2009-03-31, 15:28
Moderator
evilhoneys avatar
Som sagt: det här varken en färgtråd eller en tråd för random chatt.
//mod
Citera
2009-04-02, 19:53
Medlem
Någon som vet vem clint är? Spittar och har sig, taggar med småpennor överallt och kallar folk för bajtare!
Citera
2009-04-02, 20:00
Medlem
grekkoz1s avatar
Du känner ju honom uppenbarligen eftersom att du vet att han kallar alla för bajtare!?!
Citera
2009-04-02, 20:14
Medlem
Nej, alla är kanske fel ord. men har sett att han ploppat upp ganska nyligen, endå har han börjat spitta folk på smålands och skrivt bajtare. därför jag undrar!
Citera
2009-04-02, 20:39
Medlem
grekkoz1s avatar
Vem fan bryr sig om vad som händer på smålands haha, där han fan folk spittat med "TOY" i åratal.
Citera
2009-04-02, 21:24
Medlem
pENNYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvaiyardhett
Någon som vet vem clint är? Spittar och har sig, taggar med småpennor överallt och kallar folk för bajtare!

Nån kid från SLN crew är det. Tror det var han som skrev Che eller någonting innan.
Citera
2009-04-02, 21:43
Medlem
Snabeltands avatar
Var är spittsen? Och var har han skrivigt bajtare? foto?
Citera
2009-04-02, 22:37
Medlem
Fauntleroys avatar
Pressmeddelande:

Det hela handlar om en MRD-målning på Smålands, som någon liten rackare tyckte var bajtad och skrev "LEON?" samt "Bite" över, litet, fult med en vit penna.

I närheten av Smålands Nation sågs det en tag av Guerilla Clint, med en vit penna, med samma storlek på udden som på spittningen.

Detta bevismaterial är ju rätt bräckligt men med det sambandet så undrar man lite. Samt så är det klart att man lägger ner lite extra tid på att fundera ut vem det är, när spittaren är en fitta och inte vågar stå för vem h*n är.

Om ni sitter här och ugglar, träd fram. Förklara varför.

/ Guine
Senast redigerad av Fauntleroy 2009-04-02 kl. 22:54.
Citera
2009-04-03, 14:54
Medlem
Fwks avatar
EFTERLYSNING! Jag letar efter bilder på väggarna i en tunnel vid tornfalksgatan i malmö. Om jag minns rätt så var det något lagligt arrangemang under 90-talet som målningarna jag söker gjordes. Väggarna buffades för nått år sen och skulle jätte gärna vilja se dem igen. Så ligger någon snäll själ inne med bilder på detta så och delar med sig skulle jag bli evigt tacksam!
Citera
2009-04-03, 16:34
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fwk
EFTERLYSNING! Jag letar efter bilder på väggarna i en tunnel vid tornfalksgatan i malmö. Om jag minns rätt så var det något lagligt arrangemang under 90-talet som målningarna jag söker gjordes. Väggarna buffades för nått år sen och skulle jätte gärna vilja se dem igen. Så ligger någon snäll själ inne med bilder på detta så och delar med sig skulle jag bli evigt tacksam!

Menar du målningen "söderkulla" och något annat av bl.a. CORE och UREKE?
Citera
2009-04-03, 21:31
Medlem
Fwks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Menar du målningen "söderkulla" och något annat av bl.a. CORE och UREKE?

hmmmm jag minns inte vad det stod men minns att det bland annat var en skyline av malmö i bakgrunden med grejer som hyllie vattentorn och nån form av sikte eller något? Sedan om jag inte minns helt fel så var det även en eller flertal karaktärer i denna tunnlen.
Citera
2009-04-03, 22:35
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fwk
hmmmm jag minns inte vad det stod men minns att det bland annat var en skyline av malmö i bakgrunden med grejer som hyllie vattentorn och nån form av sikte eller något? Sedan om jag inte minns helt fel så var det även en eller flertal karaktärer i denna tunnlen.

Ja, det är den. Men det var länge sedan den buffades. Tror inte jag har sett någon fotta den. Mrn kolla med natural_art_crue på fotolog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in