nä det är bara konstnärer som är för talanglösa eller för lata för att orka arbetafram en bra teknik som måste använda sig av ett sådant mediahoreri för att få någon att se på konsten
ungefär som skvaller pressen sätter sliskiga rubriker utan att igentligen gjort ett bra jornalistiskt arbete
Källa till att hon är judinna?!? Ska jag skicka en manual över hur du torkar dig i röven samtidigt? Född i Polen, judiskt efternamn, automatisk reaktion att börja hata värdbefolkningen efter kort tid i landet, fri tillgång till media och institutioner, enormjudekran. Vad mer behöver du veta?
Men öka avskjutningen för helvete. Kan inte förstår hur hon kan få sådant utrymme i media. "provokativ konst" my ass. Det hon gör har ingenting med konst att göra, det har att göra med hat - ett förakt.
Men öka avskjutningen för helvete. Kan inte förstår hur hon kan få sådant utrymme i media. "provokativ konst" my ass. Det hon gör har ingenting med konst att göra, det har att göra med hat - ett förakt.
Det borde vara uppenbart att fru Rytel inte är vid sina sinnes fulla bruk. Men just det stör inte mig så mycket. Vill man dansa för getter och leka rebell så får man väl göra det. Det störande är att alla svenska skattebetalare tvingas vara med och finansiera galenskaperna.
Klippen var så groteska att jag måste kommentera dem igen, det töjer verkligen absuriteten till nya nivåer att se det här. Om hennes syfte är att väcka reaktioner så har hon ju lyckats iallafall.
hahaha fyfan vad kul. Hon har ju humor iallfall. :P allt verkar kunna kallas konst, så varför inte. Det var inget vidare estetiskt tilltalande iallafall.
Känns inte som de är så mkt att kommentera. De flesta "vita" kvinnor resonerar inte på det sättet som hon gör. Snarare är det väl tvärtom, iom hur samhället ser ut.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!