2008-08-31, 10:35
Bannlyst
I eftermiddag smäller det

Forza Roma !

Inte fått fram någon laguppställning ännu , men kommer väll om någon / några timmar

** Senast Napoli besegrade Roma på Stadio Olimpico var den 12:e september 1993 - och det kommer inte bli någon ändring i eftermiddag

// €mil Scommessa
Citera
2008-08-31, 10:39
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackAssassin

Forza Roma !

Inte fått fram någon laguppställning ännu , men kommer väll om någon / några timmar

** Senast Napoli besegrade Roma på Stadio Olimpico var den 12:e september 1993 - och det kommer inte bli någon ändring i eftermiddag

// €mil Scommessa
Lite svårt att besgrea Roma om man är i Serie B eller lägre, dock tror jag på bortavinst idag.
Citera
2008-08-31, 11:54
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Ja det hade lika gärna kunnat sluta med vinst för Sampdoria.Förutom att samp spelade bättre skulle de haft straff när Zanetti stoppade ett inlägg med handen,plus att Zlatan skulle blivit avblåst när han tog ner bollen med handen innan sitt ledningsmål.

Framförallt hade de vunnit om Cassano lagt mer tid på att göra något vettigt med bollen istället för att bli kompis med varenda människa på hela arenan.Vissa ser det som att han är i balans när han ler och skojar så mycket,igår tyckte jag det gick över gränsen när han tappade aggressivitet och blev närmast loj.

Helt otroligt att Cassano kan missa ett så fint läge som han hade när han hade öppengata, och Materazzi, 5 meter ifrån sig. Istället stabbar han med bollen och blir av med den, ingen killer instinct där inte. Synd, hade varit intressant med 2-1 till Samp i det läget..
Citera
2008-08-31, 11:55
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackAssassin

Forza Roma !

// €mil Scommessa

Har faktiskt en känsla av att det bara blir oavgjort idag. Hoppas jag har fel.
Citera
2008-08-31, 14:07
Medlem
norados avatar
Vad har hänt med Tv4+? Visar dom inte fotboll längre?
Citera
2008-08-31, 14:50
Medlem
hiphopnegers avatar
Ronaldinho gör debut idag eller?
Citera
2008-08-31, 14:58
Medlem
Artygs avatar
Någon som vet någon sida som stremar milans match?
Citera
2008-08-31, 15:09
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Någon som vet någon sida som stremar milans match?
Bet365 streamar. Man måste bli medlem på sidan (tror jag) men det är gratis och man behöver inte fylla i några kontouppgifter.
Citera
2008-08-31, 15:10
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Bet365 streamar. Man måste bli medlem på sidan (tror jag) men det är gratis och man behöver inte fylla i några kontouppgifter.

Jag skulle precis skriva att jag fan att de streamade matchen.
Tack iaf!
Citera
2008-08-31, 15:28
Medlem
4522s avatar
0-1 till Bologna av tidigare nämnda Di Vaio. Ska Milans halvknackiga spel på hemmaplan upprepa sig även den här säsongen?
Citera
2008-08-31, 15:42
Medlem
Artygs avatar
1-1, Fyfan va milan äger matchen.
Kom igen nu!
Citera
2008-08-31, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
0-1 till Bologna av tidigare nämnda Di Vaio. Ska Milans halvknackiga spel på hemmaplan upprepa sig även den här säsongen?

1-1 Nu ( Livescore just nu jag vet , ) Men Milan fixar detta . Hoppas jag..annars är man 100 KR fattigare ^^ . Ska bli intressant att se hur Milan sköter sig under Säsongen ! Är själv en nybliven Romanista (: .

Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Lite svårt att besgrea Roma om man är i Serie B eller lägre, dock tror jag på bortavinst idag.

Napoli spelar i Serie A ? Dock hoppas jag och tror på Roma , ser väldigt just ut just nu i HT

// €mil Scommessa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in