Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson
Håller med, känns som att Zlatan verkligen måste vila snart. Han har spelat alla matcher hitills, både i CL och ligan. Han har blivit utbytt en eller två gånger bara. Det är sinnessjukt. Jag tycker att Adriano borde få komma in och starta lite fler matcher, gärna på Zlatans bekostnad. Känns som att brassen är redo för det igen, dessutom tror jag att han växer ett par nummer till när han får mer ansvar på sig. Man har ju såklart respekt för Mourinho och hur han väljer att styra laget, men han rullar lite för mycket i startelvan tycker jag. Han borde ju verkligen utse en radarpartner till Ibrahimovic snart.
Förhoppningsvis Adriano.
Adriano redo för att ta en plats i startelvan? Jo, tjena. Oavsett hur mycket folk romantiserar hans tidigare prestationer och hans status så ska han starta på bänken. Killen tillför inte särskilt mycket när han är på banan, allting går i slow motion, han snubblar och tappar bollen för att senare skita i att jobba efter. Trots att samarbetet med Cruz inte fungerat klockrent ser jag honom som den naturliga radarpartnern. Där har ni en kille som är bättre än Adriano och kan bidra med mer än en farlig slägga.
Udinese - Chievo 0-1. Di Natale utvisad och självmål av Felipe. Ridå ner. Sa för flera omgångar sedan att vi skulle falla som en döende svan i tabellen och det är just vad vi håller på med. Offensiven är för lättläst och det blir krystat när vi ska föra matcherna. Helvete också.