2009-04-01, 21:43
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
O fyfan. Pazzini blev tydligen utvisad efter 2 minuter. Måste ha brunnit till i skallen eller? Har inte sätt situationen ännu. Fan, är det ingen som kan undanvara en länk till nån halvknackig stream? Inte en länk funkar på Rojadirecta/Myp2p.
En liten lavett mot irländares ansikte. Irländaren lägger sig och vrider i dödsplågor. Det borde inte ens ha varit varning. Stor skandal faktiskt.

Konstigt att italienska landslaget så ofta får konstiga domslut emot sig.

Såg nu i repris att irländaren blödde en del, antar att det var det som gjorde att domaren trodde det var en medveten armbåge. Så var dock absolut inte fallet.
Senast redigerad av Amor 2009-04-01 kl. 21:46.
Citera
2009-04-01, 22:30
Medlem
Chiellini är nog den viktigaste spelaren för Italien tillsammans med Buffon. Topp 3 i världen.
Citera
2009-04-02, 02:26
Medlem
Såg sammandrag på Eurosport av Italiens match mot Montenegro i lördags.

Va jag såg så verkade Pirlo riktigt spelsugen, och presterade riktigt bra i den här offensiva rollen, som han väll hade förr i sin karriär.

Hur var han idag?
Citera
2009-04-02, 09:39
Medlem
jacboys avatar
Jag tycker inte att pirlo alls har kommit upp till sin standard den här säsongen
Citera
2009-04-02, 10:12
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacboy
Jag tycker inte att pirlo alls har kommit upp till sin standard den här säsongen

Jag säger ut med Pirlo och in med Cassano pronto. Den där trötta krabaten till spelmotor har inte visat särskilt mycket den här säsongen och jag ser inte att det skulle ändra sig. Har sagt det förut och säger det igen, han är endast en skugga av sitt forna jag, och det är tragiskt att behöva säga det.

Kass utvisning på Pazzini men resultatet var hugget i sten redan innan match. En klassisk 1-1 match.
Citera
2009-04-02, 10:37
Medlem
jacboys avatar
Ja precis!

Frågan är om det finns större spelgeni än Cassano? Hans ständiga öppnande passningar är underbara att se på. Hoppas att Juve värvar honom så att han får den uppmärksamhet han förtjänar.

till sist kul för Iaquinta att han får göra mål
Citera
2009-04-02, 11:29
Medlem
Villons avatar
Citat:
Frågan är om det finns större spelgeni än Cassano? Hans ständiga öppnande passningar är underbara att se på. Hoppas att Juve värvar honom så att han får den uppmärksamhet han förtjänar.
Själv är jag av den bestämda uppfattningen att det är bäst för alla inblandade att han stannar i Sampdoria. Och då håller jag ändå med dig om att han är en fantastisk spelare.

Över huvud taget tråkigt att det gått så obegripligt knackigt för Sampdoria i år. Tycker allt som oftast att de spelar bra fotboll när man ser dem, men får riktigt djupa svackor i matcherna och kan tappa tvåmålsledningar när som helst.
Citera
2009-04-02, 12:11
Medlem
GrPs avatar
Citat:
Ja precis!

till sist kul för Iaquinta att han får göra mål

Har man spelat/tagit lärdom från självaste prinsen av rom, totti så ligger man bra till
Ne, är också väldigt förtjust i cassano men som romanista skulle jag nog säga att totti fortfarande är störst! annars har du ju den där berbatov..
Citera
2009-04-02, 15:35
Medlem
jacboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrP
Har man spelat/tagit lärdom från självaste prinsen av rom, totti så ligger man bra till
Ne, är också väldigt förtjust i cassano men som romanista skulle jag nog säga att totti fortfarande är störst! annars har du ju den där berbatov..

Självklart så är Totti och skulle även vilja klämma in Del Piero störst, men med tanke på tottis skadebekymmer och Del piero något ojämn så är Cassano någon man verkligen kan räkna med. Förhoppningsvis så släpper även Juve fram Giovinco som kan bli hur bra som helst bara han får chansen.

http://www.youtube.com/watch?v=gqSk1T1vxXA <---- får man se det här i premier leauge ?
http://www.youtube.com/watch?v=xLcukvMcqHg <---- Det här då ?

http://www.youtube.com/watch?v=MM_aXyMhn5g <---- måste även klämma in denna kolla tottis blick när han slår straffen!!!!!!!
Citera
2009-04-02, 15:40
Medlem
jacboys avatar
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2009/04/01/1185913/riots-in-turin-as-sebastian-giovinco-signs-for-arsenal

Höll på att bli riktigt orolig innan jag läst texten..
Citera
2009-04-02, 15:52
Medlem
Fotzens avatar
Aldrig gillat Roma eller Totti, men där ser man ju vilken kejsare han är i Rom.
Citera
2009-04-02, 16:12
Medlem
Vidfamnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
Aldrig gillat Roma eller Totti, men där ser man ju vilken kejsare han är i Rom.
Skönt att n i känner så här.
Jag får gåshud så fort jag hör hans namn i sånna här situationer.
Jag har varit romanista sen barnsben och han har alltid varit, är och kommer alltid vara den största någonsin.

Det blev för övrigt klart igår att han ska spela i derbyt, skönt för mig för jag kommer vara där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in