2010-03-31, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLobba
Var ute och gick häromdagen då jag stötte på denna tagen (ENT) som jag sett många gånger tidigare
http://img40.imageshack.us/img40/1573/dsc05230q.jpg

La även märke till denna tag senare under veckan när jag var ute och körde, och då var den alltid röd o på ett el-skåp, verkar som han gått runt med samma canna genom Malmö o bombat varenda el-skåp.

Var han nån stor bombare back in the day och la han nån piece? Har aldrig sett mer än tags.

Ent var ute mycket med Arak och bomba är dock inte säker på om han körde med något crew som ex DLB. Det var nästan som han körde med mall då tagsen alltid var så exakta och nästan alltid gjorda med roststopp. Såg någon målning med han på p-huset men han hade helt klart sin styrka i bombandet. Tack för du fixa Cancer målningen till mig den har jag saknat sen husägaren måla över den.
Citera
2010-03-31, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snabeltand
Är det en Zip-tagg där under?

Haha ja men det är ju vanligt att folk sprang runt o skrev Zip, det är inte riktiga Zip från Stockholm
Citera
2010-03-31, 17:54
Medlem
Bäver_s avatar
Det ryktas om att MRD står för Mycket Raggliga Danskjävlar
Citera
2010-03-31, 19:46
Medlem
Dj_Slimmes avatar
Vem/vilka var "WG"?
Satt oehört många fina tags i Landskrona under början av 90-talet.
En del sitter för övrigt kvar än..
En som reppade crewet gick under "SKAR"..

Antar att det inte är samma skar som den skar alla tänker på.

Och crewet HM, vilka lirare var det egentligen?
Citera
2010-03-31, 20:13
Medlem
Dj_Slimmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_

Citat:
Ursprungligen postat av pENNY
ONES är väl från ROC från början med DIARE? Han har riktigt grym stil iaf, annars diggar jag MEAL från Dinma men han har lagt av tror jag, inte sett så mycket från honom på sistone, har han flytt landet? Han körde väldigt symmetriska pieces iaf.

Träffade Meal på malmöfestivalen 2003.
Då var han väl som aktivast skulle jag gissa på..

Citera
2010-03-31, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dj_Slimme
Och crewet HM, vilka lirare var det egentligen?

HM=Hakuna Matata står det för. Lundacrew om jag inte missminner mig, tror Leon & Fem var med där.
Citera
2010-03-31, 21:01
Medlem
Snabeltands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flamingoo
HM=Hakuna Matata står det för. Lundacrew om jag inte missminner mig, tror Leon & Fem var med där.
Reppade inte Oden HM under sin tid?
Citera
2010-04-01, 04:50
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:

Odenärleon,thedärfem.
Citera
2010-04-01, 13:35
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLobba
Var ute och gick häromdagen då jag stötte på denna tagen (ENT) som jag sett många gånger tidigare
http://img40.imageshack.us/img40/1573/dsc05230q.jpg

La även märke till denna tag senare under veckan när jag var ute och körde, och då var den alltid röd o på ett el-skåp, verkar som han gått runt med samma canna genom Malmö o bombat varenda el-skåp.

Var han nån stor bombare back in the day och la han nån piece? Har aldrig sett mer än tags.

ENT var ganska aktiv i crewet DLB, jag har även sett lite målningar, men de var inga wildstyle grejer. Dock var han en bombare som hade stor spridning över malmö. Körde mycket med CLEA/ARAK.
Citera
2010-04-01, 13:36
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:

Tror även att SKIN var med i HM.
Citera
2010-04-01, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
ENT var ganska aktiv i crewet DLB, jag har även sett lite målningar, men de var inga wildstyle grejer. Dock var han en bombare som hade stor spridning över malmö. Körde mycket med CLEA/ARAK.

Ja Clea/Arak har man sett mycket av, glömmer aldrig en målning han gjorde vid motorvägen mot Trelleborg, En massa bitar, skulle väl likna tegelstenar eller nått, såg iaf ut att ha tagit lång tid, hade bild på den innan men den är nog borta nu.
Citera
2010-04-01, 15:03
Medlem
tjockbocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_

Haha har du nog hört fel. De har ändrat mycket först var det bara roliga bokstäver men jag tror det står för Mastermind i nu läget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in