69
Balotelli är förjävla skön. Någon som är lite sur och grinig är rolig att se på.

Hursomhelst så hoppas jag att Inter inte vinner i år. Unnar inte Mourinho det. Inte med det här spelet.

Blir så jävla förbannad att folk inte rör sig eller kan passa en boll rätt. Zlatan står bara still. Hoppas han lämnar och inter kan få in nytt blod. Sen vad i helvete gör figo och vieira på en fotbollsplan 2009?

Haha, jo.. Jag börjar nästan också gilla Balotelli. Och det märker man att motståndarna också gör, då de ständigt är på honom och retas med honom. Vet inte hur många gånger Napolispelarna gick in i Mario när de gick förbi bara för att trigga honom. Men han svarar bara naturligt hela tiden. Knuffar när han ska knuffa, skriker när han ska skrika. Han är helt enkelt bara känslosam och lever helt med i matchen på alla plan. Inte som typ Pepe som går loss å börjar sparka på folk som ligger..
Citera
2009-04-27, 13:33
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
...Inte som typ Pepe som går loss å börjar sparka på folk som ligger..

Jaja, lugn och fin nu. Han fick psykbryt en gång. De andra 99 gångerna har han varit supersympatisk.
Citera
2009-04-27, 14:38
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Jaja, lugn och fin nu. Han fick psykbryt en gång. De andra 99 gångerna har han varit supersympatisk.

Vilka 99 gånger tänker du på då? Syftar du på de 8 gånger han fått gult kort denna säsongen, på 26 spelade matcher..?
Citera
2009-04-27, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold

Verkar vara ett riktigt svin tycker jag, hans pass avslöjar varför.
Citera
2009-04-27, 17:35
Medlem
Luffsens avatar
Någon som har koll på Milans lillbrasse som kom i Januari (tror jag) ? Är han bra nog att ta en plats i Milans backlinje redan till nästa säsong?
Citera
2009-04-27, 18:04
Medlem
Nanings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Någon som har koll på Milans lillbrasse som kom i Januari (tror jag) ? Är han bra nog att ta en plats i Milans backlinje redan till nästa säsong?

Antar att du syftar på Thiago Silva?

Ja, han lär ta plats redan nästa säsong.
Citera
2009-04-27, 18:58
Medlem
hoaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen

Syftar du på Mattioni så är han långt ifrån en startelva
Citera
2009-04-27, 23:35
Medlem
Niths avatar
Varför blev juve och fiorentina åt helvete nerflyttade meda milan fick vara kvar i serie a för ett par år sedan då dessa mutskandaler etc ägde rum?
Citera
2009-04-27, 23:41
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nith
Varför blev juve och fiorentina åt helvete nerflyttade meda milan fick vara kvar i serie a för ett par år sedan då dessa mutskandaler etc ägde rum?
Fiorentinas "nedflyttning" hade väl helt och hållet ekonomiska orsaker, eller har jag helt fel för mig här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in