Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Nja, det kan vara så enkelt som att hon blivit ratad i konkurrensen på (den inte alltför människovärdiga) köttmarknaden. Hon är ju inte alltför vacker, och jag har svårt att föreställa mig att hon har en vinnande natur och en behaglig karaktär...

Sedan är hon kanske judinna, som solmystik säger - och uppenbarligen mer än något annat en attention whore.
Hon är förvisso ingen skönhet, men kan man vara så patetisk att man hatar sin egen ras att man förespråkar rasblandning med negrer, bara för att man inte får kuk tillräckligt ofta? Och även om hon nu vore judinna så ser hon ut som vilken polack som helst. Hennes rastyp är inte mediterranid.
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
"Sin egen ras"? Hur naiv är du? Hon är judinna och hatar vita människor och svenskar. Hur många normala polacker tror du flyttar till Sverige och efter ett fåtal år börjar orera om hur mycket de hatar "svennar"? Bara judar håller på med sån skit.
Har du källa till att hon är judinna? Ifall Joanna Rytel är judinna så hade det förklarat en hel del. Hon hade då haft mycket gemensamt med till exempel juden Noel Ignatiev:
http://en.wikipedia.org/wiki/Noel_Ignatiev
Citat:
Ursprungligen postat av Caker
Elias, eftersom du själv inte är vit behöver du inte oroa dig för Joanna Rytels budskap.

Jag oroas inte av hennes budskap.
Och oroa dig inte för "vit"-begreppet, när jag är klar med "vit" så kommer judar, araber, och precis alla svartmuskiga kaukasoider med en ljus hudfärg, att inkluderas i "vit"

Citat:
Ursprungligen postat av Caker
Oh no, you did it!
Nu kommer EliasAlucard skriva tio sidor om hur judar och sandnegrer minsann också är kaukasier och vita och av exakt samma ras som svenskar och polacker.

Nej, judar och sandnegrer är inte kaukasier, inte heller svenskar och polacker är kaukasier. Däremot är judar, svenskar, polacker, och "sandnegrer" (araber alltså),
kaukasoider. Ja, svenskar, judar, polacker, och araber, är av exakt samma ras, men olika kaukasoida subraser.