2008-06-28, 16:25
Medlem
Tjackmosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daarling
Okej, det är alltså inte okej men att ha sex med en tjej som sover, det funkar? ("om hon inte märker något")
Åh herregud.

KALLADE HAN DET FÖR KONST KANSKE?

Ditt jävla rikspucko.
Citera
2008-06-28, 18:59
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackmoster
Åh herregud.

KALLADE HAN DET FÖR KONST KANSKE?

Ditt jävla rikspucko.

Kan det vara så att "konsten ligger i betraktarens ögon"?

Man undrar vad Joanna Rytel skulle vara för "konstnär" om hon inte hade feminismen att gömma sig bakom?
Citera
2008-06-28, 19:31
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Fast om du sade att det symboliserade matriarkatet skulle du provocera ännu mer men inte fan skulle du bli accepterad för det.

Touché. Vem talar om matriarkatets dolda förtrycksmekanismer, fast det borde vara rätt uppenbart att käringar har en jävla makt i det tysta, i allt som gäller familjernas liv och barnens uppväxt osv.?
Citera
2008-06-28, 20:12
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Rytel är verkligen en sorglig och samtidigt mycket komisk skata. Men det är underbart att sådana vrak ofta är så exhibitionistiska, och benägna att skrävla om sin ytliga, självupptagna tarvlighet. Här ytterligare en dam i samma genre, Karolina Ramqvist:

http://www.ekuriren.se/hermes/articl...15_26_1_3.html
Jag är mest nyfiken på hur hon kan hata sin egen ras så mycket? Hon måste haft en traumatisk uppväxt, blivit påsatt av sin farsa, eller något.
Citera
2008-06-28, 21:34
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Jag är mest nyfiken på hur hon kan hata sin egen ras så mycket? Hon måste haft en traumatisk uppväxt, blivit påsatt av sin farsa, eller något.

Nja, det kan vara så enkelt som att hon blivit ratad i konkurrensen på (den inte alltför människovärdiga) köttmarknaden. Hon är ju inte alltför vacker, och jag har svårt att föreställa mig att hon har en vinnande natur och en behaglig karaktär... Sedan är hon kanske judinna, som solmystik säger - och uppenbarligen mer än något annat en attention whore.
Citera
2008-06-29, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Jag saknar talang men skulle kunna tituleras konstnär om jag fyllde en tunna med rostig kätting, mitt piss och sade att "mitt arbete" symboliser patriarkatet
Ja så illa är det och så länge du kallar det för konst så är det så.
Citera
2008-06-29, 01:28
Medlem
moderatswings avatar
Sedan är det märkligt hur en kvinna som blir så upprörd över mäns sexuella preferenser och vad som får dem att gå igång (bara för att hon är ful och inte duger), så starkt sprider sina egna preferenser och vilka som inte duger.

Rasister är äckliga!
Citera
2008-06-29, 10:56
Medlem
Citat:
"Sin egen ras"? Hur naiv är du? Hon är judinna och hatar vita människor och svenskar. Hur många normala polacker tror du flyttar till Sverige och efter ett fåtal år börjar orera om hur mycket de hatar "svennar"? Bara judar håller på med sån skit.
Citera
2008-06-29, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Sedan är det märkligt hur en kvinna som blir så upprörd över mäns sexuella preferenser och vad som får dem att gå igång (bara för att hon är ful och inte duger), så starkt sprider sina egna preferenser och vilka som inte duger.

Rasister är äckliga!
Inte ett dugg märkligt om du tänker på det, eftersom hon är väldigt barnslig.
Citera
2008-06-29, 18:32
Medlem
Tjackmosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Sedan är hon kanske judinna
Japp, troligen inavlad jude:

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia...l-_168548w.jpg
Citera
2008-06-29, 18:42
Medlem
TheMules avatar
Citat:

Skulle inte du hata dig själv om du såg ut som hon?
Citera
2008-06-29, 19:30
Bannlyst
Finns inte så mycket att säga om henne. Hon har inte alla hästar hemma i stallet kan jag säga.
Hade dock varit intressant vad hon hade sagt efter att ha blivit gängvåldtagen av ett par brunstiga negrer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in