2009-01-25, 22:28
Medlem
Ett ganska våldsamt och föga upphetsande uppgörande mellan Inter och sampdoria, där Inter lyckades vinna utan att på något sätt imponera. Adriano gjorde mål och blir förmodligen avstängd i efterhand för att ha boxat en motståndare i magen.

Ännu en gång så visar Inter att de är bedövande tråkiga utan Ibra. Den enda som visar sig är Maicon. Men trots allt, tre viktiga poäng till Inter.
Citera
2009-01-26, 00:11
Medlem
Luffsens avatar
Panucci är fan inte klok om han väljer att lämna Roma. Tydligen respekterar inte Spalletti honom tillräckligt. Jag är mållös.
Citera
2009-01-26, 13:03
Bannlyst
Skulle Zlatan få ett fett kontrakt av Manchester City tror jag faktiskt att han skulle tacka ja.

Money talks , brukar det ju heta.
Citera
2009-01-26, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Skulle Zlatan få ett fett kontrakt av Manchester City tror jag faktiskt att han skulle tacka ja.

Skulle han få ett fett kontrakt av Man City skulle Inter säkerligen få en till en och en halv miljard.
Det skulle vara tjänstefel att inte sälja honom då.
Citera
2009-01-26, 15:27
Medlem
Jaha, vad gör Panucci? Känns som det ligger något annat bakom det hela, för inte fan kan en 35-årig medelmåtta lacka ur för att han får nöta lite bänk.

Nej, jag står bakom Spaletti. Forza Roma!
Citera
2009-01-26, 16:52
Medlem
Vidfamnes avatar
Citat:

Mercenario, mercenario!

// Ivar Vidfamne
Citera
2009-01-26, 17:19
Medlem
Brullas avatar
Någon som vet var man kan se klippet på Adriano som måttar ett slag som tydligen genererar tre matchers avstängning?

Skön Romavinst igår! Men fortsätter Napoli spela så naivt mot lag med Romas kaliber kommer dom inte ha någon chans.

Mexes mål var inte solklart offside. I ögonblicket bollen slås kanske han är ett par decimeter offside men det är inte speciellt mycket.
Citera
2009-01-26, 18:06
Medlem
torkelmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Någon som vet var man kan se klippet på Adriano som måttar ett slag som tydligen genererar tre matchers avstängning?
http://fotbollskanalen.se/1.429059?videoId=1.825194

Vilken pajas...
Citera
2009-01-26, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkelmannen

Vilken pajas...

Äsch, han gjorde ju bara en “Henke”. http://www.youtube.com/watch?v=DC5N5848EIQ

Det var riktigt irriterat under hela första halvleken. Bland annat så var det flera fula armbågar från Sampdoria, blodet flödade från Muntari efter en av dem. Båda lagen kom från riktigt dåliga insatser senast i Serie A. Inter förlorade med 3-1 och Sampdoria med 0-2 på hemmaplan mot Palermo. Mycket frustration, och dessutom så skulle Inter klara sig utan Ibra.

Men jag håller med om att Adriano visar sällsynt dåligt omdöme. Hade domaren sett det så hade han kunnat bli utvisad, och därmed kosta Inter viktiga poäng. Dessutom blir han nu avstängd just som han så smått har börjat ta sig tillbaka. Klantigt och korkat.

Men det syntes på honom att han skulle göra något liknande. Efter att han fått en armbåge i ansiktet tidigare i matchen så försökte han hämnas med en ful satsning. Så det var bara en tidsfråga. Hade inte Inter fått målet så hade deras frustration bara växt.
Citera
2009-01-26, 21:13
Medlem
erroZs avatar
Riktigt klockren video, några napolitanare i England som webcamfilmade sig själva under matchen. Älskar reaktionen på Zalayetas hands-mål, sen killen i tatueringar tar ju priset!

http://www.youtube.com/watch?v=58sbmo2g7Qs&feature=related
Citera
2009-01-26, 21:28
Medlem
Vidfamnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkelmannen

Vilken pajas...
"Om honom har det ju sagts att han kan vara lite vek i närkampspelet"
Påminer om henke larssonfittans knytnävslag mot yngvesson i elfsborg.

// Ivar Vidfamne
Citera
2009-01-26, 21:30
Medlem
hbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Ett ganska våldsamt och föga upphetsande uppgörande mellan Inter och sampdoria, där Inter lyckades vinna utan att på något sätt imponera. Adriano gjorde mål och blir förmodligen avstängd i efterhand för att ha boxat en motståndare i magen.

Ännu en gång så visar Inter att de är bedövande tråkiga utan Ibra. Den enda som visar sig är Maicon. Men trots allt, tre viktiga poäng till Inter.

Aja, Stankovic var stundvis riktigt bra, väldigt nära att göra ett riktigt klassmål.
Sen tycker jag Santon gör en bra match, och detta i sin första ligamatch endast 18 år gammal.

Citat:

Zlatan skulle inte lämna Inter. Det har varit hans barndomsdröm att spela i Inter. Han har dessutom pengar så det räcker och blir över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in