Citat:
Ursprungligen postat av
DiscoJoppe
Tja alla
Tog studenten nu fr ngon vecka sen och jag mste sga att jag redan saknar gymnasiet. Att bara dra till skolan och hnga med alla polare och gra ingenting. Alltid mngder med folk i samma lder och med liknande intressen som man kunde hnga med bde i och efter skolan. Man visste dessutom vad man skulle gra. Man drog till skolan och gjorde det man blev tillsagd och sen kom man hem och drog p trning sen p kvllen eller hngde med ngon frn skolan.
Knns jvligt tomt nu efter gymnasiet och jag har pratat med rtt mnga som tog studenten frra ret och fr ngra r sedan osv som sger att dom saknar gymnasiet och att livet suger nu, man trffar aldrig ngra i samma lder etc p samma stt som man gjorde i skolan. Skulle absolut inte sga nej till ett r till p gymnasiet. Eller till och med tv eller tre
Hgskolan verkar inte alls vara samma sak, man kan inte chilla p samma stt, man drar dit och lyssnar p ngra frelsningar och pluggar sen som fan till tentorna. Man mste ta sina studier skit seirst etc. Verkar suga som fan... s jvla hrligt p gymnasiet nr man bara kunde skippa dom lektionerna som var trkiga etc

och att ha en klass
Vad sger ni? Hller ni med eller r jag och mina vnner helt ute och cyklar? r det s att livet till och med brjar efter gymnasiet?
Vad sger ni?
Suger livet efter gymnasiet?
Jag gick ut gymnasiet p 90-talet och var lika pinsam som alla andra sista dagen.
Man ska fira att man
brjar och
gr p gymnasiet. Att avsluta det r inget att fira. Ja fr de flesta r det brjan p livets riktiga hundr.
Nog fr att jag var mer seris p gymnasiet n vad du har verkat vara. Lrde du dig ingenting och fick hyfsade betyg?
Satan. Lser nu att trdstarten r 13 r gammal. Ja. Hur gick det, TS?