2009-04-03, 23:16
Medlem
Fwks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Ja, det är den. Men det var länge sedan den buffades. Tror inte jag har sett någon fotta den. Mrn kolla med natural_art_crue på fotolog.

Tiden den går fort tycker inte det var så längesedan den var där växte upp i de trakterna förstår du. Men va synd att ingen tagit någon bild på den, men får väl ta och kolla med dem då ja. Tack för att du hjälpte mig på vägen i alla fall
Citera
2009-04-04, 11:00
Medlem
Snabeltands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fwk
Tiden den går fort tycker inte det var så längesedan den var där växte upp i de trakterna förstår du. Men va synd att ingen tagit någon bild på den, men får väl ta och kolla med dem då ja. Tack för att du hjälpte mig på vägen i alla fall
Lyckas du hitta något foto så lägg upp det här!
Citera
2009-04-05, 11:09
Medlem
Disembowlers avatar
http://www.youtube.com/watch?v=yCDsPRba0zY

Citytunneln Malmö C-Triangeln!

Fet video!
Citera
2009-04-05, 13:28
Medlem
Citat:

Fet video!

haha så nice ;D en liten signatur där nere hade nog inte skadat ^^
Citera
2009-04-06, 23:25
Moderator
evilhoneys avatar
Som sagt: det här är ingen frågetråd om färg!
OT raderat.
//mod
Citera
2009-04-07, 11:40
Medlem
delincuentes avatar
så länge det gäller skåne borde det väl va okej?
Citera
2009-04-07, 16:38
Medlem
Fauntleroys avatar
Citat:

Fet video!
Va i helvete!!! Borttagen. Finns den att få tag på nån annanstans?
Citera
2009-04-09, 00:14
Medlem
Pelicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvaiyardhett
Någon som vet vem clint är? Spittar och har sig, taggar med småpennor överallt och kallar folk för bajtare!

Jaså? Var någonstans kallar han folk för bajtare? Små meddelande på papperskorgar eller?

Såg "Leon" taggen på Smålands ett par dagar innan jag la märket till client tagsen en bit ifrån. Tycker det är ganska lätt att se skillnad på stilen. Någon som vet vem Cosby är? Jävlén gå verkligen över allt! Såg att någon skrivit "KUK" över en målning på Östra torn. Såg även en Kosbe tag med samma färg tjugo meter åt vänster och sen femtio meter över ån

Citat:
Ursprungligen postat av pENNY
Nån kid från SLN crew är det. Tror det var han som skrev Che eller någonting innan.

Stämmer inte. Känner en utav dem och kan lova dig att de inte har någonting med varandra att göra
Senast redigerad av Pelican 2009-04-09 kl. 00:27.
Citera
2009-04-09, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pENNY
Nån kid från SLN crew är det. Tror det var han som skrev Che eller någonting innan.

Njaaa, jag vet vilka som kör sln... Och Client är inte med där?? han kör typ själv ..eller har sett något med gerilla också iof!
Citera
2009-04-09, 11:45
Medlem
Snabeltands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ligist.
Njaaa, jag vet vilka som kör sln... Och Client är inte med där?? han kör typ själv ..eller har sett något med gerilla också iof!
Aa, såg en målning av Gerilla som även var signad av Client så tror dom kör tsm en del.
Citera
2009-04-09, 14:06
Medlem
pENNYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelican
Jaså? Var någonstans kallar han folk för bajtare? Små meddelande på papperskorgar eller?

Såg "Leon" taggen på Smålands ett par dagar innan jag la märket till client tagsen en bit ifrån. Tycker det är ganska lätt att se skillnad på stilen. Någon som vet vem Cosby är? Jävlén gå verkligen över allt! Såg att någon skrivit "KUK" över en målning på Östra torn. Såg även en Kosbe tag med samma färg tjugo meter åt vänster och sen femtio meter över ån

Stämmer inte. Känner en utav dem och kan lova dig att de inte har någonting med varandra att göra

Kan ge dig 100% uppgifter på att Cosby/Kosbe från BOOF inte hänger på ÖT.
Pic or it didnt happen..
Citera
2009-04-09, 18:44
Medlem
Såg nyss att trc/fck klättrat på lite vägskyltar mellan öresundsbron och svågertorp. Även de nya träplanken har fått sig lite färg. Trevligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in