Tja alla
Tog studenten nu för någon vecka sen och jag måste säga att jag redan saknar gymnasiet. Att bara dra till skolan och hänga med alla polare och göra ingenting. Alltid mängder med folk i samma ålder och med liknande intressen som man kunde hänga med både i och efter skolan. Man visste dessutom vad man skulle göra. Man drog till skolan och gjorde det man blev tillsagd och sen kom man hem och drog på träning sen på kvällen eller hängde med någon från skolan.
Känns jävligt tomt nu efter gymnasiet och jag har pratat med rätt många som tog studenten förra året och för några år sedan osv som säger att dom saknar gymnasiet och att livet suger nu, man träffar aldrig några i samma ålder etc på samma sätt som man gjorde i skolan. Skulle absolut inte säga nej till ett år till på gymnasiet. Eller till och med två eller tre
Högskolan verkar inte alls vara samma sak, man kan inte chilla på samma sätt, man drar dit och lyssnar på några föreläsningar och pluggar sen som fan till tentorna. Man måste ta sina studier skit seiröst etc. Verkar suga som fan... så jävla härligt på gymnasiet när man bara kunde skippa dom lektionerna som var tråkiga etc

och att ha en klass
Vad säger ni? Håller ni med eller är jag och mina vänner helt ute och cyklar? Är det så att livet till och med börjar efter gymnasiet?
Vad säger ni?
Suger livet efter gymnasiet?