2010-01-11, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
NSK har förövrigt vaknat igen...

Ny throwup i Erikslust samt lite tags här och var...

http://www.fotolog.com/foebmalmoe
Citera
2010-01-11, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vocaliser
Någon som har vetskap om var UGK kommer ifrån?
Rullade ett målat pågatåg på malmö->karlshamn-whatever linjen
hann en pic,
http://forumbilder.se/show.aspx?iid=c3020101103207fc9
Någon som vet något om detta? Vart kommer dem ifrån?
*nyfiken*
Jag har sett några ugk tags i lund, tror det är ett några crews som kör UGK tillsammans!
Citera
2010-01-11, 22:08
Medlem
hyperaktivtbarns avatar
Citat:
Någon som har vetskap om var UGK kommer ifrån?
Rullade ett målat pågatåg på malmö->karlshamn-whatever linjen
hann en pic,
http://forumbilder.se/show.aspx?iid=c3020101103207fc9
Någon som vet något om detta? Vart kommer dem ifrån?
*nyfiken*

http://www.fotolog.com/bombocloth/

Verkar vara deras Fotolog..
Senast redigerad av hyperaktivtbarn 2010-01-11 kl. 22:11.
Citera
2010-01-12, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wake-N-Rape
Jag såg den idag mellan sträckan Simrishamn-Malmö, på andra vagnen satt en färgglad TSL och en lika färgglad TRC brevid. En fin robot hade dem gjort emellan också, haha. Kul med lite rull, var ett tag sen man såg det...
Missade det .. Ja för tusan! Pågatågen är väldigt tråkiga i dagsläget..
Citera
2010-01-13, 17:40
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Jag såg den idag mellan sträckan Simrishamn-Malmö, på andra vagnen satt en färgglad TSL och en lika färgglad TRC brevid. En fin robot hade dem gjort emellan också, haha. Kul med lite rull, var ett tag sen man såg det...

Haha, TSI TRC rullet såg jag med. Fett som fan. Åkte från Bjuv till Ramlösa i det tåget. Då var inte UGK-vagnen kopplad till samma tåg. Detta måste förresten fått rulla flera dagar för jag såg spektaklet innan den 11e. Rätt säker på att jag såg det innan helgen!
Citera
2010-01-13, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Araknofobi
Haha, TSI TRC rullet såg jag med. Fett som fan. Åkte från Bjuv till Ramlösa i det tåget. Då var inte UGK-vagnen kopplad till samma tåg. Detta måste förresten fått rulla flera dagar för jag såg spektaklet innan den 11e. Rätt säker på att jag såg det innan helgen!

Aha så det var TSI det stod, skyller på att det var mörkt. Och ja de verkar inte speciellt snabba med att sanera. Och de små "klottersanering"-klistermärkerna SJ sätter på är ju bara patetiskt roliga, tar upp kanske 5% av hela panelen.
Citera
2010-01-13, 19:16
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delikat-snut
Jag har sett några ugk tags i lund, tror det är ett några crews som kör UGK tillsammans!

Helt fel, det är Bun B som har flyttat till Skåne och börjat härja runt och skriva UGK, då hans rapkarriär slogs i spillror. Du kan hitta honom på Möllan drickandes albanska trefemmor.
Citera
2010-01-13, 20:42
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Helt fel, det är Bun B som har flyttat till Skåne och börjat härja runt och skriva UGK, då hans rapkarriär slogs i spillror. Du kan hitta honom på Möllan drickandes albanska trefemmor.

Ingen kosovoalban som förväxlat med UÇK?
Citera
2010-01-13, 21:06
Medlem
ssdds avatar
Citat:
Aha så det var TSI det stod, skyller på att det var mörkt. Och ja de verkar inte speciellt snabba med att sanera. Och de små "klottersanering"-klistermärkerna SJ sätter på är ju bara patetiskt roliga, tar upp kanske 5% av hela panelen.

det är inte meningen att klistermärkena ska täcka panelen
sätts upp så att passagerare ska se att personalen upptäckt det, och att de ska ta hand om det typ! så att de slipper att passagerarna påpekar det eller något!
Citera
2010-01-14, 22:11
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssdd
det är inte meningen att klistermärkena ska täcka panelen
sätts upp så att passagerare ska se att personalen upptäckt det, och att de ska ta hand om det typ! så att de slipper att passagerarna påpekar det eller något!

Jag tycker dessa är snygga att använda som stickers med ens tags på
Citera
2010-01-14, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Jag tycker dessa är snygga att använda som stickers med ens tags på

samma här brukar roa mig med att pilla bort dem och trycka upp på närmsta elskåp instead
Citera
2010-01-15, 20:51
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
samma här brukar roa mig med att pilla bort dem och trycka upp på närmsta elskåp instead

Det störiga med dem är att de går lätt sönder. Det är ju inte så att man går runt med vaxat papper hela tiden heller. Hade dock varit kul om man kunde plocka på sig några sådana ur deras lilla hyttar på tågen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in