2008-11-30, 01:14
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Det är möjligt, när jag nämnde att jag rankade honom snäppet under de allra största menade jag t ex: Pelé, Eusébio, Cruijff, Beckenbauer, Maradona och Baggio.

Jag tycker att han platsar bland dom spelarna. Han och Ronaldo är trots allt dom största spelarna man har fått uppleva dom senaste 10-15 åren. Tror dock att båda två kommer få högre status med tiden.

Nu känns det dock som att vi är lite OT.
Citera
2008-11-30, 01:29
Medlem
Luffsens avatar
Snömatcher
Lyckades på något sätt ta mig igenom hela andra halvlek utan att kunna se bollen i princip nån gång.
Sissoko undrade nog vart fan han hamnat egentligen.
Citera
2008-11-30, 12:04
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Snömatcher
Lyckades på något sätt ta mig igenom hela andra halvlek utan att kunna se bollen i princip nån gång.
Sissoko undrade nog vart fan han hamnat egentligen.

När börjar och slutar juluppehållet i serie a?
Citera
2008-11-30, 15:00
Medlem
Pumpkings avatar
http://www.eurosport.se/

"ZUPERZÖNDAG"

Jösses!
Citera
2008-11-30, 15:23
Medlem
pirates avatar
Bra reflexer av Cordoba "El mago" som återigen visar varför han ska spela och inte burdisso!
1-0 Inter!

Haha andra målet nästan en kopia av målet i CL. Muntari lägger dit foten och gör mål...!!
2-0 Inter!
Senast redigerad av pirate 2008-11-30 kl. 15:28.
Citera
2008-11-30, 15:27
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Bra reflexer av Cordoba "El mago" som återigen visar varför han ska spela och inte burdisso!
1-0 Inter!

Burdisso är ju inget att skryta om, men att han är överlägset bättre än Materazzi är däremot en större skalp. Cordoba/Samuel, skönt att de äntligen har fått börja matchas ihop, de kan behövas när det nalkas CL-slutspel, och kanske är de ett stabilt mittbackspar som avgör om de blir framgång eller tidig utgång.

Maicon - Cordoba - Samuel - Maxwell
måste ju dessutom klassas som en av de bästa och jämnaste banklinjerna i hela europa.
Citera
2008-11-30, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Burdisso är ju inget att skryta om, men att han är överlägset bättre än Materazzi är däremot en större skalp. Cordoba/Samuel, skönt att de äntligen har fått börja matchas ihop, de kan behövas när det nalkas CL-slutspel, och kanske är de ett stabilt mittbackspar som avgör om de blir framgång eller tidig utgång.

måste ju dessutom klassas som en av de bästa och jämnaste banklinjerna i hela europa.
Spelar de inte tvärt-om? Det vill säga, Maicon till höger, Maxwell till vänster? För övrigt finns det som sagt inte många som kan konkurera med den, United, Chelsea, möjligen Real kanske.
Citera
2008-11-30, 15:45
Medlem
pirates avatar
Citat:

Utan tvekan men man ska ändå vara rättvis och säga att Materazzi har bra huvudspel men det är nästan det ända....Även jag håller med dig att de fyra backarna är väldigt bra.

Ibra idag har med sig för många små misstag och ganska dåliga passningar idag...hoppas han får upp tempot i andra halvlek.
Citera
2008-11-30, 15:55
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
Spelar de inte tvärt-om? Det vill säga, Maicon till höger, Maxwell till vänster? För övrigt finns det som sagt inte många som kan konkurera med den, United, Chelsea, möjligen Real kanske.

Jag börjar alltid från höger när jag skriver laguppställningar, även om det i texten blir att du läser Maicon först, dvs. från vänster :P ..Aja, inte så viktigt just de, men det är iaf Maicon till höger, Maxwell till vänster.

Real har väl på pappret en konkurrerande backlinje, Sergio Ramos - Cannavaro - Pepe - Marcelo, men de presterar ju långt ifrån vad de borde.
United saknar högerback, men både Rio och Evra skulle ta plats i Inters elva.
Chelsea möjligen, Bosingwa - Terry - Caravalho - Cole, förmodligen den komplettaste backlinjen tillsammans med Inters.
Citera
2008-11-30, 16:22
Medlem
Pumpkings avatar
1-0 ROMA!

Och vem är det som gör mål, om inte vår älskade TOTTI! "Totti är pasé, han är kass och har ingen framtid - Ola Wenström" Hahaha, lyckad värvning där viasat, där har ni ju verkligen fått en "fotbollskunnare" med "kompetens".. hahaha
Citera
2008-11-30, 16:23
Medlem
Skjut zigenaren Di Natale fitta nu blir det ju 0-0 i den hormatchen

EDIT: Fan vad skönt att Udinese gjorde självmål i slutet rätt åt asen.
Senast redigerad av taags 2008-11-30 kl. 16:54.
Citera
2008-11-30, 17:52
Medlem
Citat:
1-0 ROMA!

Och vem är det som gör mål, om inte vår älskade TOTTI! "Totti är pasé, han är kass och har ingen framtid - Ola Wenström" Hahaha, lyckad värvning där viasat, där har ni ju verkligen fått en "fotbollskunnare" med "kompetens".. hahaha

Visste inte att Ola Wenström sagt detta, men låter likt honom, han kan väl inte direkt fotboll.

Finns ingen fotbollspelare jag någonsin har älskat som Totti.

Det var egentligen planerat att jag skulle åka och se den här matchen, men fick inte ihop flygen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in