2009-01-13, 23:09
Medlem
Treehorns avatar
Haha villket mål av Ibra!
Citera
2009-01-13, 23:12
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurd-style
Muntari o den där andra Obamimbibmibmab nåt sånt, han kan fan inte spela.
Det ända dom gör springer framåt med bollen tills dom tappar. Han har haft bra lägen för att passa men han skjuter och träffar inte ens mål.
Muntari är inte me men den andra iallfall.

Och folk säger inter kommer ta united.. knappast
Ja, för att hur lagen lirar i cuperna med ett halv-b-lag brukar ju oftast reflektera hur bra de verkligen är.

Manchester United förlorade mot Derby i ligacupen. Hur ska de kunna ens komma nära Inter. De får väl satsa på att undvika tvåsiffrig förlust.
Senast redigerad av zzwampen 2009-01-13 kl. 23:22.
Citera
2009-01-13, 23:13
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurd-style
Muntari o den där andra Obamimbibmibmab nåt sånt, han kan fan inte spela.
Det ända dom gör springer framåt med bollen tills dom tappar. Han har haft bra lägen för att passa men han skjuter och träffar inte ens mål.
Muntari är inte me men den andra iallfall.
Obinna var ju den som satte fart på Inter när han kom in, tillsammans med nämnde Maicon. Visserligen har han mattats lite varefter, men ett såpass segt lag som Inter behöver den typen av rollspelare, speciellt då för spelet utan boll. Anmärkningsvärt kan tyckas att man väljer Obinna före mångmiljonsmannen Quaresma bara.
Citera
2009-01-13, 23:13
Medlem
Luffsens avatar
Var det Obinna som slog två helt bisarrt värdelösa hörnor i andra halvlek? Som att bollen var ballong eller något.
Fantastiskt var det iallafall.
Citera
2009-01-13, 23:16
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Var det Obinna som slog två helt bisarrt värdelösa hörnor i andra halvlek? Som att bollen var ballong eller något.
Fantastiskt var det iallafall.
Verkar vara nån bisarr variant, han var inte ensam om att slå dem. Inter är väl uppe i 20 hörnor nu utan tillstymmelse till farlighet, anmärkningsvärt och märkligt.
Citera
2009-01-13, 23:22
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Obinna var ju den som satte fart på Inter när han kom in, tillsammans med nämnde Maicon. Visserligen har han mattats lite varefter, men ett såpass segt lag som Inter behöver den typen av rollspelare, speciellt då för spelet utan boll. Anmärkningsvärt kan tyckas att man väljer Obinna före mångmiljonsmannen Quaresma bara.

Eller kanske inte. Tålamodet hos fans, klubbledning och tränarstab är minimalt för den extremt överskattade portugisen. Jag har aldrig och kommer aldrig se någon storhet i den killen, snarare en stor skopa divalater. Stör mig ytterst mycket på folk som är helt seriösa när de kallar honom för wonderkid, världsspelare eller något i den stilen. Ett skämt är vad han är.
Citera
2009-01-13, 23:25
Medlem
Treehorns avatar
Quaresma är och förblir ett stolpskott helt klart en av de sämsta värvningarna genom tiderna.
Citera
2009-01-13, 23:27
Medlem
Jag tycker att Adriano fälldes utanför straffområdet, och att utvisningen var mycket hård. Så det utmynnade i värsta tänkbara scenario för Genoa. Som tur var så räddade den utmärkte Scarpi Adrianos straff.

Men med en man mindre så utvecklades matchen till ett enda långt power play. När Adriano gjorde mål en kvart före slutet så trodde jag att det var avgjort, men ett riktigt snyggt mål av Rossi gav oavgjort efter 90 minuter. Fantastiskt starkt av Genoa att klara av 70 minuter med en man mindre.

Inför förlängningen hade Mourinho toppat laget med Cambiasso och Ibra. Inter vann som väntat, men med tanke på händelseutvecklingen så fick de slita betydligt hårdare än förväntat. Ibra sprudlar av självförtroende, fast denna gången så underlättades det av att Genoa-spelarna gick på knäna.
Citera
2009-01-13, 23:40
Medlem
Drinkluders avatar
Hands down, Maicon är världens bäste på sin position. Han har varit absolut världsklass hela säsongen och är på en nivå högre än de andra ytterbackarna.
Citera
Medlem
someuses avatar
Det här kändes inte som ett b-lag (Burdisso möjligtvis) utan mer som ett Inter man känner igen så väl. Gåfotboll mot ett mediokert motstånd som dessutom spelade med en man mindre.
Jag ser tyvärr inget som pekar på att de kommer störa ett Barca eller Utd i form.
Hade hoppats Mourinho skulle få in en annan mentalitet typ den man ser från LaLiga/PL-topplagen. Nämligen att gå in för att slakta motståndet med tempo, kraft och kunnande.
Det ligger fortfarande nån slags taktisk bromssörja över italiensk klubbfotboll.

Hoppas dock att jag motbevisas.
Citera
Medlem
Luffsens avatar
Å andra sidan har Moratti närmast trademark på att slänga pengar i sjön.
Citera
Medlem
OriginalBacs avatar
Typiskt Ibra-mål. Blir alltid lika varm inombords!

Har googlat som ett as, men hittar inte vilket datum de möter Roma i cupen? Kan någon hjälpa mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in